abonnement Unibet Coolblue
pi_160655179
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 10:03 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Geen idee. Hij wou op een gegeven moment Fenriz van Darkthrone vermoorden.
Wat een aap. Ik lees:
quote:
R.I.P. - Commited suicide due to mental problems. Jumped from a tower in Wrocław.
en:
quote:
His schizophrenia destroyed him. His trip to Norway in order to kill Fenriz is just one of the proofs of his sickness. The excuse for his plan to murder Fenriz was trivial. Karcharoth maintained that Fenriz has stolen him CD (he traded CDs with Fenriz and he sent CD to Fenriz and did not get any CD from him). So Karchaorth prepared for the trip of his life. He armed himself with axes, knives and chains, packed to his rucksack the most important zines, books and CDs with spiritual and ideological value…and he was ready to go. He reached to Swinoujscie without any problems. On the way he visited his friends from Thunderbolt (Karcharoth used to call them “my people” because he found and trained them). In Swinoujscie he took the ferry to Sweden . And he made one mistake because he bought one way ticket. So when he arrived to Sweden , he attracted the attention of the custom officers. They searched his stuff and found many interesting things. They arrested him. His mental condition was really very bad at that time so they did not know what to do with him. The next day they sent him back to Poland . Later the Swedish police wanted to use this event and spread the news that Polish Satanists came to Scandinavia to burn churches.''
http://www.metal-archives.com/artists/Karcharoth/1724

Ik zie ook alweer een link met Rob Darken trouwens. ;(
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_160655188
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2016 10:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat een aap. Ik lees:

[..]

en:

[..]

http://www.metal-archives.com/artists/Karcharoth/1724

Ik zie ook alweer een link met Rob Darken trouwens. ;(
En wat is er mis met Rob Darken? Tevens Infernum niet kennen. :N
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_160655608
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 maart 2016 14:08 schreef Reliekrover het volgende:

[..]

Ken je Galgeras? Hun album Reliekrover (jaja, daar komt mijn username vandaan) is zo'n beetje mijn favoriete album ooit. Totaal krankzinnige muziek (op een positieve manier).
Ja, die ken ik ook wel. Aparte kerel ook, trouwens. De band zelf kon ik nooit zo heel veel mee, maar ik zal het nog eens opzetten om te zien of het 10 jaar later anders is :)

quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 01:12 schreef Kriegel het volgende:

Kvist

Oprecht het beste album ooit imo. Dat demonummer 'Mørk, sjebnesvanger og erotisk lokkende' is ook tof trouwens.

[ Bericht 12% gewijzigd door Ciora op 14-03-2016 10:48:02 ]
pi_160655666
quote:
10s.gif Op maandag 14 maart 2016 10:08 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat een aap. Ik lees:

10s.gif Op maandag 14 maart 2016 10:08 schreef xpompompomx het volgende:
Karcharoth maintained that Fenriz has stolen him CD (he traded CDs with Fenriz and he sent CD to Fenriz and did not get any CD from him).
Als ik iedere BM-'artiest' zou moeten omleggen die tekort is geschoten in trades, zou er weinig over blijven van de scene :D (ik noem een Nachtmystium-figuur, de drummer van Negura Bunget, Kvarforth etc etc)
pi_160655837
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 10:41 schreef Ciora het volgende:

[..]

Als ik iedere BM-'artiest' zou moeten omleggen die tekort is geschoten in trades, zou er weinig over blijven van de scene :D (ik noem een Nachtmystium-figuur, de drummer van Negura Bunget, Kvarforth etc etc)
Ja, ik heb wel eens wat gehoord over die niggerette bunghole-idioot gehoord van een ijslander. Lekker makkelijk om ijslanders te gaan oplichten. Die andere 2 zijn wel HEEL bekende ripoffs trouwens.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  maandag 14 maart 2016 @ 11:31:27 #156
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_160656437
Ben nu Kvist aan het luisteren, en ik dig dit wel :Y moest wel een beetje inkomen in de vocalen
nee, jij dan!
  maandag 14 maart 2016 @ 15:54:49 #157
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_160661678
Ik hoor er eigenlijk nooit iemand over, maar Summoning luistert ook wel heerlijk weg zeg :)

edit: wtf, al bijna een miljoen keer bekeken :o
nee, jij dan!
pi_160662549
Is samen met Passing of the Grey Company ook meteen het meest populaire nummer van ze :)
pi_160668700
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 15 maart 2016 @ 20:34:41 #160
325896 Thezappa
Fok!dealer
pi_160692672
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  woensdag 16 maart 2016 @ 21:51:53 #161
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_160724687
Deafheaven twee dagen terug was toch wel weer erg fijn hoor live, erg sterke live band. Myrkur had helaas afgezegd (ondanks alle haat trek ik het erg goed, had het best graag eens gezien) en in plaats daarvan kregen we Voices. Opzich wel aardig maar het deed me ook weer niet bijzonder veel, op album vind ik het beter.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_160725583
quote:
0s.gif Op woensdag 16 maart 2016 21:51 schreef Jabberwocky het volgende:
Deafheaven twee dagen terug was toch wel weer erg fijn hoor live, erg sterke live band. Myrkur had helaas afgezegd (ondanks alle haat trek ik het erg goed, had het best graag eens gezien) en in plaats daarvan kregen we Voices. Opzich wel aardig maar het deed me ook weer niet bijzonder veel, op album vind ik het beter.
Myrkur :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W :|W
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  woensdag 16 maart 2016 @ 23:04:18 #163
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_160727542
Het is inmiddels wel duidelijk dat jij haar niet waardeert, inderdaad.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
  donderdag 17 maart 2016 @ 03:34:30 #164
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_160730198
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2016 08:27 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik m zelfs ontdekt door die paint :D
Wat.

En dan nu pas een keer luisteren? For shame!

quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 11:31 schreef Gehenna het volgende:
Ben nu Kvist aan het luisteren, en ik dig dit wel :Y moest wel een beetje inkomen in de vocalen
Ja, snap ik, het is meer een soort afgebeten grauw dan een scream (die je op de demo overigens nog een stuk meer hoort, ergens onder de ruis ;) ). Afgezien van Min Lekam Er Meg Blott En Byrde, die is een stuk traditioneler ingegromd, let er voor de gein maar eens op.

Ik moest er ooit ook wel aan wennen maar sindsdien vind ik het eigenlijk wel passend, het album klinkt toch al niet bepaald als doorsnee blek metul met die opvallend warme, fuzzy productie en nogmaals die basgitaar die regelmatig opduikt. Het geheel doet me meer denken aan melancholie op een warme zomeravond dan, zeg maar, de standaard 'bittere woede in een sneeuwstorm'. In dat opzicht is die cover ook wel perfect gekozen.

Trouwens, vaag aan Kvist is dat na het uiteenvallen van die band zo'n beetje iedereen ook gelijk uit de BM scene verdween, als ik dit zo bekijk. Tenminste, één van de gitaristen vertrok al na de demo en heeft vervolgens nog jaaaren bij Urgehal gezeten (plus zo'n beetje elke band uit Hønefoss geloof ik :') ) voor ie doodging, dus dat is nog één ding, maar de zanger/bassist is samen met de drummer gaan knikkeren ofzo, en gitarist #2 speelt sindsdien alleen nog in jazz/elektro/funkbandjes.

Serieus, wat is dat met Noorse black metal-artiesten die ineens elektronische experimentele shit gaan maken? Met Manes als lichtend voorbeeld natuurlijk. :/

quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 09:52 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Dat is die gast van Infernum die dood is.
Ah, juist, die herkende ik dus niet. Heb weliswaar dit liggen...



...maar een evil bosfoto mét paint is al snel anders dan een evil bosfoto zonder paint. Ik bedoel, je herkent iemand niet zomaar terug. Aardig kansloos in elk geval die laatste.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kriegel op 17-03-2016 17:43:49 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 17 maart 2016 @ 04:02:21 #165
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_160730225
Trouwens, ik heb For Kunsten nog in 320 kbps in m'n Dropbox hangen zie ik (wat misschien wel interessant is omdat die uploads op Youtube niet allemaal optimaal klinken, mocht je het daar hebben zitten luisteren), en voor de ekte true believers heb ik ook nog een tweetal rehearsal-nummers die tot voor kort zo'n beetje onvindbaar waren. Mørk, Skjebnesvanger is inmiddels op YT opgedoken maar deze versie van Svartedal vereist nog steeds het wat betere speurwerk.

Kan ik een link naar die plaat hier gewoon neergooien of gaat Danny dan stampvoeten? Ik bedoel, die ouwe demo en wat rehearsal tracks kun je onmogelijk commerciële producten noemen maar zo'n album is andere koek.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kriegel op 17-03-2016 04:14:41 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 17 maart 2016 @ 09:45:39 #166
226981 Gehenna
Volksmenner
pi_160731976
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 03:34 schreef Kriegel het volgende:

[..]

Wat.

En dan nu pas een keer luisteren? For shame!
Ja hij was een beetje verdwenen in de stapel :@
quote:
Ja, snap ik, het is meer een soort afgebeten grauw dan een scream (die je op de demo overigens nog een stuk meer hoort, ergens onder de ruis ;) ). Afgezien van Min Lekam Er Meg Blott En Byrde, die is een stuk traditioneler ingegromd, let er voor de gein maar eens op.

Ik moest er ooit ook wel aan wennen maar sindsdien vind ik het eigenlijk wel passend, het album klinkt toch al niet bepaald als doorsnee blek metul met die opvallend warme, fuzzy productie en nogmaals die basgitaar die regelmatig opduikt. Het geheel doet me meer denken aan melancholie op een warme zomeravond dan, zeg maar, de standaard 'bittere woede in een sneeuwstorm'. In dat opzicht is die cover ook wel perfect gekozen.

Trouwens, vaag aan Kvist is dat na het uiteenvallen van die band zo'n beetje iedereen ook gelijk uit de BM scene verdween, als ik dit zo bekijk. Tenminste, één van de gitaristen vertrok al na de demo en heeft vervolgens nog bij Urgehal gezeten (plus zo'n beetje elke band uit Hønefoss geloof ik :') ), dus dat is nog één ding, maar de zanger/bassist is samen met de drummer gaan knikkeren ofzo, en gitarist #2 speelt sindsdien alleen nog in jazz/elektro/funkbandjes.
Die unieke projectjes zijn vaak wel de (vergeten) pareltjes van het genre heb ik zo het idee :)

quote:
Serieus, wat is dat met Noorse black metal-artiesten die ineens elektronische experimentele shit gaan maken? Met Manes als lichtend voorbeeld natuurlijk. :/
En Ulver, Beherit, Burzum, Wolves in the Throne Room etc :P Maar dat soort uitstapjes houden het genre interessant voor mij, al die recht-toe-recht-aan meuk heb ik niet zo veel mee (met als uitzondering de pioniers)
nee, jij dan!
pi_160732107
Vilosophe van Manes vind ik echt geweldig, alle post-BM Ulver ook.

Nu even deze EP op staan. Vrij tof, eigenlijk beide bands met een van hun betere nummers.
Toffe albumcover ook ;(

pi_160732511
quote:
7s.gif Op donderdag 17 maart 2016 03:34 schreef Kriegel het volgende:

Ah, juist, die herkende ik dus niet. Heb weliswaar dit liggen...

[ afbeelding ]

...maar een evil bosfoto mét paint is al snel anders dan een evil bosfoto zonder paint. Aardig kansloos in elk geval, die laatste.
Is dat het origineel of een bootleg?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
  donderdag 17 maart 2016 @ 17:21:42 #169
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_160741653
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:45 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Ja hij was een beetje verdwenen in de stapel :@
Beter laat dan nooit hè. ;)

quote:
14s.gif Op donderdag 17 maart 2016 09:54 schreef Ciora het volgende:
Vilosophe van Manes vind ik echt geweldig, alle post-BM Ulver ook.
Ja, ik heb er ook niet echt problemen mee in de zin dat ik hun latere werk best verdragen kan (Vilosophe inderdaad, How The World Came To An End is ook ten opzichte van dat album weer anders maar ook lang niet slecht), maar dan eigenlijk wel als stand-alone band die eigenlijk die eigenlijk een andere naam zou moeten hebben. Nu moest ik toch iedere keer weer denken aan het geweldige Under Ein Blodraud Maane, en hoe zonde het is dat diezelfde band nooit iets nieuws in die richting heeft gemaakt.

Nu is er vrij recent met de terugkeer van Sargatanas nog wel een nieuw BM album verschenen onder de naam Manii (ja, jezus, ga even precies het omgekeerde doen van wat ik net zei :') Wel een verklaring trouwens hier), maar daar vond ik eerlijk gezegd weinig aan, was persoonlijk een teleurstelling. Je gaat dan toch een beetje Blodraud Maane 2 verwachten, en hoewel ik best open sta voor iets anders was het ook op zichzelf gewoon een beetje van die generieke trage DSBM met een industrieel tintje. Niet slecht, maar absoluut niet zo intrigerend als hun cult werk.

...En letterlijk terwijl ik dit zit te schrijven kom ik er dus achter dat ze in september een 7" hebben uitgebracht met daarop twee heropgenomen demonummers, wat de faaaak:



Moet ik eerlijk bekennen dat ik nu ineens een stuk enthousiaster over die band wordt, want dit klinkt al een stuk meer als het oude Manes! En die nieuwe versie van I Helvetes Haller is zelfs een verbetering van het origineel op Til Kongens Grav! 14.gif


Nou, als dit een voorproefje is voor de sound van het volgende album (en niet alleen bij toeval zo klinkend omdat het twee bijgesleutelde oude nummers zijn) ben ik nu zeer benieuwd. Deze EP gaat in ieder geval even aangeschaft worden.

Trouwens, goed punt dat je eerder maakte over Mørk bladiebla, was ik even vergeten op te reageren maar het ik vind het dus moeilijk te begrijpen hoe dat nummer het album niet gehaald heeft. Het is niet alsof For Kunsten Maa Vi Evig Vike anders te lang was geworden, het is ding is nu juist aan de korte kant. Weliswaar 38 minuten all-killer-no-filler, maar die had er best bij gemogen.

En Ulver is misschien nog wel een beter voorbeeld dan Manes inderdaad!

quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 10:16 schreef MrSalazar het volgende:

[..]

Is dat het origineel of een bootleg?
Interessante vraag, ik dacht namelijk altijd dat ik een bootleg had (gewoon ooit voor een tientje van een of andere kerel overgenomen, dus waarom zou het een zeldzaam origineel zijn) maar nu ga ik toch twijfelen :

http://www.metal-archives.com/albums/Infernum/Taur-nu-Fuin/2343
http://www.metal-archives.com/albums/Infernum/Taur-nu-Fuin/429949

quote:
Original MC version released in 1994, CD version came out in 1995 in limited quantity (EBLIS001). The most widely available versions are two bootlegs, a CD version in October 1999 and a later CD-R version. The CD-R can be recognised by the pixellated print on the face of the disc and the distorted photos in the booklet. The '99 CD version can be recognised by the pixellated photos but the disc is almost the same as the original, but the original '95 disc has the Eblis 001 label on the bottom of the disc, while the bootleg version contains the release date as 10/99.
quote:
Identifiers:

Matrix / Runout: GZ FC2109 EBLIS 001
Mijn versie:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De foto's hebben weliswaar dat halftone uiterlijk dat je vroeger ook in kranten zag toen ze nog monochroom waren, maar ze zijn verder wel gewoon scherp, niet wat je "pixelated" zou noemen als gevolg van één of andere gek van een bootleg label die een slechte scan heeft gebruikt voor z'n kopietjes, het ziet er vrij authentiek uit als je 't mij vraagt.

Maar waarschijnlijk veelzeggender is dat op de achterkant van de schijf zelf dus GZ FC2019 EBLIS 001 staat. Op de side label ook trouwens, maar dat is makkelijker te vervalsen. Tja, zeg jij het maar... Misschien heb ik al die tijd wel een echte gehad zonder het te weten. :')

Ach ja, stel nou dat het klopt, dan kan ik 'm in ieder geval misschien ooit nog eens voor een of andere debiele prijs kwijt aan een eBay kvlt-kid als ik geld nodig heb, zo goed vind ik 'm verder niet. In de tussentijd wel grappig om in de kast te hebben staan.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_160742290
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:21 schreef Kriegel het volgende:

Manes

Die heropgenomen nummers zijn ergens wel tof, maar die hele doffe 4-track demosound past er toch iets beter bij, vind ik. De nieuwe vocalen ben ik ook niet weg van.

Ik zou liever meer van dit willen!


Die Infernum-CD heb ik trouwens ooit verkocht voor een tientje :D

quote:
Trouwens, goed punt dat je eerder maakte over Mørk bladiebla, was ik even vergeten op te reageren maar het ik vind het dus moeilijk te begrijpen hoe dat nummer het album niet gehaald heeft. Het is niet alsof For Kunsten Maa Vi Evig Vike anders te lang was geworden, het is ding is nu juist aan de korte kant. Weliswaar 38 minuten all-killer-no-filler, maar die had er best bij gemogen.
Ja, zonde inderdaad. Ik meen trouwens ooit ergens gelezen te hebben dat het ook de bedoeling was dat het een soort tweeluik zou moeten zijn met 'Svartedal' (de titels lopen ook als 1 geheel door in principe).
  donderdag 17 maart 2016 @ 18:16:22 #171
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_160742619
Shit, eigenlijk is deze Dansen Gjennom Skuggeheimen als je het mij vraagt óók gewoon beter dan het wat plofzakkerige origineel, ook al ontbreken de stukken cleane zang/chants (net als in Helvetes Haller vervangen door screams) en is het haast een ander nummer geworden met een hogere intensiteit. Maar toch, het blijft herkenbaar.

Ik ben dol op gruizige producties hoor, maar Maanens Natt en Ned I Stillheten hebben eerlijk gezegd gewoon een zwak, dof klotegeluid, klassiekers of niet. Sfeervol, ja, maar zo futloos. Dit klinkt daarentegen als een verlengstuk van Under Ein Blodraud Maane, alleen zonder drumcomputer. Dat van die nieuwe vocalen hoor ik trouwens niet zo (even met een edit inhakend op die post boven me die ik eerst niet zag), die gast klinkt nagenoeg hetzelfde als vroeger, alleen geen stukken clean dus hier.

Til Kongens Grav de Døde Vandrer (de demo, niet het nummer) had daar overigens veel minder last van, dat tè doffe tot het punt waarop het krachteloos wordt, maar I Helvetes Haller klonk destijds gewoon een beetje... half-af.

Volgens mij zijn dit ook precies de twee overgebleven nummers die destijds niet opnieuw zijn opgenomen, dus dat maakt de cirkel mooi rond. Nu eigenlijk alleen "Natt" nog, maar dat is ambient dus die tel ik maar even niet mee. En de rest zijn introotjes enzo, hoewel ik "Ravnens Skygge" nog altijd tof vind, heeft iets weg van Night on the Bald Mountain. :D

quote:
Oh ja, die verscheen nog voor Kollaps echt vanuit het niets inderdaad, samengebundeld met een vage versie van Ned I Stillheten op 75% snelheid (want die nummers waren nog niet traag genoeg blijkbaar :D )

Dat Soelve et Coagula was inderdaad niet slecht en muzikaal erg 'Manes', maar met dat dronken gebral van die Shining kerel krijgt het geheel toch wel een heel ander gevoel. Doe mij liever Sargatanas maar!

quote:
Ja, zonde inderdaad. Ik meen trouwens ooit ergens gelezen te hebben dat het ook de bedoeling was dat het een soort tweeluik zou moeten zijn met 'Svartedal' (de titels lopen ook als 1 geheel door in principe).
Hmm, doen Stupet en Svartedal dat trucje niet op For Kunsten? Ze lopen in elk geval naadloos in elkaar over.

[ Bericht 3% gewijzigd door Kriegel op 17-03-2016 18:46:27 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_160804513
Galgeras / Göll / Vazal - Rage, Hate and Chaos





Deze gister binnengekregen. Totaal verknipte, misantropische muziek. Weer een mooie ontdekking.
pi_160804628
quote:
0s.gif Op maandag 14 maart 2016 01:12 schreef Kriegel het volgende:

[..]

[..]

Uitstekende plaat is dat, ja. Weinig black metal bands met zo'n fingerspitzengefühl voor melodie en nummeropbouw als Kvist. D'r zit echt een mooie flow in een aantal van die nummers, moeilijk om precies uit te leggen maar het zorgt ervoor dat het gewoon blijft boeien na al die tijd. Kvist an sich is ook nog eens een goed voorbeeld van hoe je synths subtiel kunt inpassen en daarmee wel dat stukje extra gelaagdheid krijgt maar alsnog de (zeg maar) cheese vermijdt waar menig band-met-synth aan ten prooi is gevallen. En die zeldzaam goed hoorbare basgitaar is ook fijn.

Vreemde jewelcase, is dit een nieuwe heruitgave? Ik weet dat ie onlangs nog voor een tweede keer op vinyl is uitgebracht, maar kennelijk dus ook weer op CD. Heb hier in elk geval al jaren een ouder exemplaar liggen, dat ding vindt nog altijd regelmatig z'n weg naar m'n speler.

Heh, moest ik trouwens ineens hier weer aan denken; ik vind 'm dus blijkbaar dermate goed dat ik ooit een keer in Paint de hoes heb zitten nabouwen voor één of ander "paint de covers van albums die je tof vindt" topic.

[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gezien het feit dat ik totaal niet kan tekenen ben ik er stiekem nog steeds best tevreden over. :D

Trouwens, de demo is ook zeker de moeite waard: https://www.dropbox.com/s(...)sDG7ZrT8BGjenka?dl=0
Dat heb je prachtig nagetekend. _O_

De cd die ik heb is uit 2009, uitgebracht door Peaceville.

Ik teken soms ook albumcovers van na. Totaal ongeinspireerd eigenlijk maar wel leuk om te doen.

pi_160828661
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 17:21 schreef Kriegel het volgende:

[..]

...En letterlijk terwijl ik dit zit te schrijven kom ik er dus achter dat ze in september een 7" hebben uitgebracht met daarop twee heropgenomen demonummers, wat de faaaak:



Moet ik eerlijk bekennen dat ik nu ineens een stuk enthousiaster over die band wordt, want dit klinkt al een stuk meer als het oude Manes! En die nieuwe versie van I Helvetes Haller is zelfs een verbetering van het origineel op Til Kongens Grav! [ afbeelding ]


Nou, als dit een voorproefje is voor de sound van het volgende album (en niet alleen bij toeval zo klinkend omdat het twee bijgesleutelde oude nummers zijn) ben ik nu zeer benieuwd. Deze EP gaat in ieder geval even aangeschaft worden.

Poe hee, die EP is echt rete dik zeg _O_ _O_
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_160833703
Een van de weinige dingen die ik van m'n oude collectie heb gehouden.



Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')