Die zijn meer K3quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:32 schreef Gehenna het volgende:
Wombats zijn wel weer uitermate metal:
[ afbeelding ]
Aura Noir-achtig?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel tof, heel thrashy en energiekIets wat ik tegenwoordig niet meer zo vaak hoor
Als die wat meer bier gaan drinken komt het wellicht in de buurtquote:
Binnenkort maar eens op zolderexpeditie, denk ik. Kijken waar ie ligt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Als die wat meer bier gaan drinken komt het wellicht in de buurt
Hehe, daarom zijn die gasten ook naar Europa vertrokken natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Toevallig, ik was net deze aan het luisteren:
[ afbeelding ]
Grappige cover trouwens, aangezien er in Australië geen wolven zijn.
Maar blijkbaar zijn die beesten toch meer metal dan dingo's
[ afbeelding ]
Unchain the Wolves is een briljant album. Altijd een van mijn favorieten geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Toevallig, ik was net deze aan het luisteren:
[ afbeelding ]
Grappige cover trouwens, aangezien er in Australië geen wolven zijn.
Maar blijkbaar zijn die beesten toch meer metal dan dingo's
[ afbeelding ]
vond hem juist tegenvallenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:21 schreef xpompompomx het volgende:
De laatste Leviathan stond al tijden in m'n pleelist, maar echt goed had ik 'm nooit geluisterd. Tot vandaag. Stiekem een erg dikke plaot!![]()
quote:
Vanavond eens proberenquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:00 schreef Gehenna het volgende:
Iemand Batushka's Litourgiya (2015) al gehoord?
Toch wel een erg tof plaatje
quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]Ik vond dat EP'tje van haar uit 2014 wel te pruimen, heb het album nog niet geluisterd..
Gitaren ben je ook niet nodig tochquote:Op woensdag 2 maart 2016 12:30 schreef MrSalazar het volgende:
[..]Die shit is enorm triest, man. Wat een poserschijt. Ze kan niet eens gitaar spelen.
dat wijf was/is model en maakte eerst popliedjes en nu ineens black metal. mja boeiend. gewoon erg triest.quote:
Idd. Boeiendquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:49 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
dat wijf was/is model en maakte eerst popliedjes en nu ineens black metal. mja boeiend. gewoon erg triest.
Ja heb geen zin om er verder over te discussiëren nu.quote:
quote:
Wtf happened to the danish accentquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |