Die zijn meer K3quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:32 schreef Gehenna het volgende:
Wombats zijn wel weer uitermate metal:
[ afbeelding ]
Aura Noir-achtig?quote:Op donderdag 18 februari 2016 17:38 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik vind 'm wel tof, heel thrashy en energiekIets wat ik tegenwoordig niet meer zo vaak hoor
Als die wat meer bier gaan drinken komt het wellicht in de buurtquote:
Binnenkort maar eens op zolderexpeditie, denk ik. Kijken waar ie ligt.quote:Op donderdag 18 februari 2016 20:59 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Als die wat meer bier gaan drinken komt het wellicht in de buurt
Hehe, daarom zijn die gasten ook naar Europa vertrokken natuurlijkquote:Op donderdag 18 februari 2016 16:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Toevallig, ik was net deze aan het luisteren:
[ afbeelding ]
Grappige cover trouwens, aangezien er in Australië geen wolven zijn.
Maar blijkbaar zijn die beesten toch meer metal dan dingo's
[ afbeelding ]
Unchain the Wolves is een briljant album. Altijd een van mijn favorieten geweest.quote:Op donderdag 18 februari 2016 16:28 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Toevallig, ik was net deze aan het luisteren:
[ afbeelding ]
Grappige cover trouwens, aangezien er in Australië geen wolven zijn.
Maar blijkbaar zijn die beesten toch meer metal dan dingo's
[ afbeelding ]
vond hem juist tegenvallenquote:Op donderdag 25 februari 2016 19:21 schreef xpompompomx het volgende:
De laatste Leviathan stond al tijden in m'n pleelist, maar echt goed had ik 'm nooit geluisterd. Tot vandaag. Stiekem een erg dikke plaot!![]()
quote:
Vanavond eens proberenquote:Op woensdag 2 maart 2016 11:00 schreef Gehenna het volgende:
Iemand Batushka's Litourgiya (2015) al gehoord?
Toch wel een erg tof plaatje
quote:Op woensdag 2 maart 2016 10:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]Ik vond dat EP'tje van haar uit 2014 wel te pruimen, heb het album nog niet geluisterd..
Gitaren ben je ook niet nodig tochquote:Op woensdag 2 maart 2016 12:30 schreef MrSalazar het volgende:
[..]Die shit is enorm triest, man. Wat een poserschijt. Ze kan niet eens gitaar spelen.
dat wijf was/is model en maakte eerst popliedjes en nu ineens black metal. mja boeiend. gewoon erg triest.quote:
Idd. Boeiendquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:49 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
dat wijf was/is model en maakte eerst popliedjes en nu ineens black metal. mja boeiend. gewoon erg triest.
Ja heb geen zin om er verder over te discussiëren nu.quote:
quote:
Wtf happened to the danish accentquote:
Wat een droeftoeter, en dan bedoel ik de maker van dat filmpjequote:
De rest van zijn filmpjes zijn een beetje sneu inderdaad.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wat een droeftoeter, en dan bedoel ik de maker van dat filmpje![]()
Alsof iedere black-metal liefhebber alleen maar zwart mag dragen en de hele dag boos moet kijken.
Dat denken alleen pubers..
Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen, ik luister ook naar pop-liedjes. Een vrouw met een brede smaak dusquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:49 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
dat wijf was/is model en maakte eerst popliedjes en nu ineens black metal. mja boeiend. gewoon erg triest.
Deze wil ik ook wel graag lezen inderdaadquote:Op woensdag 2 maart 2016 13:57 schreef xpompompomx het volgende:
Overigens bracht de postbode net eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeindelijk dit boek, dat dan weer geen hol met BM te maken heeft:
[ afbeelding ]
Ja, boek zou eigenlijk afgelopen september al uitkomenquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen, ik luister ook naar pop-liedjes. Een vrouw met een brede smaak dus
[..]
Deze wil ik ook wel graag lezen inderdaadblij dat hij weer opnieuw wordt uitgegeven
Nee, dat denkt ie ook niet. t Is meer dat die King Dude (leuke naam) eigenlijk een fucking hipster is met z'n kutmuziek.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Wat een droeftoeter, en dan bedoel ik de maker van dat filmpje![]()
Alsof iedere black-metal liefhebber alleen maar zwart mag dragen en de hele dag boos moet kijken.
Dat denken alleen pubers..
Ditquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:27 schreef pipster het volgende:
Ik heb nooit begrepen wat er zo belangrijk is om muziek in hokjes te plaatsen, zeker niet als het gaat aankomen op het dragen van make-up ed.
Alles mag, maar die switch laat nogal overduidelijk zien dat dit wijf nep is. Voor Relapse (kutlabel) is het ook maar een leuke gimmick waarmee ze geld kunnen verdienen. Tevens speelt ze niet eens gitaar. Om van te kotsen. Er zijn genoeg ladies in de scene die nooit aandacht hebben gekregen, zoals Astarte en nu is er ineens zoveel aandacht voor een talentloos fashionkutje dat ineens claimt black metal te zijn. Ammehoela.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:21 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen, ik luister ook naar pop-liedjes. Een vrouw met een brede smaak dus
[..]
Deze wil ik ook wel graag lezen inderdaadblij dat hij weer opnieuw wordt uitgegeven
nouja dan kun er:quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:27 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Nee, dat denkt ie ook niet. t Is meer dat die King Dude (leuke naam) eigenlijk een fucking hipster is met z'n kutmuziek.
Astarte klinkt dan ook wel erg als 13 in het dozijn vind ikquote:Op woensdag 2 maart 2016 14:35 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Alles mag, maar die switch laat nogal overduidelijk zien dat dit wijf nep is. Voor Relapse (kutlabel) is het ook maar een leuke gimmick waarmee ze geld kunnen verdienen. Tevens speelt ze niet eens gitaar. Om van te kotsen. Er zijn genoeg ladies in de scene die nooit aandacht hebben gekregen, zoals Astarte en nu is er ineens zoveel aandacht voor een talentloos fashionkutje dat ineens claimt black metal te zijn. Ammehoela.
Post meer video's. Ik vond het wel leuk.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
nouja dan kun er:
1) niet naar luisteren, of:
2) geld betalen om naar z'n concert te gaan om iedereen te irriteren
Dat die gast meerdere keren voor optie 2 kiest, maakt hem echt onmeundig sneu
Die troep van haar ook. Tevens hebben die nummers op die 'EP' (dat noemden we vroeger een mini-Cd) hele rare arrangementen. Nieuwe CD niet geluisterd, want geen interesse en volgens mij ook helemaal geschreven en gespeeld door anderen (maar ze is nog steeds een one man-band natuurlijk! Anders loopt Relapse nog inkomsten mis)quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:43 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Astarte klinkt dan ook wel erg als 13 in het dozijn vind ikGeen wonder dat die weinig aandacht kreeg.
Myrkur stopt een redelijk unieke sfeer in haar muziek, dat maakt het wel interessant voor mij. Dat ze niet een beste gitarist is, is bij black metal sowieso niet zo boeiend eigenlijkmaar ze kan het blijkbaar net genoeg om haar ideeën uit te werken..
Gelukkig is er ook nog spul als ditquote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:57 schreef Ciora het volgende:
Heb ook dat Myrkur even gechecked toen ik de naam langs zag komen in een concertprogramma. Ik dacht van nou, klinkt IJslands, misschien beetje zoals Svartidauði?
Nope. Gewoon een soort Björk-achtig gebeuren. Heeft ze ook instagram?
Blackmetal anno 2016:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
RIP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook nog spul als dit
[ afbeelding ]
Ben het wel met je eens dat het leuker is als BM-kerels er ouderwets een beetje gevaarlijk, boos en arrogant uitzien
Da's Mgla toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Idd, stond toevallig op toen ik die post lasquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Gelukkig is er ook nog spul als dit
[ afbeelding ]
Ben het wel met je eens dat het leuker is als BM-kerels er ouderwets een beetje gevaarlijk, boos en arrogant uitzien
Het heeft wel iets, maar ik weet dat die trve-kvlt gasten na tijd ook gewoon gezellig een biertje met elkaar drinken. Een heel occult sfeertje neerzetten voegt soms wel iets toe aan een optreden. Maar als mensen daar gewoon in spijkerbroek of zomerjurkje staan zou ik net zo prima vinden. Theatraal zijn is uiteindelijk ook maar toneelspelen natuurlijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Robert Moog died for our synths
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |