De volksvertegenwoordiging heeft gekozen. Zowel voor als na de opstand.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Volgens mij koos de linkerhelft voor Europa. De rechter helft niet echt ... Dacht dat ze er zelfs nogal ruzie over hebben ...
Die uitmondde in een burgeroorlog.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:32 schreef probeer het volgende:
[..]
Volgens mij koos de linkerhelft voor Europa. De rechter helft niet echt ... Dacht dat ze er zelfs nogal ruzie over hebben ...
Dat kan, maar dat zie je dan verkeerd.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:32 schreef grimselman het volgende:
[..]
Ik verwacht van de lidstaten geen andere opstelling dan van het EP.
Die blijkbaar niet het volk vertegenwoordigen.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De volksvertegenwoordiging heeft gekozen. Zowel voor als na de opstand.
Nope, het moet gehouden worden over onderwerpen waar een simpele ja of nee de lading kan dekken.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:26 schreef opreis het volgende:
[..]
Dus een referendum zou alleen gehouden moeten worden wanneer het volk instemt met wat de regering (lees:EU) wil? Wat is anders het nut van z'n referendum.
Ja, zo werkt de echte wereld tijgertje.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:18 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Denken dat je een verdrag nodig hebt voor meer handel.
Duidelijk dat jij nog nooit hebt gehandeld.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, zo werkt de echte wereld tijgertje.
Zo'n associatieovereenkomst hoef echt geen EU-lidmaatschap tot gevolg te hebben.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:28 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik ben nu halverwege die overeenkomst met lezen en dit is echt een eerste stap in die richting. Moeten we gewoon niet willen. De EU is zo al een puinhoop.
Goh er bestaan dus geen protectionistische overheden, interessante stelling.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:35 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Duidelijk dat jij nog nooit hebt gehandeld.
Waarom niet? Ze vertegenwoordigen wellicht Rusland niet maar dat is eigenlijk ook geen partij. Immers Oekraine is een land wat zelf haar koers mag bepalen.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:34 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Die blijkbaar niet het volk vertegenwoordigen.
Voor handel en welvaart zijn twee stappen nodig die in de juiste volgorde gezet moeten worden:quote:Op zondag 10 januari 2016 12:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Goh er bestaan dus geen protectionistische overheden, interessante stelling.
Dat Oekraïne nog een lange weg te gaan heeft lijkt me duidelijk. Daar moeten we hen wat mij betreft ook in steunenquote:Op zondag 10 januari 2016 12:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor handel en welvaart zijn twee stappen nodig die in de juiste volgorde gezet moeten worden:
1. Ontwikkelen van handelswaar
2. Afbreken van protectionistische barriëres
Volgens mij moet Oekraïne eerst eens met stap 1 beginnen.
Anders draait het de-facto uit op neokolonialisme.
En hoe helpt het afsluiten van het associatieverdrag op dit moment erbij om Oekraïne stap 1 vóór stap 2 te laten zetten?quote:Op zondag 10 januari 2016 12:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat Oekraïne nog een lange weg te gaan heeft lijkt me duidelijk. Daar moeten we hen wat mij betreft ook in steunen
We zullen het wel zien over een jaartje of vijfquote:Op zondag 10 januari 2016 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan, maar dat zie je dan verkeerd.
Er is een motie aangenomen door de meerderheid van de kamer dat de regering het resultaat moet overnemen. Dus ja, waarschijnlijk gebeurd dat wel. Al zal het daarna gewoon genegeerd worden door brussel, dat is het mooiste.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 11:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat hebben ze al lang gedaan. Dat wordt naast zich neer gelegd. Die uitspraken hebben verschillende partijen al gedaan hoor.
Vandaar die burgeroorlog.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom niet? Ze vertegenwoordigen wellicht Rusland niet maar dat is eigenlijk ook geen partij. Immers Oekraine is een land wat zelf haar koers mag bepalen.
Oekraïne heeft nochtans een behoorlijk ontwikkelde industrie. De grootste problemen liggen op het vlak van infrastructuur, bureaucratie en corruptie, niet bij de technologische ontwikkeling.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:42 schreef Igen het volgende:
[..]
Voor handel en welvaart zijn twee stappen nodig die in de juiste volgorde gezet moeten worden:
1. Ontwikkelen van handelswaar
2. Afbreken van protectionistische barriëres
Volgens mij moet Oekraïne eerst eens met stap 1 beginnen.
Anders draait het de-facto uit op neokolonialisme.
Ja en de handen van de EU zijn helemaal schoon in die kwestie.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die komt vooral door de Russische inmenging in Oekraine.
Grotendeels wel. Ze hebben in elk geval geen stuk Oekraine geannexeerd of rebellen in het land militair gesteun en gestuurd.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:17 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ja en de handen van de EU zijn helemaal schoon in die kwestie.
Ervoor waren we een speelgoed land?quote:Op zondag 10 januari 2016 12:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, zo werkt de echte wereld tijgertje.
Dus niet door de Europese? Bijzonder weer dit.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die komt vooral door de Russische inmenging in Oekraine.
Spreek af over en weer geen invoerbelasting te heffen. Past op een A5je.quote:Op zondag 10 januari 2016 14:15 schreef J.B. het volgende:
[..]
Oekraïne heeft nochtans een behoorlijk ontwikkelde industrie. De grootste problemen liggen op het vlak van infrastructuur, bureaucratie en corruptie, niet bij de technologische ontwikkeling.
Correct, de EU heeft geen stukken van het land geannexeerd of rebellen in het land militair gestuurd en gesteund.quote:Op zondag 10 januari 2016 15:12 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dus niet door de Europese? Bijzonder weer dit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |