Ik heb mijn conclusies al een een tijdje gemaakt, we moeten helaas toezien hoe de wereld zich opmaakt voor de volgende grote ellende.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is op zich verfrissend om te zien dat Jan Roos wat tegenwind krijgt, en hoe hij er op reageert. Dit gebeurt natuurlijk niet op zijn eigen sites, waar wel de meeste anti-informatie vandaan komt. Verder is het aan jezelf om verder te gaan spitten wel of niet, en welke conclusies je zelf trekt.
Het gaat sneller als ik dacht inderdaad. Dat had ik zelf ook absoluut niet voorzien. Ik vrees dat de geschiedenis zich gaat herhalen, zoals altijd.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:06 schreef Kloon7 het volgende:
[..]
De situatie waarin we nu verkeren kon je je 5 jaar geleden bijna niet voorstellen.
Dat vind ik het meest zorgelijke..
Zo schat IK hem inderdaad ook in!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:36 schreef Achterhoker het volgende:
Juncker is maar een gevaarlijk mannetje.
Omdat je niet onverschillig bent over wat er in Oekraïne gebeurd. Omdat je voor een onafhankelijk en territoriaal geheel Oekraïne bent. Omdat je tegen kolonisatie bent hetzij vanuit het Oosten, hetzij vanuit het Westen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:00 schreef bianconeri het volgende:
Sowieso lekker boeiend zo'n verdrag, waarom zou je überhaupt nee stemmen op een simpel associatieverdrag wat eigenlijk gewoon beetje over handel gaat met Oekraine.
Omdat die Russische agressieve dictator dan niet blij is?
En hij sluit het onderwerp af met:quote:Het is niet aan de Commissie om te zeggen wat mensen moeten stemmen. (..) Maar als een volk naar de stembus wordt geroepen kan de Commissie wel zeggen wat het Europese belang is.
quote:Zonder de burger te bedreigen, moet hij wel bewust gemaakt worden van zijn verantwoordelijkheid. Dus de Nederlandse kiezer moet op 6 april handelen als een Europese strateeg. Hij moet beseffen dat hijzelf Europa is. Ieder van ons is Europa.
Ik stem voor en blijf lekker hier.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 12:15 schreef Peachbird het volgende:
[..]
Die doen er niet toe dan, mogen direct vertrekken naar beerput kiev.
Zoiets heb ik ook ... alleen is mijn hier voor de meesten van jullie weer daarquote:
Net zoals je in de Democratische Volksrepubliek Korea wordt aangeraden de juiste keuze te maken.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:09 schreef Igen het volgende:
Crosspost: Ik lees net het originele interview in het NRC. Het is weer eens lekker uit de context gehaald.
Het allereerste wat Juncker over het referendum zegt:
[..]
En hij sluit het onderwerp af met:
[..]
Ik heb ooit eens iets gelezen dacht ik:wie weit wir gehen kohnen, bis das eine revolution ausbricht.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:09 schreef Igen het volgende:
Crosspost: Ik lees net het originele interview in het NRC. Het is weer eens lekker uit de context gehaald.
[..]
[..]
Mongooltjes als jij zijn precies de reden waarom de politiek de uitslag lekker kan negeren...quote:Op zondag 10 januari 2016 00:19 schreef Eugene.H het volgende:
Ik ga nee stemmen, puur omdat ik wel zin heb om wat popcorn erbij te pakken
De misschien iets minder onnozellen zoals jij worden net zo hard genegeert... 1 januari 2016 is het associatieverdrag tussen de EU en Oekraine in werking getreden en ergens dit jaar gaat de visumplicht voor Oekrainers er ook af...quote:Op zondag 10 januari 2016 00:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mongooltjes als jij zijn precies de reden waarom de politiek de uitslag lekker kan negeren...
Rusland is niet zo ver hoor.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:20 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook ... alleen is mijn hier voor de meesten van jullie weer daar
Ik had het al gezien, maar beweer je nu dat het al erdoor is voordat er een referendum geweest is?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:28 schreef ZOA het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik weet het.. ik kom er wel eens![]()
![]()
ehm... jaquote:Op zondag 10 januari 2016 00:28 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik had het al gezien, maar beweer je nu dat het al erdoor is voordat er een referendum geweest is?
Kan je dat ergens bewijzen zwart op wit?quote:
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kan je dat ergens bewijzen zwart op wit?
Dat had ik graag gehad als het kan, kijken wat voor poppen ik aan het dansen kan krijgen!
http://www.europa-nu.nl/i(...)eenkomst_eu_oekrainequote:Op zondag 10 januari 2016 00:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kan je dat ergens bewijzen zwart op wit?
Dat had ik graag gehad als het kan, kijken wat voor poppen ik aan het dansen kan krijgen!
Het verdrag is op 1 januari 2016 gedeeltelijk voorlopig in werking getreden.quote:
Ik vind het een beetje raar dat hij überhaupt het woord bedreigen in de mond neemt. Zo van .. we moeten het natuurlijk niet doen, maar ik insinueer wel even tussen mond en lippen dat het zou kunnen ...quote:Op zondag 10 januari 2016 00:09 schreef Igen het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 10 januari 2016 00:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het verdrag is op 1 januari 2016 gedeeltelijk voorlopig in werking getreden.
Is je muis kapot, dat heb ik namelijk ook gehad dat ik ze een paar keer erin had staan!
Ik lig in bad.... met allerlei fratsen er omheen en erbij en zuks meerquote:Op zondag 10 januari 2016 00:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Het verdrag is op 1 januari 2016 gedeeltelijk voorlopig in werking getreden.
Is je muis kapot, dat heb ik namelijk ook gehad dat ik ze een paar keer erin had staan!
Mijn troll-post daargelaten, ben ik het niet eens met de huidige EU. Het zou in mijn ogen moeten zijn waarvoor het was bedoeld: Het bevorderen van de handel. That's it. De EU is nu een regering an sich, waar wij als burgers geen invloed op hebben. Daar ben ik het niet mee eens en ben daarom tegen de EU in zijn huidige vorm.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Mongooltjes als jij zijn precies de reden waarom de politiek de uitslag lekker kan negeren...
Jammer man .. een paar posts geleden zeg je nog iets van 'ik stem wat ik wil en daar heeft de rest het maar mee te doen' en nu zeg je eigenlijk 'maar naar jouw stem hoeft niet geluisterd te worden'. Sorry maar dan moet je ook niet raar op kijken dat anderen jouw mening weg zetten als irrelevante onzin.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:22 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ik heb dat ook bijna altijd..quote:Op zondag 10 januari 2016 00:39 schreef probeer het volgende:
[..]
Jammer man .. een paar posts geleden zeg je nog iets van 'ik stem wat ik wil en daar heeft de rest het maar mee te doen' en nu zeg je eigenlijk 'maar naar jouw stem hoeft niet geluisterd te worden'. Sorry maar dan moet je ook niet raar op kijken dat anderen jouw mening weg zetten als irrelevante onzin.
Indd, ze houden van burgers omdraaien dus dat is het beste werk voor ze.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:30 schreef BaardHagrid het volgende:
Kut Europa, dat alle bewindslieden mogen opstappen, waarna zij hun rechtmatige werk weer oppakken: burgers omdraaien bij mcDonalds.
Dit is toch echt wel extreem nieuwswaardig het volk wordt wederom dus bedrogen, niks geen democratische inspraak gewoon zon associatie met een boevenbende doorgeduwt en dan de mening van het volk neerzetten als onnodig en afdoen als raadgevend (wie gelooft dat uberhaupt, die stemmen gaan gewoon regelrecht de prullenbak in)quote:Op zondag 10 januari 2016 00:33 schreef ZOA het volgende:
[..]
[..]
http://www.europa-nu.nl/i(...)eenkomst_eu_oekraine
Goh, zo werk de GeenStijl/PVV brigade toch standaard?quote:Op zondag 10 januari 2016 00:09 schreef Igen het volgende:
[..]
[..]
Waarom mag Oekraine niet gewoon zelf beslissen waar ze bij willen horen?quote:Op zondag 10 januari 2016 09:30 schreef BaardHagrid het volgende:
Het is een NEE van mij. Oekraïne hoort bij Rusland, niet bij de EU.
Daarbij loopt het neo-kolonialisme van EU de spuigaten uit.
Kut Europa, dat alle bewindslieden mogen opstappen, waarna zij hun rechtmatige werk weer oppakken: burgers omdraaien bij mcDonalds.
Ik ben van mening dat de PVV/GeenStijl brigade met dit referendum het instrument referendum om zeep helpt. Ik vermoed dan ook dat ik voor het eerst in mijn leven niet ga stemmen.quote:Op zondag 10 januari 2016 09:40 schreef SeLang het volgende:
Ik hoop dat de "JA" mensen ook massaal gaan stemmen. Een hoge opkomst is altijd goed voor de democratie.
Precies. Maar als je een onwelgevallige mening hebt willen de linksen hier liever geen referendum. Anders kunnen ze hun minderheidsstandpunt niet doordrukken.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:49 schreef Konijntjuh het volgende:
Ik stem tegen,
Ik zie onze extra dus de duizend euro al weer naar Brussel gaan omdat Brussel Oekraïne moet financieren vanwege de begroting te korten die het corrupte nazi regime in Oekraïne heeft gemaakt.
Voor mij is Oekraïne een soort van tweede Griekenland weg er mee laten we Rusland maar eerst overhalen om bij de EU te komen die hebben tenminste meer te verhandelen Olie en Gas en metalen of in ieder geval een rijkdom aan grondstoffen wat Oekraïne in mindere mate heeft en in meerdere maten aan schulden
Volgens mij heeft dit weinig met links of rechts te maken. Tenzij zelfbeschikking voor Oekraïene links is natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2016 10:56 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Precies. Maar als je een onwelgevallige mening hebt willen de linksen hier liever geen referendum. Anders kunnen ze hun minderheidsstandpunt niet doordrukken.
Wij zijn voor zelfbeschikking voor Nederland.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dit weinig met links of rechts te maken. Tenzij zelfbeschikking voor Oekraïene links is natuurlijk.
Prima maar daar heeft dit referendum natuurlijk niets mee te maken.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:29 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wij zijn voor zelfbeschikking voor Nederland.
Wij zien dat anders.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:38 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Prima maar daar heeft dit referendum natuurlijk niets mee te maken.
Grappig hoe je voor anderen denkt te kunnen spreken.quote:Op zondag 10 januari 2016 11:41 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Wij zien dat anders.
Wij willen geen versoepeld visaregime met een oorlogsgebied dat een lagere levensstandaard heeft dan Turkije of Rusland. Voor internationalisten als jij is dat natuurlijk niet te bevatten.
Omdat wij hun voorzieningen mogen gaan betalen?quote:Op zondag 10 januari 2016 10:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom mag Oekraine niet gewoon zelf beslissen waar ze bij willen horen?
Hoeveel ga je betalen?quote:Op zondag 10 januari 2016 12:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat wij hun voorzieningen mogen gaan betalen?
Rusland bood nog veel meer wat dat betreft..quote:Op zondag 10 januari 2016 12:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Omdat wij hun voorzieningen mogen gaan betalen?
Dat vertelt de belastingdienst me wel als het zover is.quote:
Mooi. Dat is dan geregeld.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Rusland bood nog veel meer wat dat betreft..
Nee want ondanks dat bod koos Oekraine voor Europaquote:
Het antwoord is: geen flikker.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:06 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dat vertelt de belastingdienst me wel als het zover is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |