abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161550270
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:42 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Bovendien, blijkbaar kan een dorpsslet wel een man krijgen als ze haar benen wil spreiden. Waarom zou dat dan niet de eenzame man kunnen zijn van het Fok!forum?
Omdat die allemaal minstens recht hebben op Jennifer Lawrence.
pi_161550298
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 14:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Omdat die allemaal minstens recht hebben op Jennifer Lawrence.
Ik ben persoonlijk van mening dat elke man recht heeft op Jennifer Lawrence, maar helaas is dat ons mannen niet gegeven.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_161550524
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 april 2016 10:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het ging over de kroeg.

En de echt lelijke, wanhopige vrouwen hebben niet zoveel matches hoor. Die zijn al lang blij met een beetje aandacht.
Daar vergis je je nog in.
pi_161551071
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 april 2016 15:02 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Daar vergis je je nog in.
Nee, heb het meer dan eens gezien.
pi_161552714
-op de man. Niet doen-

[ Bericht 95% gewijzigd door Copycat op 19-04-2016 16:44:27 ]
pi_161555851
-niet hier-

[ Bericht 94% gewijzigd door Copycat op 19-04-2016 18:59:02 ]
  woensdag 18 mei 2016 @ 01:15:31 #232
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_162286296
Hoe een eenzame vrouw er uit ziet? Tja. Het heeft niets met seks of met knap zijn te maken. Dat allereerst.

Ik ben er een. Ik heb een baan op een plek met weinig tot geen gelijkgestemden. Buiten het werk geen contacten met collega's. Hoewel er misschien een aantal mensen voor in aanmerking komt, maar ik durf hen niet te benaderen. Er gaan zeer veel dagen voorbij dat ik met niemand praat over wat me in het diepst van mijn hart en ziel beweegt. Familie en vrienden wonen ver weg. Vriendschappen zijn tamelijk oppervlakkig. Ik wilde hierheen voor eens wat anders, een nieuwe start. Het heeft me een goed betalende baan opgeleverd, daar ben ik blij om. Ik zie in dat ik meer contacten moet leggen. De eenzaamheid vreet aan mijn hart. Ik ben er mee bezig om meer mensen te leren kennen en een beter leven te leiden. Dat gaat langzaam, maar wel goed.

* Andromache verontschuldigt zich voor de Deezertje-modus of Halina-modus of hoe dit ook heet
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_162286578
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 01:15 schreef Andromache het volgende:
Hoe een eenzame vrouw er uit ziet? Tja. Het heeft niets met seks of met knap zijn te maken. Dat allereerst.

Ik ben er een. Ik heb een baan op een plek met weinig tot geen gelijkgestemden. Buiten het werk geen contacten met collega's. Hoewel er misschien een aantal mensen voor in aanmerking komt, maar ik durf hen niet te benaderen. Er gaan zeer veel dagen voorbij dat ik met niemand praat over wat me in het diepst van mijn hart en ziel beweegt. Familie en vrienden wonen ver weg. Vriendschappen zijn tamelijk oppervlakkig. Ik wilde hierheen voor eens wat anders, een nieuwe start. Het heeft me een goed betalende baan opgeleverd, daar ben ik blij om. Ik zie in dat ik meer contacten moet leggen. De eenzaamheid vreet aan mijn hart. Ik ben er mee bezig om meer mensen te leren kennen en een beter leven te leiden. Dat gaat langzaam, maar wel goed.

* Andromache verontschuldigt zich voor de Deezertje-modus of Halina-modus of hoe dit ook heet
Ik moet een beetje aan die Roger Sanchez clip denken bij jou....
  woensdag 18 mei 2016 @ 01:49:20 #234
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_162286650
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 01:15 schreef Andromache het volgende:

OK-vrouw gekeken zeker!? :D

Die decolleté die ze op veel beelden droeg kwam wel lichtelijk gefrusteerd over. Het zag er ook meer uit als een slobberige vergeten dicht te knopen kleding, dan iets sexies.

Ik snap ook niet dat ze er een uur prime time tv over vol moet huilen. Voor de helft van de fokkers is haar situatie de normaalste zaak van de wereld en zij worden gewoon binnen de gesloten instelling die FOK! heet gehouden.

[ Bericht 3% gewijzigd door Puntenjager op 18-05-2016 01:55:11 ]
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  woensdag 18 mei 2016 @ 01:55:59 #235
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_162286708
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2016 01:41 schreef Faxie het volgende:

[..]

Ik moet een beetje aan die Roger Sanchez clip denken bij jou....
Welke?

Edit: Jaaaaaaaaah. Die! :D

[ Bericht 7% gewijzigd door Puntenjager op 18-05-2016 02:02:18 ]
pi_162286911
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 april 2016 17:50 schreef corehype het volgende:

[..]

Vrouwen hoeven naar de lokale kroeg te gaan, benen spreiden en hoppa er is altijd wel iemand die de kroegslet wil wifen hoe dik en lelijk ze ook is

Zie dat maar als man te doen
Alsof seks alleen je minder eenzaam maakt. Mij zou dat juist slechter doen voelen denk ik.
  donderdag 19 mei 2016 @ 00:39:22 #237
138876 Andromache
pi_162314839
quote:
2s.gif Op woensdag 18 mei 2016 01:49 schreef Puntenjager het volgende:

Voor de helft van de fokkers is haar situatie de normaalste zaak van de wereld en zij worden gewoon binnen de gesloten instelling die FOK! heet gehouden.
Hahaha, moest hardop lachen! ^O^
  Moderator donderdag 19 mei 2016 @ 12:01:08 #238
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_162320438
quote:
14s.gif Op woensdag 18 mei 2016 01:41 schreef Faxie het volgende:
Vriendschappen zijn tamelijk oppervlakkig.
Dan zou je ze kunnen uitdiepen... Vaak is oppervlakkigheid van vriendschap iets wat van 2 kanten gecultiveerd wordt.

/ongevraagd advies
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  donderdag 19 mei 2016 @ 12:03:13 #239
138876 Andromache
pi_162320491
quote:
2s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:01 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Dan zou je ze kunnen uitdiepen... Vaak is oppervlakkigheid van vriendschap iets wat van 2 kanten gecultiveerd wordt.

/ongevraagd advies
Mee bezig. :) dankjewel hoor!
  Moderator donderdag 19 mei 2016 @ 12:03:37 #240
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_162320503
quote:
1s.gif Op donderdag 19 mei 2016 12:03 schreef Andromache het volgende:

[..]

Mee bezig. :) dankjewel hoor!
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_162357938
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 03:35 schreef peteey het volgende:

[..]

Alsof seks alleen je minder eenzaam maakt. Mij zou dat juist slechter doen voelen denk ik.
Dit idd..
Eenzaamheid zit ook in jezelf.
Ook met een relatie en veel mensen om je heen kan je je heel eenzaam voelen.
Alleen zijn is weer iets heel anders.
Ik ben alleen in de zin dat ik geen relatie heb maar eenzaam nee dat niet.
  vrijdag 20 mei 2016 @ 22:06:57 #242
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_162366375
Ik denk dat de eerste 3 reacties de lading wel dekken.

quote:
0s.gif Op zaterdag 9 januari 2016 09:40 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Omdat er vrijwel geen vrouwen op fok zitten (op Yvonne na en users die zich voordoen als vrouw).
Ieder z'n ding toch.
pi_162372254
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 mei 2016 17:35 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Dit idd..
Eenzaamheid zit ook in jezelf.
Ook met een relatie en veel mensen om je heen kan je je heel eenzaam voelen.
Alleen zijn is weer iets heel anders.

Ik ben alleen in de zin dat ik geen relatie heb maar eenzaam nee dat niet.
Idd dus dat, ik heb eindelijk bevestiging gehad van een ggz medewerker dat ik dus werkelijk een depressie heb (al jaren eigenlijk). Dat dat gevoel wat ik heb niet normaal is, want dat is niet de persoon die ik ben.

Heb nu een online behandelings module, stap 1 maar was wel even een heftige dag. En nu echt de stap maken om met me eigen problemen om te gaan waarmee ik blijkbaar heel erg zit.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  zaterdag 21 mei 2016 @ 03:02:56 #244
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_162373548
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Idd dus dat, ik heb eindelijk bevestiging gehad van een ggz medewerker dat ik dus werkelijk een depressie heb (al jaren eigenlijk). Dat dat gevoel wat ik heb niet normaal is, want dat is niet de persoon die ik ben.

Heb nu een online behandelings module, stap 1 maar was wel even een heftige dag. En nu echt de stap maken om met me eigen problemen om te gaan waarmee ik blijkbaar heel erg zit.
-O-
pi_162378468
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 03:02 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

-O-
leuk is anders, maar liever dat ik er nu achterkom dan als ik 50 + ben
pi_162381584
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef LLgetikt het volgende:

[..]

Sterkte,een depressie sucks..
pi_162382098
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 mei 2016 16:43 schreef wolkentoetje het volgende:

[..]

Sterkte,een depressie sucks..
dankjewel.. ja
  maandag 20 juni 2016 @ 11:09:07 #249
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_163157926
quote:
0s.gif Op woensdag 18 mei 2016 03:35 schreef peteey het volgende:

[..]

Ja maar jij bent dan ook vrouw en kan niet logisch nadenken
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  maandag 20 juni 2016 @ 11:57:25 #250
441440 aquawoman
Bitch please
pi_163158991
Ik (vrouw) denk persoonlijk dat het voor een man moeilijker is om aansluiting te vinden met andere mensen dan voor een vrouw. Andere vrouwen hebben denk ik eerder medeleven als een vrouw aangeeft dat ze eenzaam is en zullen haar eerder betrekken bij dingen.

Daarnaast is het vinden van een partner ook makkelijker als je een vrouw bent, ongeacht uiterlijk/mindere sociale skills - mannen zijn minder veeleisend dan vrouwen en vinden het al vrij snel prima.

Ik denk wel dat vrouwen zich misschien eerder eenzaam voelen, ook als ze wel een relatie/vrienden hebben, omdat de behoefte om emoties te delen vaak hoger ligt bij vrouwen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')