Omdat die allemaal minstens recht hebben op Jennifer Lawrence.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:42 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Bovendien, blijkbaar kan een dorpsslet wel een man krijgen als ze haar benen wil spreiden. Waarom zou dat dan niet de eenzame man kunnen zijn van het Fok!forum?
Ik ben persoonlijk van mening dat elke man recht heeft op Jennifer Lawrence, maar helaas is dat ons mannen niet gegeven.quote:Op dinsdag 19 april 2016 14:49 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Omdat die allemaal minstens recht hebben op Jennifer Lawrence.
Daar vergis je je nog in.quote:Op dinsdag 19 april 2016 10:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het ging over de kroeg.
En de echt lelijke, wanhopige vrouwen hebben niet zoveel matches hoor. Die zijn al lang blij met een beetje aandacht.
Ik moet een beetje aan die Roger Sanchez clip denken bij jou....quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:15 schreef Andromache het volgende:
Hoe een eenzame vrouw er uit ziet? Tja. Het heeft niets met seks of met knap zijn te maken. Dat allereerst.
Ik ben er een. Ik heb een baan op een plek met weinig tot geen gelijkgestemden. Buiten het werk geen contacten met collega's. Hoewel er misschien een aantal mensen voor in aanmerking komt, maar ik durf hen niet te benaderen. Er gaan zeer veel dagen voorbij dat ik met niemand praat over wat me in het diepst van mijn hart en ziel beweegt. Familie en vrienden wonen ver weg. Vriendschappen zijn tamelijk oppervlakkig. Ik wilde hierheen voor eens wat anders, een nieuwe start. Het heeft me een goed betalende baan opgeleverd, daar ben ik blij om. Ik zie in dat ik meer contacten moet leggen. De eenzaamheid vreet aan mijn hart. Ik ben er mee bezig om meer mensen te leren kennen en een beter leven te leiden. Dat gaat langzaam, maar wel goed.
* Andromache verontschuldigt zich voor de Deezertje-modus of Halina-modus of hoe dit ook heet
OK-vrouw gekeken zeker!?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:15 schreef Andromache het volgende:
Hoe een eenzame vrouw er uit ziet? Tja. Het heeft niets met seks of met knap zijn te maken. Dat allereerst.
Ik ben er een. Ik heb een baan op een plek met weinig tot geen gelijkgestemden. Buiten het werk geen contacten met collega's. Hoewel er misschien een aantal mensen voor in aanmerking komt, maar ik durf hen niet te benaderen. Er gaan zeer veel dagen voorbij dat ik met niemand praat over wat me in het diepst van mijn hart en ziel beweegt. Familie en vrienden wonen ver weg. Vriendschappen zijn tamelijk oppervlakkig. Ik wilde hierheen voor eens wat anders, een nieuwe start. Het heeft me een goed betalende baan opgeleverd, daar ben ik blij om. Ik zie in dat ik meer contacten moet leggen. De eenzaamheid vreet aan mijn hart. Ik ben er mee bezig om meer mensen te leren kennen en een beter leven te leiden. Dat gaat langzaam, maar wel goed.
* Andromache verontschuldigt zich voor de Deezertje-modus of Halina-modus of hoe dit ook heet
Welke?quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik moet een beetje aan die Roger Sanchez clip denken bij jou....
Alsof seks alleen je minder eenzaam maakt. Mij zou dat juist slechter doen voelen denk ik.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:50 schreef corehype het volgende:
[..]
Vrouwen hoeven naar de lokale kroeg te gaan, benen spreiden en hoppa er is altijd wel iemand die de kroegslet wil wifen hoe dik en lelijk ze ook is
Zie dat maar als man te doen
Hahaha, moest hardop lachen!quote:Op woensdag 18 mei 2016 01:49 schreef Puntenjager het volgende:
Voor de helft van de fokkers is haar situatie de normaalste zaak van de wereld en zij worden gewoon binnen de gesloten instelling die FOK! heet gehouden.
Dan zou je ze kunnen uitdiepen... Vaak is oppervlakkigheid van vriendschap iets wat van 2 kanten gecultiveerd wordt.quote:
Mee bezig.quote:Op donderdag 19 mei 2016 12:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dan zou je ze kunnen uitdiepen... Vaak is oppervlakkigheid van vriendschap iets wat van 2 kanten gecultiveerd wordt.
/ongevraagd advies
quote:
Dit idd..quote:Op woensdag 18 mei 2016 03:35 schreef peteey het volgende:
[..]
Alsof seks alleen je minder eenzaam maakt. Mij zou dat juist slechter doen voelen denk ik.
Ieder z'n ding toch.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:40 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Omdat er vrijwel geen vrouwen op fok zitten (op Yvonne na en users die zich voordoen als vrouw).
Idd dus dat, ik heb eindelijk bevestiging gehad van een ggz medewerker dat ik dus werkelijk een depressie heb (al jaren eigenlijk). Dat dat gevoel wat ik heb niet normaal is, want dat is niet de persoon die ik ben.quote:Op vrijdag 20 mei 2016 17:35 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]
Dit idd..
Eenzaamheid zit ook in jezelf.
Ook met een relatie en veel mensen om je heen kan je je heel eenzaam voelen.
Alleen zijn is weer iets heel anders.
Ik ben alleen in de zin dat ik geen relatie heb maar eenzaam nee dat niet.
quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Idd dus dat, ik heb eindelijk bevestiging gehad van een ggz medewerker dat ik dus werkelijk een depressie heb (al jaren eigenlijk). Dat dat gevoel wat ik heb niet normaal is, want dat is niet de persoon die ik ben.
Heb nu een online behandelings module, stap 1 maar was wel even een heftige dag. En nu echt de stap maken om met me eigen problemen om te gaan waarmee ik blijkbaar heel erg zit.
leuk is anders, maar liever dat ik er nu achterkom dan als ik 50 + benquote:
Sterkte,een depressie sucks..quote:Op zaterdag 21 mei 2016 01:22 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Idd dus dat, ik heb eindelijk bevestiging gehad van een ggz medewerker dat ik dus werkelijk een depressie heb (al jaren eigenlijk). Dat dat gevoel wat ik heb niet normaal is, want dat is niet de persoon die ik ben.
Heb nu een online behandelings module, stap 1 maar was wel even een heftige dag. En nu echt de stap maken om met me eigen problemen om te gaan waarmee ik blijkbaar heel erg zit.
Ja maar jij bent dan ook vrouw en kan niet logisch nadenkenquote:Op woensdag 18 mei 2016 03:35 schreef peteey het volgende:
[..]
Alsof seks alleen je minder eenzaam maakt. Mij zou dat juist slechter doen voelen denk ik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |