Moet jij niet slapen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Genetica? Geef mij narcotica helpt beter dan mijn antipsychotica
Mono blijft mij tot 7 uur gezelschap houdenquote:
We missen er nog 1!!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:14 schreef Scuidward het volgende:
Volgens mij ben ik er doorheen. Even in een .txt gooien en dan in de OP proppen.
Lukt niet meer. Probeer straks nog wel 2-3 uurtjes op de bank te pakken. Heb alle wekkers gezet dus komt wel goed.quote:
Ik ben weer paraat. Ik heb mijn dienst er eindelijk op zittenquote:
Ouwe barbaas!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben weer paraat. Ik heb mijn dienst er eindelijk op zitten
Sessie afgesloten?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben weer paraat. Ik heb mijn dienst er eindelijk op zitten
Owja die scheen lekker te zijn, is het niet? Kan wel een lekker stevig gedicht tikken.quote:
Ohw ik dacht likken !!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Sessie afgesloten?
[..]
Owja die scheen lekker te zijn, is het niet? Kan wel een lekker stevig gedicht tikken.
Heb gewoon iedereen eruit getyft en met de crew lekker een biertje gedaanquote:
Arme kerelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb gewoon iedereen eruit getyft en met de crew lekker een biertje gedaan![]()
Jammer genoeg draait carnaval gewoon door in het zuiden des lands dus moet morgen en de komende drie weekenden weer nachten door gaan knallen. Vandaag was slechts het beginnetje bij ons
3 weekenden carnaval? sinds wanneer is dat dan!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb gewoon iedereen eruit getyft en met de crew lekker een biertje gedaan![]()
Jammer genoeg draait carnaval gewoon door in het zuiden des lands dus moet morgen en de komende drie weekenden weer nachten door gaan knallen. Vandaag was slechts het beginnetje bij ons
Er waren maar 900 man binnen dus het was nog lekker rustig, ergste was dat ik niet gewoon mee kon klappen met zequote:
Carnaval begint 11 november, dan zijn er zittingen tot aan hét carnavalsweekend, dan is het vijf dagen als zware alcoholist leven tot aan aswoensdag en dan is het klaar voor een maandje of 9.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
3 weekenden carnaval? sinds wanneer is dat dan!
Lucht trekquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:22 schreef renwan het volgende:
Wtf, ik hoorde een deur dicht gaan in de keuken maar daar kan niemand zijn
Er zitten overal drangers opquote:
Tijd is gestart !quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:24 schreef renwan het volgende:
Toch maar ff kijken, als ik binnen een kwartier niet terug ben bel dan de politie maar!
IK heb de tijd echt gestart,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:27 schreef renwan het volgende:
Stop de tijd, ik leef nog en niks gevonden. Vreemd
Onze protector tegen het Kwaad, gemaakt op straat in vol ornaat. Tik tik tik een handgranaat, Geerd door zwartrijders gehaat, adequaat met ruggengraat paraat voor resultaat. Binnenkort een vastgoedmagnaat, als diplomaat bij dageraad zonder kaart? Op naar je advocaat.quote:
Mono!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onze protector tegen het Kwaad, gemaakt op straat in vol ornaat. Tik tik tik een handgranaat, Geerd door zwartrijders gehaat, adequaat met ruggengraat paraat voor resultaat. Binnenkort een vastgoedmagnaat, als diplomaat bij dageraad zonder kaart? Op naar je advocaat.
Zo zie ik hem ook graag. Soort Jason Statham op de trein, niet te beroerd om een rechtse te geven als het link wordt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onze protector tegen het Kwaad, gemaakt op straat in vol ornaat. Tik tik tik een handgranaat, Geerd door zwartrijders gehaat, adequaat met ruggengraat paraat voor resultaat. Binnenkort een vastgoedmagnaat, als diplomaat bij dageraad zonder kaart? Op naar je advocaat.
Ja. Zo hoort het ook. Nederlandse wetgeving maakt de maatschappij kapot.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zo zie ik hem ook graag. Soort Jason Statham op de trein, niet te beroerd om een rechtse te geven als het link wordt.
Dat de schoolmeester kinderen niet meer mag slaan kan ik nog wel begrijpen, maar dat een conducteur zich als een soort conciërge op een vmbo-school de les zou moeten laten lezen door elke puber met een grote bek vind ik overdreven. Gelukkig weten wij dat Geerd prima om weet te gaan met dergelijke relletjes. Dat is regelmatig volgende station enkeltje sterke arm.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Zo hoort het ook. Nederlandse wetgeving maakt de maatschappij kapot.
Waarom slaap je niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. 10.22 naar Nieuweschans. 40 minuutjes wachten, dan terug,
En je vriendin dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb al geslapen van 22 tot 02. Wilde daarna niet meer.
Hmm. Grappig. Wat doen ze dan met die machinisten die er zaten?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Na elke rit. Heen-terug. Volgende trein.
Als ik binnenkom staat de trein er hooguit een kwartiertje. Dan zit er alweer iemand anders op die weer verder gaat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hmm. Grappig. Wat doen ze dan met die machinisten die er zaten?
Pakken die weer een andere trein terug van je collega's die hetzelfde traject hebben?
lekker slapen dan toch. of anders beetje methquote:
Ja daarom ben ik moe, zei het net al. Normaal ga ik voor een nacht 2 uur maffen maar was verslaafd aan RL dus niet gedaanquote:
Best goed systeem.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik binnenkom staat de trein er hooguit een kwartiertje. Dan zit er alweer iemand anders op die weer verder gaat.
Die heeft dan even schaft, en pakt de trein weer op.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hmm. Grappig. Wat doen ze dan met die machinisten die er zaten?
Pakken die weer een andere trein terug van je collega's die hetzelfde traject hebben?
Wat voor werk doe je dan broerquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik moe, zei het net al. Normaal ga ik voor een nacht 2 uur maffen maar was verslaafd aan RL dus niet gedaan
Dat is dan wel kut inderdaad. Ik was om 3 uur klaar, maar ben over mijn slaap heenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:46 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik moe, zei het net al. Normaal ga ik voor een nacht 2 uur maffen maar was verslaafd aan RL dus niet gedaan
Barman/Nachtportier in een hostel. Nu ben ik dus nachtportier. Best relaxed, beetje chillen met Netflix of nu FOK! en als er dronken mensen lawaai maken ze toespreken en na 2 waarschuwingen buiten zettenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:46 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je dan broer
Ja dat ken ik ook van late bardienstenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is dan wel kut inderdaad. Ik was om 3 uur klaar, maar ben over mijn slaap heen
Alleen bij een verstoring, heb je een zooi personeel en matrieel aan de verkeerde kantquote:
Waarom eisen ze eigenlijk dat je binnen 3 kwartier op het station kan staan? Voor als er iemand ziek is of er een verstoring is?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Alleen bij een verstoring, heb je een zooi personeel en matrieel aan de verkeerde kant
Ik ga het dit weekend maar even rustig aan doen met bier. Heb er op werk al drie geklapt. Was wel genoeg voor vandaag.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Ja dat ken ik ook van late bardiensten
Maar een ding scheelt, straks als ik om half 8 thuis ben mag ik een paar bier klappen
haha lauw, wel eens flinke fittie gehad? Dronken britten enzo zijn, naar mijn ervaring, niet altijd het beste gezelschap. Amsterdam ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:47 schreef renwan het volgende:
[..]
Barman/Nachtportier in een hostel. Nu ben ik dus nachtportier. Best relaxed, beetje chillen met Netflix of nu FOK! en als er dronken mensen lawaai maken ze toespreken en na 2 waarschuwingen buiten zetten
Ja straks als ik klaar ben is het echt het laatste, anders verneuk ik m'n ritme teveel. Moet maandag naar de Horecava en dinsdag psychologische keuring. Dan moet ik wel fit zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga het dit weekend maar even rustig aan doen met bier. Heb er op werk al drie geklapt. Was wel genoeg voor vandaag.
Nee geen fittie's, wel een keer iemand eruit geschopt om 3 uur 's nachts omdat hij voor de zoveelste keer zat te blowen op z'n kamer en een keer iemand met een overdosis aan pillen. Was wel even aanpoten toen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:49 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
haha lauw, wel eens flinke fittie gehad? Dronken britten enzo zijn, naar mijn ervaring, niet altijd het beste gezelschap. Amsterdam ofzo?
Haha pull je nog een beetje pussy dan als er snachts van die dronken sletten binnenkruipen? Waar in den haag? heb daar ook nog gewoondquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:51 schreef renwan het volgende:
[..]
Nee geen fittie's, wel een keer iemand eruit geschopt om 3 uur 's nachts omdat hij voor de zoveelste keer zat te blowen op z'n kamer en een keer iemand met een overdosis aan pillen. Was wel even aanpoten toen.
Voor de rest zijn 2 waarschuwingen meestal wel voldoende. Bij de 2e keer ben ik niet meer zo aardig namelijk. Zit in Den Haag
In de Scheepmakersstraat en neuh, ik blijf professioneel heb het geld toch echt nodigquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Haha pull je dan nog een beetje pussy dan als er snachts van die dronken sletten binnenkruipen? Waar in den haag? heb daar ook nog gewoond
Dit is vaak heel erg waar. Geld laat veel vergeten en door de vingers zien!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:53 schreef renwan het volgende:
[..]
In de Scheepmakersstraat en neuh, ik blijf professioneel heb het geld toch echt nodig
Dat komt niet uit 5 jaar of 10 jaar ervaring. Natuurlijk mensen buiten die tijd komen gewoon te vaak te laat.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:49 schreef renwan het volgende:
[..]
Waarom eisen ze eigenlijk dat je binnen 3 kwartier op het station kan staan? Voor als er iemand ziek is of er een verstoring is?
Ik denk wel dat als ik een dronken slet zou doen dat m'n baas me een waarschuwing zou geven en een compliment erbijquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is vaak heel erg waar. Geld laat veel vergeten en door de vingers zien!
Ik dacht dat het was voor als er stront aan de knikker was, zo van "René, alles is kapot we hebben NU EEN HC NODIG HIERHEEN KOMEN!"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat komt niet uit 5 jaar of 10 jaar ervaring. Natuurlijk mensen buiten die tijd komen gewoon te vaak te laat.
Treinen door tunnels moeten een HC hebben Schiphol tunnel.
Nijverdal, Tunnel onder het zwarte water, Delft,
Een oud barhoofd heeft mij ooit betrapt dat ik een dronken meisje had gedaan op de plee, heb niet eens een waarschuwing gekregenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:55 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik denk wel dat als ik een dronken slet zou doen dat m'n baas me een waarschuwing zou geven en een compliment erbij
Haha begrijpelijk. Wordt je dan ook nog een beetje aangenomen op je fysiek of niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:53 schreef renwan het volgende:
[..]
In de Scheepmakersstraat en neuh, ik blijf professioneel heb het geld toch echt nodig
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:52 schreef renwan het volgende:
Ohja een keer een school die zich echt niet kon gedragen die had ik bijna met z'n 90en eruit geflikkerd. Bedachten zich net op tijd dat dat niet handig was
Nee valt wel mee, ik ben sowieso aangenomen als barman en ben later nachten erbij gaan doen. Enige wat we wel doen is geen vrouwen aannemen voor nachten tenzij ze echt huge zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Haha begrijpelijk. Wordt je dan ook nog een beetje aangenomen op je fysiek of niet?
Nope, je zit met evacueren in een tunnel.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik dacht dat het was voor als er stront aan de knikker was, zo van "René, alles is kapot we hebben NU EEN HC NODIG HIERHEEN KOMEN!"
Maar wat heeft dat te maken met die 3 kwartier dan? Als ze moeten evacueren bij Schiphol wat heb ik dan met mijn 3 kwartier in Den Haag daarmee te maken?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nope, je zit met evacueren in een tunnel.
Anderzijds is de kans dat je baas er achter komt nagenoeg nul natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is vaak heel erg waar. Geld laat veel vergeten en door de vingers zien!
Deze manquote:
Klopt maar je zult zien dat je een chick ligt te doen ergens dat er dan iets mis gaat waardoor ze camerabeelden moeten gaan bekijken of ze komt de dag erna klagen ofzo. Wet van Murphyquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Anderzijds is de kans dat je baas er achter komt nagenoeg nul natuurlijk
Als je het een beetje goed aanpakt is die kans inderdaad vrij nihil!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:58 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Anderzijds is de kans dat je baas er achter komt nagenoeg nul natuurlijk
De meeste bazen waar ik voor gewerkt heb zouden me geloof ik eerst een compliment geven en daarna om fotos vragenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een oud barhoofd heeft mij ooit betrapt dat ik een dronken meisje had gedaan op de plee, heb niet eens een waarschuwing gekregen![]()
Was overigens wel op de plee waar alleen personeel met druppel toegang tot had
Ik kan niet van kantoor ergens heenlopen met een chick zonder dat ze daarachter komen, geen dode hoeken op de begane grondquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:00 schreef Scuidward het volgende:
Weet je niet waar de camera's hangen en er een dooie hoek is?
Die baas ging me daarna ook ondervragen over hoe het was, of ik foto's had etc.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:01 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De meeste bazen waar ik voor gewerkt heb zouden me geloof ik eerst een compliment geven en daarna om fotos vragen
Ohwnee dat heeft daar niks mee te makenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat te maken met die 3 kwartier dan? Als ze moeten evacueren bij Schiphol wat heb ik dan met mijn 3 kwartier in Den Haag daarmee te maken?
gewoon snel pakken in het schoonmaakhok ofzoquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:00 schreef Scuidward het volgende:
Weet je niet waar de camera's hangen en er een dooie hoek is?
Of doen alsof je in een pittige discussie verwikkeld bent. Zo een waarbij het noodzakelijk is om fysiek te worden.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:02 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
gewoon snel pakken in het schoonmaakhok ofzo
Of gewoon open en eerlijk tegen je baas zijn en zeggen dat je haar 'anaal moest vernederen om je punt duidelijk te maken'quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Of doen alsof je in een pittige discussie verwikkeld bent. Zo een waarbij het noodzakelijk is om fysiek te worden.
Ja kijk baas die bitch noemde me een kankermongool dus ik moest haar vagijn wel even vernietigen met mijn paarsgepunte lans!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Of doen alsof je in een pittige discussie verwikkeld bent. Zo een waarbij het noodzakelijk is om fysiek te worden.
Gewoon "begeleiden" naar de kamer, je bent toch de gastheer hequote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:03 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Instoppen, verhaaltje voorlezen alles!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gewoon "begeleiden" naar de kamer, je bent toch de gastheer he.
Sorry baas maar ik moest toch even mijn dominantie tonenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon open en eerlijk tegen je baas zijn en zeggen dat je haar 'anaal moest vernederen om je punt duidelijk te maken'
Zou kunnen maar ik denk dat het dan opvalt dat ik minstens een half uur niet terug kom op kantoorquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:04 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gewoon "begeleiden" naar de kamer, je bent toch de gastheer he.
Nouja opsich, misschien had ik wel een hele discussie. Het zou te verklaren zijn.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik denk dat het dan opvalt dat ik minstens een half uur niet terug kom op kantoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |