Moet jij niet slapen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Genetica? Geef mij narcotica helpt beter dan mijn antipsychotica
Mono blijft mij tot 7 uur gezelschap houdenquote:
We missen er nog 1!!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:14 schreef Scuidward het volgende:
Volgens mij ben ik er doorheen. Even in een .txt gooien en dan in de OP proppen.
Lukt niet meer. Probeer straks nog wel 2-3 uurtjes op de bank te pakken. Heb alle wekkers gezet dus komt wel goed.quote:
Ik ben weer paraat. Ik heb mijn dienst er eindelijk op zittenquote:
Ouwe barbaas!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben weer paraat. Ik heb mijn dienst er eindelijk op zitten
Sessie afgesloten?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben weer paraat. Ik heb mijn dienst er eindelijk op zitten
Owja die scheen lekker te zijn, is het niet? Kan wel een lekker stevig gedicht tikken.quote:
Ohw ik dacht likken !!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:18 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Sessie afgesloten?
[..]
Owja die scheen lekker te zijn, is het niet? Kan wel een lekker stevig gedicht tikken.
Heb gewoon iedereen eruit getyft en met de crew lekker een biertje gedaanquote:
Arme kerelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb gewoon iedereen eruit getyft en met de crew lekker een biertje gedaan![]()
Jammer genoeg draait carnaval gewoon door in het zuiden des lands dus moet morgen en de komende drie weekenden weer nachten door gaan knallen. Vandaag was slechts het beginnetje bij ons
3 weekenden carnaval? sinds wanneer is dat dan!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb gewoon iedereen eruit getyft en met de crew lekker een biertje gedaan![]()
Jammer genoeg draait carnaval gewoon door in het zuiden des lands dus moet morgen en de komende drie weekenden weer nachten door gaan knallen. Vandaag was slechts het beginnetje bij ons
Er waren maar 900 man binnen dus het was nog lekker rustig, ergste was dat ik niet gewoon mee kon klappen met zequote:
Carnaval begint 11 november, dan zijn er zittingen tot aan hét carnavalsweekend, dan is het vijf dagen als zware alcoholist leven tot aan aswoensdag en dan is het klaar voor een maandje of 9.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:20 schreef Scuidward het volgende:
[..]
3 weekenden carnaval? sinds wanneer is dat dan!
Lucht trekquote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:22 schreef renwan het volgende:
Wtf, ik hoorde een deur dicht gaan in de keuken maar daar kan niemand zijn
Er zitten overal drangers opquote:
Tijd is gestart !quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:24 schreef renwan het volgende:
Toch maar ff kijken, als ik binnen een kwartier niet terug ben bel dan de politie maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |