IK heb de tijd echt gestart,quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:27 schreef renwan het volgende:
Stop de tijd, ik leef nog en niks gevonden. Vreemd
Onze protector tegen het Kwaad, gemaakt op straat in vol ornaat. Tik tik tik een handgranaat, Geerd door zwartrijders gehaat, adequaat met ruggengraat paraat voor resultaat. Binnenkort een vastgoedmagnaat, als diplomaat bij dageraad zonder kaart? Op naar je advocaat.quote:
Mono!!!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onze protector tegen het Kwaad, gemaakt op straat in vol ornaat. Tik tik tik een handgranaat, Geerd door zwartrijders gehaat, adequaat met ruggengraat paraat voor resultaat. Binnenkort een vastgoedmagnaat, als diplomaat bij dageraad zonder kaart? Op naar je advocaat.
Zo zie ik hem ook graag. Soort Jason Statham op de trein, niet te beroerd om een rechtse te geven als het link wordt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Onze protector tegen het Kwaad, gemaakt op straat in vol ornaat. Tik tik tik een handgranaat, Geerd door zwartrijders gehaat, adequaat met ruggengraat paraat voor resultaat. Binnenkort een vastgoedmagnaat, als diplomaat bij dageraad zonder kaart? Op naar je advocaat.
Ja. Zo hoort het ook. Nederlandse wetgeving maakt de maatschappij kapot.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:33 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zo zie ik hem ook graag. Soort Jason Statham op de trein, niet te beroerd om een rechtse te geven als het link wordt.
Dat de schoolmeester kinderen niet meer mag slaan kan ik nog wel begrijpen, maar dat een conducteur zich als een soort conciërge op een vmbo-school de les zou moeten laten lezen door elke puber met een grote bek vind ik overdreven. Gelukkig weten wij dat Geerd prima om weet te gaan met dergelijke relletjes. Dat is regelmatig volgende station enkeltje sterke arm.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. Zo hoort het ook. Nederlandse wetgeving maakt de maatschappij kapot.
Waarom slaap je niet?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:37 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja. 10.22 naar Nieuweschans. 40 minuutjes wachten, dan terug,
En je vriendin dan?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:39 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Heb al geslapen van 22 tot 02. Wilde daarna niet meer.
Hmm. Grappig. Wat doen ze dan met die machinisten die er zaten?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 03:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Na elke rit. Heen-terug. Volgende trein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |