Aan die 30cm van de hema kun je ook moeilijk tippen natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hmmm. Ik denk dat je gelijk hebt.
Soms dacht ik bij de Hema wel dat mensen voor mijn worst kwamen, maar dan onderschat je de Hema.
Dat snap ik, heb ik ook vaak als ik keuken dienst heb op werkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:14 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je gaat gekke dingen denken als je continu de van etenswaren doordrenkte lucht inademt.
Oneerlijke concurrentie, EU ingeschakeld.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Aan die 30cm van de hema kun je ook moeilijk tippen natuurlijk
Als echte Geerd's Café gangers hebben wij allemaal minimaal een worst van 35 cm!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:15 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Aan die 30cm van de hema kun je ook moeilijk tippen natuurlijk
Staatsaansprakelijkheid claimenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:16 schreef Scuidward het volgende:
Je had wel zo'n gespotinjewoonplaats Facebookpagina en iemand had (anoniem) gevraagd wie de jongen was die elke zaterdag bij de Hema stond en een collega die dat zag had vervolgens mijn naam wel getagged maar tot op de dag van vandaag niks van vernomen.
[..]
Oneerlijke concurrentie, EU ingeschakeld.
Gewenste Schadevergoeding: Seks.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:17 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Staatsaansprakelijkheid claimen
Geven ze nieuwelingen de kutshifts?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:17 schreef Geerd het volgende:
Ik hoop zo dat Renwan wordt aangenomen, dan heeft tie niet meer zulke verhalen dan moet die der nu al uit voor cursus tot 16.30 en dan weer 05.30 wekker voor vroege dienst
aangenomen waarvoor?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:17 schreef Geerd het volgende:
Ik hoop zo dat Renwan wordt aangenomen, dan heeft tie niet meer zulke verhalen dan moet die der nu al uit voor cursus tot 16.30 en dan weer 05.30 wekker voor vroege dienst
met een minister naar keuzequote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gewenste Schadevergoeding: Seks.
[..]
Geven ze nieuwelingen de kutshifts?
Ik verzin het niet, die zooi maak ik meequote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hahaha, moet wel echt gebeurd zijn, zoiets verzin je niet
Neuh niet zo, maar wanneer je ergens weer op cursus moet kun je savonds niet te laat klaar zijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:17 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Gewenste Schadevergoeding: Seks.
[..]
Geven ze nieuwelingen de kutshifts?
Hedendaagse politiek is nogal mollig denk ik. Hoewel je hebt er wel een van de SP en natuurlijk Thieme.quote:
heb een tijd gewerkt als bezorger van witgoed enzo. Toch geregeld van die chicks aan het mirin als je dan 120 kilo naar zolder sleurt. Maar de enigen die dan echt flirten zijn altijd lellekquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:16 schreef Scuidward het volgende:
Je had wel zo'n gespotinjewoonplaats Facebookpagina en iemand had (anoniem) gevraagd wie de jongen was die elke zaterdag bij de Hema stond en een collega die dat zag had vervolgens mijn naam wel getagged maar tot op de dag van vandaag niks van vernomen.
[..]
Oneerlijke concurrentie, EU ingeschakeld.
Als mijn verhalen je niet bevallen zeg het dan gewoon jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:17 schreef Geerd het volgende:
Het is dat je gedicht al af is ...quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik verzin het niet, die zooi maak ik mee![]()
Wacht nog een:
Ik was een keer bezig met een meisje (terwijl ik een vriendin had maar dat was dezelfde vreemdgaande slet als in bovenstaand verhaal dus fuck it) en ik had haar eindelijk zover gekregen om bij mij te blijven slapen.
Dus ik voor haar koken, beetje gezellig film kijken, zoenen je kent het wel. Ze had een goeie bil en flinke voorgevel dus dat beviel me wel. Op een gegeven moment rond een uur of 1 wou ze gaan douchen. Dus ik denk aaaaaaight LET'S GO!
Dus zij naar de badkamer, douche aan en opeens roept ze "RENWAN KOM JE OOK?". Het moment waar ik op gewacht had!
Dus ik kom aanlopen, kleren nog aan, trek de badkamer deur open en kijk de douche in en schrok me helemaal de tyfus. De chick met het lekkere lichaam die ik zag was opeens ontpopt tot een dikke zeug met hangtieten en van die vieze donkere tepels. Kon niet zien waar haar kont stopte en haar bovenbenen begonnen! Dus ik stamel "uh j-j-ja ik kom zo terug" en ga op de bank zitten met serieus mijn hoofd tussen mijn handen.
Hoor ik opeens uit de badkamer "RENWAN KOM JE NOU NOG OF VIND JE MIJN LICHAAM ZO LELIJK" (ik verzin het echt niet). Dus ik zit daar roep "NEE TUURLIJK NIET" terwijl ik ja knik. Ik kon er gewoon echt niet overheen zeker niet omdat mijn vriendin gewoon een echt goed lichaam had.
Uiteindelijk heb ik d'r om half 2 op een taxi gezet en naar huis gestuurd met de smoes dat ik het mijn vriendin niet aan kon doen![]()
Wel de taxi voor haar betaald, zo ben ik wel
Die van Defensie heeft een prima pijpmond hoor sodeju.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hedendaagse politiek is nogal mollig denk ik. Hoewel je hebt er wel een van de SP en natuurlijk Thieme.
Beetje breed toch juist?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:21 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Die van Defensie heeft een prima pijpmond hoor sodeju.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik verzin het niet, die zooi maak ik mee![]()
Wacht nog een:
Ik was een keer bezig met een meisje (terwijl ik een vriendin had maar dat was dezelfde vreemdgaande slet als in bovenstaand verhaal dus fuck it) en ik had haar eindelijk zover gekregen om bij mij te blijven slapen.
Dus ik voor haar koken, beetje gezellig film kijken, zoenen je kent het wel. Ze had een goeie bil en flinke voorgevel dus dat beviel me wel. Op een gegeven moment rond een uur of 1 wou ze gaan douchen. Dus ik denk aaaaaaight LET'S GO!
Dus zij naar de badkamer, douche aan en opeens roept ze "RENWAN KOM JE OOK?". Het moment waar ik op gewacht had!
Dus ik kom aanlopen, kleren nog aan, trek de badkamer deur open en kijk de douche in en schrok me helemaal de tyfus. De chick met het lekkere lichaam die ik zag was opeens ontpopt tot een dikke zeug met hangtieten en van die vieze donkere tepels. Kon niet zien waar haar kont stopte en haar bovenbenen begonnen! Dus ik stamel "uh j-j-ja ik kom zo terug" en ga op de bank zitten met serieus mijn hoofd tussen mijn handen.
Hoor ik opeens uit de badkamer "RENWAN KOM JE NOU NOG OF VIND JE MIJN LICHAAM ZO LELIJK" (ik verzin het echt niet). Dus ik zit daar roep "NEE TUURLIJK NIET" terwijl ik ja knik. Ik kon er gewoon echt niet overheen zeker niet omdat mijn vriendin gewoon een echt goed lichaam had.
Uiteindelijk heb ik d'r om half 2 op een taxi gezet en naar huis gestuurd met de smoes dat ik het mijn vriendin niet aan kon doen![]()
Wel de taxi voor haar betaald, zo ben ik wel
ZO was het niet bedoelt man !!!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:20 schreef renwan het volgende:
Denk ik even voor een beetje vermakelijke ervaringen te zorgen komt Geerd je even keihard afbranden![]()
![]()
Er was die avond geen alcohol in het spel, later hoorde ik dat ze corrigerend ondergoed droeg. De bitchquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]![]()
ik heb altijd het probleem dat mijn standaard lager wordt naarmate de avond vordert. Ben wel eens met wat thuisgekomen waar ik niet echt trots op ben zeg maar.
Gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |