Jeetje als je zo lang nodig hebt zou ik er ook niet aan beginnen neequote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik denk dat het dan opvalt dat ik minstens een half uur niet terug kom op kantoor
Je moest haar toch nog instoppen, eventjes een emmertje bij haar bed zetten, fysiek grondig inspecteren etc. Hoort bij service verlening!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:05 schreef renwan het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik denk dat het dan opvalt dat ik minstens een half uur niet terug kom op kantoor
Ga wat maar een kwartiertje neuken, wel even m'n best doen hequote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:06 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Jeetje als je zo lang nodig hebt zou ik er ook niet aan beginnen nee
Ruikt het echt naar vis?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:06 schreef renwan het volgende:
[..]
Nouja opsich, misschien had ik wel een hele discussie. Het zou te verklaren zijn.
"Best renwan maar waarom ruiken je vingers dan naar vis?"
Snap niet dat Geerd zich niet sufneuktquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:06 schreef Scuidward het volgende:
Elke baan heeft wel neukkansen. Probleem is dat je soms te druk bent met werken om te neuken.
Neuh, het ruikt naar kut. Ik heb nog nooit een chick gehad die naar vis rookquote:
Volgens mij overschat je dit echt zwaarquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:06 schreef Scuidward het volgende:
Elke baan heeft wel neukkansen. Probleem is dat je soms te druk bent met werken om te neuken.
Als je geluk hebtquote:
Het spoornet van Nederland kennende moet hij dan om de 10 minuten met zijn lul uit de broek die trein affluiten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Snap niet dat Geerd zich niet sufneukt
Geerd krijgt teveel neuk kansen om ze allemaal te benutten. Hij springt liever weloverwogen om met zijn neuk kansen!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Snap niet dat Geerd zich niet sufneukt
De neukkansen? Of het druk zijn met werk.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Volgens mij overschat je dit echt zwaar
Allemaal maagden, die maar iets roepen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Neuh, het ruikt naar kut. Ik heb nog nooit een chick gehad die naar vis rook
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:07 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Volgens mij overschat je dit echt zwaar
[..]
Als je geluk hebt
De neukkansen. Ik heb verschillende bijbaantjes gehad waarbij je zou zeggen dat je flink pullt maar dat valt vies tegen. En als er in de praktijk al een vrouwmens is wat op je hit zijn ze altijd lelijk, wanhopig dan wel op een andere manier onaantrekkelijkquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:08 schreef Scuidward het volgende:
[..]
De neukkansen? Of het druk zijn met werk.
Pretty much, yeah.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Allemaal maagden, die maar iets roepen?
Nou als je het moet beschrijven komt verse vis aardig in de buurtquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Neuh, het ruikt naar kut. Ik heb nog nooit een chick gehad die naar vis rook
Misschien hadden de mijne wel gewoon een bijzondere vagijnquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:11 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nou als je het moet beschrijven komt verse vis aardig in de buurt
Hahaha, moet wel echt gebeurd zijn, zoiets verzin je nietquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:11 schreef renwan het volgende:
Hah heb nog wel een mooi verhaal!
Een ex van me ging een keer op stap maar ik had het vermoeden dat ze vreemd ging. Dus ik op een gegeven moment maar bellen en natuurlijk geen antwoord. Dit een uur of 2 volgehouden maar toen had ik een echt Hans Teeuwen moment en dacht ik "IK GA D'R ZOEKEN![]()
".
Dus ik op de fiets de stad in elke tent afgaan waar ze kon zijn maar niks gevonden, kom ik als laatste in mijn vaste staptent en denk "nouja nu ik er ben pak ik wel een bier". Dus ik sta daar met mijn bier in mijn handen belt ze me op.
"Waar ben je?"
"WAAR BEN IK WAAR BEN JIJ DAN VERDOMME?"
"Bij jou thuis!"
"KOM ERAAN!"
Dus ik pissig op de fiets naar huis klaar om d'r helemaal op d'r flikker te geven. Doe ik de deur open ligt ze daar naakt op bed te maffen, meurend naar rook en alcohol.
Toen won mijn lul en heb ik d'r nadat ze op stap was geweest en niet gedouched had keihard liggen doen![]()
Mannen zijn zwak
Hmmm. Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:10 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De neukkansen. Ik heb verschillende bijbaantjes gehad waarbij je zou zeggen dat je flink pullt maar dat valt vies tegen. En als er in de praktijk al een vrouwmens is wat op je hit zijn ze altijd lelijk, wanhopig dan wel op een andere manier onaantrekkelijk
De chickies die ik gedaan had, had de vagijn wel iets weg van vis, maar ik zou het niet omschrijven als 'het ruikt naar vis"quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien hadden de mijne wel gewoon een bijzondere vagijn
Dan moet je worst wel heel speciaal zijn als ze voor jouw worst komenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:13 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hmmm. Ik denk dat je gelijk hebt.
Soms dacht ik bij de Hema wel dat mensen voor mijn worst kwamen, maar dan onderschat je de Hema.
Je gaat gekke dingen denken als je continu de van etenswaren doordrenkte lucht inademt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan moet je worst wel heel speciaal zijn als ze voor jouw worst komen
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:11 schreef renwan het volgende:
Hah heb nog wel een mooi verhaal!
Een ex van me ging een keer op stap maar ik had het vermoeden dat ze vreemd ging. Dus ik op een gegeven moment maar bellen en natuurlijk geen antwoord. Dit een uur of 2 volgehouden maar toen had ik een echt Hans Teeuwen moment en dacht ik "IK GA D'R ZOEKEN![]()
".
Dus ik op de fiets de stad in elke tent afgaan waar ze kon zijn maar niks gevonden, kom ik als laatste in mijn vaste staptent en denk "nouja nu ik er ben pak ik wel een bier". Dus ik sta daar met mijn bier in mijn handen belt ze me op.
"Waar ben je?"
"WAAR BEN IK WAAR BEN JIJ DAN VERDOMME?"
"Bij jou thuis!"
"KOM ERAAN!"
Dus ik pissig op de fiets naar huis klaar om d'r helemaal op d'r flikker te geven. Doe ik de deur open ligt ze daar naakt op bed te maffen, meurend naar rook en alcohol.
Toen won mijn lul en heb ik d'r nadat ze op stap was geweest en niet gedouched had keihard liggen doen![]()
Mannen zijn zwak
Ik heb eerlijk waar nog nooit een lekker ruikende/smakende vagijn gezien. Over het algemeen valt het na een paar keer likken wel mee, maar het blijven zure grotten.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 04:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Misschien hadden de mijne wel gewoon een bijzondere vagijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |