quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:18 schreef Calcio het volgende:
Poll: Harde of zachte G?
• Harde
• Zachte
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Harde Gquote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:28 schreef Beathoven het volgende:
We moeten de zachte g aanleren, die arabische g is instant keelkanker..
Nicht gespotquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Drinky het volgende:
Zachte G. Alleen paupers hebben een gebrek aan finesse in spraak en kunnen geen zachte G vormen. De eckte eckte spreken met een zachte G
Homo's zijn normaal gesproken een afwijkende minderheid, en zoals aan je poll te zien is zijn mensen met een harde G dat ook. Volgens mij verwar je mij met jezelf.quote:
Belgen zijn gewoon te misvormd om normale geluiden voort te brengen en proberen het ook nog goed te pratenquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Drinky het volgende:
Zachte G. Alleen paupers hebben een gebrek aan finesse in spraak en kunnen geen zachte G vormen. De eckte eckte spreken met een zachte G
De harde G is ook inherent aan Arabische rifapen, daar distantieer ik mezelf liever van.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:08 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Belgen zijn gewoon te misvormd om normale geluiden voort te brengen en proberen het ook nog goed te praten.
Ditquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:08 schreef XXL-Puntenslijper het volgende:
[..]
Belgen zijn gewoon te misvormd om normale geluiden voort te brengen en proberen het ook nog goed te praten.
woorden met zachte G klinken echt verneukt.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:22 schreef Drinky het volgende:
Dat is geen G maar een soort van "gsch" als in gschnelwegquote:Op zaterdag 9 januari 2016 21:10 schreef Drinky het volgende:
[..]
De harde G is ook inherent aan Arabische rifapen, daar distantieer ik mezelf liever van.
homoquote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een zachte G uiteraard, geen discussie mogelijk, en dat ga ik dus ook niet doen.![]()
![]()
Dacht je nou werkelijk dat ik ondanks dat ik met een zachte G spreek dat ik niet ook een harde G eruit kan rochelen? Da's helemaal geen kunst, andersom valt dat nogal tegen.quote:
Wat is het doel van dit topic?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:19 schreef Calcio het volgende:
Wat een stel reservebelgen hier op fok zeg
Is de uitslag bindend?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is het doel van dit topic?
Het kleine kleutertje spelen of kan je je ook een beetje volwassen gedragen?
Als het over delen van Nederland gaat die afgestoten kunnen worden of waar men onverstaanbaar is, dan weet ik er nog wel een paar...
We zullen zien wie van ons 2 'de lul' is.quote:
Groningen wordt het...quote:Op dinsdag 12 januari 2016 08:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
We zullen zien wie van ons 2 'de lul' is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |