Daar hebben ze iets voor.. Lactacyd oid..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Lelijkste dialect van Nederland, mijn kut is nu kurkdroog
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Lelijkste dialect van Nederland, mijn kut is nu kurkdroog
Ik kan hier heel kort over zijn: nee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:37 schreef roos85 het volgende:
Kom net van Flikken Rotterdam, nog wat gemist?
Vind je? In mijn broekje lijkt een slak te zitten die zich verdacht ver terug trekt in z'n huisje dat ik ook kan zeggen dat mijn doos kurkdroog is...quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vind je? In mijn broekje lijkt een slak te zitten die zich verdacht ver terug trekt in z'n huisje dat ik ook kan zeggen dat mijn doos kurkdroog is...
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh je hebt er nog even over zitten filosoferen? Heel goed, meid.
Ik las een kliko cokequote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:40 schreef Stickertje het volgende:
Wendy keek alsof ze een kilo coke zag
Mooie kleur. Mooie jurk.quote:
Dat!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Belediging voor Willemijn Verkaik
Plaats je hier dan een screenshot? (A)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:43 schreef iBenny het volgende:
Morgen eens ff terugkijken om in te zoom op de tekst op het blad
Hij ziet eruit als wannabe foute Italiaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:44 schreef hunter2011 het volgende:
Marco Borsato heeft wat fillers gekregen en zijn haar geverfd?
Haha een leco lookje aangemeten op aandringen van z'n vrouwquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:44 schreef hunter2011 het volgende:
Marco Borsato heeft wat fillers gekregen en zijn haar geverfd?
Maar ze is zo verdomde mooiquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:44 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik vond het nogal vals vanavond
Welnee, daar glibber je tussenuit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijde. Onbehandelbaar, niet te wassen en slijtagegevoelig, heerlijk in bed though. Piempie junior
Of als ze zwanger wordt, dan is ze een Volle Maan. Meheheheh.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:46 schreef Studiotje het volgende:
Zal toch leuk zijn als maan een keer op haar billen valt.. en dat ze dan vragen he maan hoe gaat het met je ster hahahahaha
Hahahahahahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Of als ze zwanger wordt, dan is ze een Volle Maan. Meheheheh.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Of als ze zwanger wordt, dan is ze een Volle Maan. Meheheheh.
Heerlijk ook die extra exposure t.o.v. de andere kandidaten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:47 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat fijn dat Jamai je zo helpt he?
En ze stond ook nog bijna in d'r blote courgette dankzij hemquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Heerlijk ook die extra exposure t.o.v. de andere kandidaten.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:48 schreef Cee het volgende:
Een wereldster zit in de kamer en ik weet pas welke in de kamer het is als Jamai er tegen begint te praten.
Heeft ooit als klein meisje een talentenshow gewonnen in Scandinavië en gaat nu meer richting popster. Paar hitjes gehad in 2015.quote:
dat is geen negerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:49 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat de wereldster de neger was naast die ernaast zit
dat zei ik net ook toen ik van de wc afkwamquote:
PHEEN.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zei ik net ook toen ik van de wc afkwam
Voice kandidaten zijn stront, dit was stront met glitters maar het is inderdaad nog steeds strontquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
dat zei ik net ook toen ik van de wc afkwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |