Dit is z'n Rumspringe.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:27 schreef Peter het volgende:
Amish mogen geen elektrische apparaten gebruiken toch?
Gefeest natuurlijk, veel gesnoven en gezopen. Zoals het echte artiesten betaamtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:28 schreef Stickertje het volgende:
Volgens mij zijn ze nog slechter geworden in de 2 weken dat the voice niet op tv was
Niet vol, weinig rimpels, wel reetquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef loveli het volgende:
[..]
Wat vollere vrouwen hebben minder rimpels. En meer reet.
Is hij dat dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:27 schreef Peter het volgende:
Amish mogen geen elektrische apparaten gebruiken toch?
Ja lekker dik met een buikje dat blubbert en benen die op varkenspootjes lijkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Niet vol, weinig rimpels, wel reet![]()
En grijze haren, in toenemende mate
Hij zong wel fijn op zich, baardmans
Wie Is dat?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ja lekker dik met een buikje dat blubbert en benen die op varkenspootjes lijken
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik keek zo naar de kaart van Canada, toen dacht ik he... "Ik miss Montreal"
...Bleek ik naar de kaart van Amerika te kijken
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik keek zo naar de kaart van Canada, toen dacht ik he... "Ik miss Montreal"
*Sad trombone*quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:31 schreef iBenny het volgende:
Ik keek zo naar de kaart van Canada, toen dacht ik "Hee.. Ik miss Montreal"
Iedereen denkt dat hij/zij er veel jonger uitzietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:24 schreef Stickertje het volgende:
Ze verlichting in de studio is volgens mij behoorlijk kut, je ziet er elk rimpeltje door..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |