twitter:OfficialECFC twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 19:59:55#ECFC: Olejnik, Woodman, Noble, Ribeiro, Holmes, Nicholls, Moore-Taylor, Reid, Nichols, Tillson, Brown. reageer retweet
twitter:LFC twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 19:54:49Confirmed #LFC team to face @OfficialECFC: Bogdan, Randall, Enrique, Smith, Ilori, Brannagan, Stewart, Kent, Teixeira, Sinclair, Benteke reageer retweet
Voetbal via een Belgisch kanaal kijken, ik krijg er altijd weer jeuk vanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:44 schreef Grifte het volgende:
Mooi interview met Klopp net in de keuken van het stadion
Ben benieuwd, ik had eigenlijk liever een Liverpool in zijn sterkste opstelling gezien.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:49 schreef Monopoly_Man het volgende:
Hopelijk krijgen we ook echt wat Cup Magic... Altijd mooi voor die fans van kleine clubs.
Tottenham v Leicesterquote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:21 schreef Rickertman96 het volgende:
Zenden ze nog meer wedstrijden uit trouwens dit weekend? Kan op de site zelf niks vinden dus lijkt me niet.
Proost!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:44 schreef tong80 het volgende:
Lekker aan de Engelse thee. Ik trek er nog één open.
Ik post het net op m'n FB. In Nederland zouden we zeggen dat het typisch is voor ons huidige niveau. Nu genieten we van een geweldige FA-cup wedstrijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Bognan zou nog niet geaccepteerd worden bij FC Twente.
Doet me denken aan Eibar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Lekker uit het woonkamerraam Liverpool kijken
Ha ha. Waar was dat in Nederland ook alweer. Helmond Sport ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Lekker uit het woonkamerraam Liverpool kijken
De kaak van Mohammed Ali ook.quote:
Of oude Adelaarshorst? Weethet niet meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Waar was dat in Nederland ook alweer. Helmond Sport ?
twitter:BroadcastMoose twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 22:00:58Dont forget @lfc have never lost to a team from 4th tier in the FA Cup reageer retweet
Welke fouten bedoel je?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Zo te zien leert Klopp weer niet van zijn fouten
Raymond Verheijen vind van niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles en iedereen geblesseerd .
Of zou dat pech zijn ?
Klopt!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Waar was dat in Nederland ook alweer. Helmond Sport ?
http://www.goal.com/nl/ne(...)essuregolf-liverpoolquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien heeft Raymond ook al die spelers bij BVB kapotgeschopt
Raymond heeft maar van 1 ding verstand en dat is het fit houden van spelersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
http://www.goal.com/nl/ne(...)essuregolf-liverpool
Mooie woordspeling dus.quote:
Dit is echt geweldigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooie ui, doet me denken aan deze prachtige luchtfoto van Blundell Park en de arbeiderswoningen in Grimsby (of ja, Cleethorpes)
[ afbeelding ]
quote:Zaterdag
13:45 Wycombe - Aston Villa
16:00 Arsenal - Sunderland
16:00 Everton - Dagenham and Red
16:00 Birmingham City - Bournemouth
16:00 Doncaster Rovers - Stoke City
16:00 Norwich City - Manchester City
16:00 Southampton - Crystal Palace
16:00 Watford - Newcastle United
16:00 West Browmich - Bristol City
16:00 West Ham - Wolverhampton
18:30 Manchester United - Sheffield United
Zondag
13:00 Oxford United - Swansea City
15:00 Chelsea - Scunthorpe United
17:00 Tottenham Hotspur - Leicester City
Heb je de wedstrijd van Whitehawk tegen dagenham ook gekeken? Dat veld van Whitehawkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooie ui, doet me denken aan deze prachtige luchtfoto van Blundell Park en de arbeiderswoningen in Grimsby (of ja, Cleethorpes)
[ afbeelding ]
Waarom geven bijna alle Engelse clubs me kippenvel en heb ik er historische gedachten bij ?quote:
Morgenavond genieten van 8000 Blades op Old Trafford. Mooie supporters zijn dat.quote:
Ha ha ha Foto......quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Heb je de wedstrijd van Whitehawk tegen dagenham ook gekeken? Dat veld van Whitehawk
This town knows! Het wordt echt de hoogste tijd voor de terugkeer....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ga bbc kijken danquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
Commentator zit Liverpool goed te praten + Lowie en Wenger
Zo is exeter al eens gered van een faillissement.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:28 schreef Monopoly_Man het volgende:
Is het erg cynisch om te denken dat Exeter nu liever gelijk speelt dan wint? Bij de FA Cup wordt de opbrengst 50/50 gedeeld tussen de twee clubs. Een herhaling op Anfield Is ontzettend veel geld waard voor zo'n club.
Vertelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:29 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zo is exeter al eens gered van een faillissement.
Waarom kijk je niet op de BBCquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:30 schreef Maartenfr12 het volgende:
Oké ik schakel definitief over naar de Engelse zender. Dat Belgische gelul over weer een legendarische oefenmatsj die ze 3 jaar geleden tegen Australië hebben gespeeld, begint me een beetje de keel uit te hangen.
Van wikiquote:
quote:
Stijf in het kruisquote:
Ha ha ha Dit zijn de mooie dingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:32 schreef McGrath het volgende:
[..]
Van wiki
Begin 2005 komt Exeter nog eens positief in het nieuws. 10.000 Exeter supporters zien hun team 0-0 spelen op Old Trafford tegen Manchester United FC, dat overigens veel sterspelers buiten het elftal heeft gelaten. Sir Alex Ferguson wil een blamage voorkomen en laat in de replay op een uitpuilend St James' Park al zijn sterren spelen en wint met 0-2 door doelpunten van Cristiano Ronaldo en Wayne Rooney. Behalve sportief is dat ook financieel een succes: door de opbrengst van de kaartverkoop en omdat de BBC de wedstrijd live uitzond kan Exeter City zijn schulden afbetalen.
Had ik bij m'n favoriete hoertje. Hoefde niet bij te betalen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:33 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Doe ik nu ook. Kwam er een beetje laat achter.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik bij m'n favoriete hoertje. Hoefde niet bij te betalen.
wtfquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Had ik bij m'n favoriete hoertje. Hoefde niet bij te betalen.
twitter:sportingintel twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 22:35:44Exeter win £67,500 and a fourth-round berth for winning this tonight. Or about £700,000 as their cut from an Anfield replay if they draw. reageer retweet
twitter:Remo26599 twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 20:11:34There was a young German called Klopp. Who thought double-training was top. Players resisted. Jurgen insisted. All of the hamstrings went pop reageer retweet
En dat Liverpool helemaal niet fijn vindenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef Maartenfr12 het volgende:
2-2, nog steeds een belachelijke uitslag. Maar goed, Liverpool krijgt de kans om het recht te breien.
Het kost ze weer een extra potje, maar ze gaan toch wel door.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
En dat Liverpool helemaal niet fijn vinden
Beetje jammer dat ze voor Arsenal - Sunderland kiezen. Weinig aansprekend affiche wat al zo vaak gespeeld wordt. Dit terwijl er om 16:00 ook leuke bekeraffiches op het programma staan.quote:13:45 Wycombe Wanderers (4) - Aston Villa (FOX 2)
16:00 Arsenal - Sunderland (FOX 2)
18:30 Manchester United - Sheffield United (3) (FOX 2)
Eastleigh is de laatste overgebleven non-league club, spelend op het 5e niveau.quote:16:00 Eastleigh (5) - Bolton Wanderers (2) - (Internet stream)
Lokale Yorkshire derbyquote:16:00 Leeds United (2) - Rotherham United (2)
quote:16:00 Birmingham City (2) - Bournemouth
16:00 Doncaster Rovers (3) - Stoke City
16:00 Hartlepool United (4) - Derby County (2)
16:00 Newport County (4) - Blackburn Rovers (2)
16:00 Norwich City - Manchester City
Eastleighquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:03 schreef Grifte het volgende:
Vandaag weer een mooi programma.
[..]
Beetje jammer dat ze voor Arsenal - Sunderland kiezen. Weinig aansprekend affiche wat al zo vaak gespeeld wordt. Dit terwijl er om 16:00 ook leuke bekeraffiches op het programma staan.
[..]
Eastleigh is de laatste overgebleven non-league club, spelend op het 5e niveau.
[..]
Lokale Yorkshire derby
[..]
Jammer dat deze wedstrijd niet uitgezonden wordt op Fox, lijkt me een stuk leuker dan Arsenal-Sunderland.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Southampton - Stekelenburg; Martina, Van Dijk Yoshida, Fonte; Romeu, Clasie, Targett, S. Davis; Mané, Long
Crystal Palace XI vs. Southampton: Hennessey; Ward, Dann, Delaney, Souare; Zaha, Cabaye, Ledley, Puncheon; Mutch; Campbell.
Watford v Newcastle lijkt me ook een stuk interessanter dan Arsenal - Sunderlandquote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:11 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jammer dat deze wedstrijd niet uitgezonden wordt op Fox, lijkt me een stuk leuker dan Arsenal-Sunderland.
Snap de keuze van Fox dan ook niet, er zijn zelfs geen Nederlandse belangen bij Arsenal - Sunderland (op v. Aanholt en bankzitter Lens na dan).quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Watford v Newcastle lijkt me ook een stuk interessanter dan Arsenal - Sunderland
Norwich City heeft ook meer indruk gemaakt dan Sunderland en die spelen thuis tegen Manchester City
Volgens mij verkoopt BT de rechten niet van iedere wedstrijd, of was Fox niet bereid het gevraagde bedrag te betalen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Snap de keuze van Fox dan ook niet, er zijn zelfs geen Nederlandse belangen bij Arsenal - Sunderland (op v. Aanholt en bankzitter Lens na dan).
en Memphis??quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:40 schreef Anoonumos het volgende:
De Gea; Darmian, Smalling, Blind, Borthwick-Jackson; Fellaini, Schweinsteiger; Mata, Herrera, Martial; Rooney
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:23 schreef NoNickOne het volgende:
WAT EEN OVERWINNING HOPPAKEE WIJ ZIJN UNITED WIJ ZIJN DE BESTE
Zo zo, minuten voor Vorm en Wimmer.quote:Op zondag 10 januari 2016 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
ottenham XI vs. Leicester: Vorm; Trippier, Alderweireld, Wimmer, Rose; Carroll, Dier; Chadli, Eriksen, Onomah; Son.
Leicester team to face Tottenham: Schmeichel, De Laet, Wasilewski, Benalouane, Chilwell, Inler, Kante, King, Dyer, Ulloa, Gray
twitter:Squawka twitterde op zondag 10-01-2016 om 17:23:06Leicester score their first goal in 308 minutes of competitive action. Claudio looks a bit happier. https://t.co/NpvLaNJvyY reageer retweet
Jij bent voor Arsenal je moet voor Leicester zijn nuquote:Op zondag 10 januari 2016 18:14 schreef franske19 het volgende:
Alle ballen op Eriksen please. Enige die een medespeler kan bereiken bij Spurs lol.
Darren Bent gaat MUFC slopen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:35 schreef PowerLoungen het volgende:
Man Utd gaat er dus uit de volgende ronde
Spurs - Leicester, nu Leicester - Spursquote:Op woensdag 20 januari 2016 20:39 schreef tong80 het volgende:
Goeie tip. Wat was de eerste wedstrijd ?
Natuurlijk. Maar zijn het returnwedstrijden of was de eerste wedstrijd gelijk ?quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:40 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Spurs - Leicester, nu Leicester - Spurs
quote:Op woensdag 20 januari 2016 20:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar zijn het returnwedstrijden of was de eerste wedstrijd gelijk ?
Wat denk je?quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:57 schreef Rickertman96 het volgende:
Vanavond Leicester - Spurs (replay)
Aardig B-team van Leicester dus.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:57 schreef Rickertman96 het volgende:
Vanavond Leicester - Spurs (replay) op BBC1, 20:45 is de aftrap.
City: Schmeichel (c); De Laet, Wasilewski, Benalouane, Chilwell; Dyer, King, Inler, Drinkwater, Gray; Ulloa
#THFC team: Vorm, Walker (c), Dier, Wimmer, Davies; Carroll, Bentaleb; Lamela, Eriksen, Chadli; Son.
Spurs mist ook o.a. Lloris, Jan, Toby, Alli, Kane.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aardig B-team van Leicester dus.
Leicester - Spurs dusquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aardig B-team van Leicester dus.
Wel nog steeds een prima team imo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:09 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Spurs mist ook o.a. Lloris, Jan, Toby, Alli, Kane.
Ziggo sport zendt Barça uitquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ziggo Sport zendt Lazio v Juventus uit, dus ik ben hiertoe gedwongen.
Aha. Neymar knalt iig net de 0-2 erin.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet op het open kanaal, Truus.
Spannendquote:Op woensdag 20 januari 2016 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Neymar knalt iig net de 0-2 erin.
Spoiler.quote:Op woensdag 20 januari 2016 21:26 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Aha. Neymar knalt iig net de 0-2 erin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |