Ik post het net op m'n FB. In Nederland zouden we zeggen dat het typisch is voor ons huidige niveau. Nu genieten we van een geweldige FA-cup wedstrijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Bognan zou nog niet geaccepteerd worden bij FC Twente.
Doet me denken aan Eibar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Lekker uit het woonkamerraam Liverpool kijken
Ha ha. Waar was dat in Nederland ook alweer. Helmond Sport ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:55 schreef MrBanaan1 het volgende:
Lekker uit het woonkamerraam Liverpool kijken
De kaak van Mohammed Ali ook.quote:
Of oude Adelaarshorst? Weethet niet meer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Waar was dat in Nederland ook alweer. Helmond Sport ?
twitter:BroadcastMoose twitterde op vrijdag 08-01-2016 om 22:00:58Dont forget @lfc have never lost to a team from 4th tier in the FA Cup reageer retweet
Welke fouten bedoel je?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:00 schreef PowerLoungen het volgende:
Zo te zien leert Klopp weer niet van zijn fouten
Raymond Verheijen vind van niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:02 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Alles en iedereen geblesseerd .
Of zou dat pech zijn ?
Klopt!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 21:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha. Waar was dat in Nederland ook alweer. Helmond Sport ?
http://www.goal.com/nl/ne(...)essuregolf-liverpoolquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Misschien heeft Raymond ook al die spelers bij BVB kapotgeschopt
Raymond heeft maar van 1 ding verstand en dat is het fit houden van spelersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
http://www.goal.com/nl/ne(...)essuregolf-liverpool
Mooie woordspeling dus.quote:
Dit is echt geweldigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mooie ui, doet me denken aan deze prachtige luchtfoto van Blundell Park en de arbeiderswoningen in Grimsby (of ja, Cleethorpes)
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |