In de vorm van een prachtige jongedamequote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wil zo'n Aike afscheid.
Nicole die haar opvolgester halverwege tegen komt.![]()
![]()
Over Nicole dus?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:12 schreef Ranah het volgende:
row en do vinden het tijd voor een frisse wind en nieuwe input, ze hebben veel respect voor haar maar...
Nee , ze gebruikt Bjornquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:13 schreef Chanel5 het volgende:
Ik begrijp ook waarom die Do tegen Row zegt dat ze Barry toch niet in gaat ruilen voor Bjorn....die ziet Bjorn zelf wel zitten.
do is een gevaarlijke vrouw, geweldig rls materiaal dusquote:
Over Nicole iddquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:14 schreef Urb het volgende:
[..]
Over Nicole dus?
Klinkt niet heel positief en ze is nog niet eens weg.
Ik heb de indruk dat Do alles is waar ze haar ex van beschuldigtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:15 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
do is een gevaarlijke vrouw, geweldig rls materiaal dus![]()
![]()
dat denk ik dus ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb de indruk dat Do alles is waar ze haar ex van beschuldigt
Do is een beetje huiverig voor Nicole.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:11 schreef ndid het volgende:
Do lijkt het wel goed voor Utopia dat Nicole weggaat, komt er een frisse wind.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Do is een beetje huiverig voor Nicole.
Dat snap ik eigenlijk niet zo goed, want Nicole is een en al liefde en warmte.
en waarom? Ze doet tegenstrijdige uitspraken, en gedraagt zich op een manier wat niet ''authentiek'' is., daarom denk ik datquote:
Aike gunde ik het niet, maar Nicole wel.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:12 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ik wil zo'n Aike afscheid.
Nicole die haar opvolgester halverwege tegen komt.![]()
![]()
toen ze utopia inkwam zei ze dat ze niet met nicole zou kunnen opschietenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Do is een beetje huiverig voor Nicole.
Dat snap ik eigenlijk niet zo goed, want Nicole is een en al liefde en warmte.
Ja die Do is idd een stokertje, ook vanmiddag met Wim over Rowena (dat ze zoveel moest shinen waren ongeveer haar woorden)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Over Nicole idd
Row en Nicole botsten al dus het is niet echt heel erg verrassend
en Do stookt de boel nog ff lekker subtiel op ...
Arjuna is ook een keer langs geweest voor Ramona en heeft aangegeven hoe of wat tegen Basquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:15 schreef ikmoetdrieten het volgende:
waarom heeft ramona bas als persoonlijke begeleider en had gabs een oficiele, is toch gevaarlijk bas weet toch niet echt wat van de gezondheid
Waren toen wel mooie beelden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Aike gunde ik het niet, maar Nicole wel.
Ik weet het ik ben heel gemeen.
En houd de gemoederen nu al niet alleen daar niet alleen onder de mannetjes bezig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:17 schreef Birthmark het volgende:
Do is sneaky shit maar goed voor ons streamers haha
Dat idd...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:18 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
en waarom? Ze doet tegenstrijdige uitspraken, en gedraagt zich op een manier wat niet ''authentiek'' is., daarom denk ik dat
weer zo'n aspirant zangeres???? Waarom, heeft ze zoiets gezegt of gezongen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:18 schreef puzziepie het volgende:
Ja Row : Do wil vast zingen al zegt ze nu van niet
Aike was een natuurtalent in heel hard lachen, dat kunnen er maar weinig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waren toen wel mooie beelden.
Aike "hé, hoi, nou en doei maar."
En dan er keihard bij lachen.![]()
![]()
volgens mij was de regie niet blij dat aike wegging en wilde ze dat zo even laten zien,quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Waren toen wel mooie beelden.
Aike "hé, hoi, nou en doei maar."
En dan er keihard bij lachen.![]()
![]()
Was LauB die binnen kwam toch ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:20 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
volgens mij was de regie niet blij dat aike wegging en wilde ze dat zo even laten zien,
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:18 schreef ndid het volgende:
[..]
Ja die Do is idd een stokertje, ook vanmiddag met Wim over Rowena (dat ze zoveel moest shinen waren ongeveer haar woorden)
ja, en volgens aike hadden ze beloofd om er een in te doen die ook goed met de cijfers was zoals aikequote:
Ze zingt wel es een deuntje ( heel soms) en ze heeft het gezegdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:19 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
weer zo'n aspirant zangeres???? Waarom, heeft ze zoiets gezegt of gezongen?
het is een vrouwelijke bjornquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Domie wil wel zingen zegt ze
Maar ze weet niet
Wat
Hoe
Waarom
Wanneer
Of ze 't wel kan
Oftewel ze kan eigenlijk helemaal nix, en wacht op Regie voor script
Nee ze heeft nog niet gezongen (bij mijn weten), maar is de beste badkamerzangeres van Den Bosch (was het toch?) en zit toch regelmatig te praten over haar ervaringen met zangles etc.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:19 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
weer zo'n aspirant zangeres???? Waarom, heeft ze zoiets gezegt of gezongen?
omgquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:23 schreef ndid het volgende:
[..]
Nee ze heeft nog niet gezongen (bij mijn weten), maar is de beste badkamerzangeres van Den Bosch (was het toch?) en zit toch regelmatig te praten over haar ervaringen met zangles etc.
dat loeder gaat nog wel dartelen, dat worden plaatsvervangende streams met jaloerse emotripper-bjornquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erger nog, ze speelt de geile Wannahave, iets wat Bjurren never nooit zal kunnen
Ik blijf toch voor Kenzo gaan !quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:24 schreef Urb het volgende:
Van mij mogen ze Esza er wel terug ingooien tijdens Nicole's exit.[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:24 schreef Urb het volgende:
Van mij mogen ze Esza er wel terug ingooien tijdens Nicole's exit.[ link | afbeelding ]
ja dat zou leuk zijn, en omwisselen als nicole nog binnen isquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:24 schreef Urb het volgende:
Wat is dat toch met Nicole ....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:24 schreef Urb het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:24 schreef Urb het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:25 schreef ndid het volgende:
[..]Dan draait Nicole zich nog voor de poort om, richting loods.
Wat zijn jullie gemeen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
ja dat zou leuk zijn, en omwisselen als nicole nog binnen is
Dat script zie ik wel zitten, Bjurren grijpt al zowat overál mis tegenwoordig... SeeSFittie, DomieMassage door Bas,,quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:24 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat loeder gaat nog wel dartelen, dat worden plaatsvervangende streams met jaloerse emotripper-bjorn![]()
![]()
![]()
ja ik heb geen medelijden met emotripperquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat script zie ik wel zitten, Bjurren grijpt al zowat overál mis tegenwoordig... SeeSFittie, DomieMassage door Bas,,
Wat ik bedoelde is dat het voor iedereen zo belangrijk is om te zien hoe Nicole "afgemaakt"wordtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:27 schreef Urb het volgende:
[..]
Het ging net op de stream immers over haar exit
Reken daar maar wel opquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
wat ik mij zo ineens afvraag, is zou bjorn ook praten tijdens de sex?
Zo dramatisch was dat niet voor Aike hoor. Ze is uit zichzelf vertrokken en kon niet wachten tot ze weg mocht.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:18 schreef notturna het volgende:
[..]
Aike gunde ik het niet, maar Nicole wel.
Ik weet het ik ben heel gemeen.
niet afgemaakt, maar nicole is zo jaloers dat het niet normaal isquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat het voor iedereen zo belangrijk is om te zien hoe Nicole "afgemaakt"wordt
Zeker wel, Bjuren vraagt netjes of zijn lul wel diep genoeg zou zitten, en of de stand van penetratie wel in overeenstemming is met de stand van het bed.. ja dat kun je wel aan Bjuren overlatenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Is dat Romana in de zon?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:31 schreef Urb het volgende:
En word de schaduw die Ass-ja wierp toch wel gemist in utopia.
[ link | afbeelding ]
Hoewel nu Do al in die rol lijkt te zitten.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker wel, Bjuren vraagt netjes of zijn lul wel diep genoeg zou zitten, en of de stand van penetratie wel in overeenstemming is met de stand van het bed.. ja dat kun je wel aan Bjuren overlaten
Ah zo. Denk dat ze daar toch vooral zelf ook wel aan aandeel in heeft door erg veel naar en op zichzelf toe te betrekken en dat storend over lijkt te komen. Beetje zoals een Lot en LauB voorheen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde is dat het voor iedereen zo belangrijk is om te zien hoe Nicole "afgemaakt"wordt
het is weekend he dan mag dat, al is het voor hen altijd weekendquote:
Ik vind Nicole absoluut niet te vergelijken met een Laura en Lotquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:35 schreef Urb het volgende:
[..]
Ah zo. Denk dat ze daar toch vooral zelf ook wel aan aandeel in heeft door erg veel naar en op zichzelf toe te betrekken en dat storend over lijkt te komen. Beetje zoals een Lot en LauB voorheen.
tijdens het zoenen in de bosjes iig wel, dat was best awkward toen, dat meiske kwam toen nog es voor hem terug tijdens de roze bingo, maar toen zag Bjorn er uit als een soort Manon Thomas na een nachtje flink doorhalen. Daarna nooit meer teruggezien.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:29 schreef ikmoetdrieten het volgende:
google maar op esza utopia, helaas kwam die binnen met Chris dus aas ze bij voorbaat al kansloos.quote:
Toen was hij toch al met Waaif?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:40 schreef Urb het volgende:
[..]
google maar op esza utopia, helaas kwam die binnen met Chris dus aas ze bij voorbaat al kansloos. Ivan was de enige die op haar stemde en meeliep naar buttenste poort waar hi fluisterde dat hij graag buiten nog eens af wilde spreken, zonder cameras..
Maar dit was voor ie iets met Nicole kreeg.
Dacht het niet maar kan het mishebben. Ze waren wel eerst een tijdje "maatjes" geloof ik en toen vond ik ze samen eigenlijk veel leuker en relaxter.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Toen was hij toch al met Waaif?
er is vast wel iemand die dat even uitzoektquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nee hoor.....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan die man echt niet uitstaan. Dat gesmiespel altijd. Áltijd naar anderen lopen als hij een aanvaring heeft gehad om daarover te zeuren. Maar ja, ik zie alleen de uitzendingen zoals je weet dus misschien heb ik een heel verkeerd beeld van hem.
toen was hij al met nicole bezigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:40 schreef Urb het volgende:
[..]
google maar op esza utopia, helaas kwam die binnen met Chris dus aas ze bij voorbaat al kansloos.
Ivan was de enige die op haar stemde en meeliep naar buttenste poort waar hij fluisterde dat hij graag buiten nog eens af wilde spreken, zonder cameras..
Maar dit was voor ie iets met Nicole kreeg.
Was zelf al aan het zoeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:44 schreef Ranah het volgende:
[..]
er is vast wel iemand die dat even uitzoekt
Half om half volgens mij , of ze hadden op dat moment mot, maar er was wel ietsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:41 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
ze stinkt naar koeien hoor heeft ze verteldquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:47 schreef Birthmark het volgende:
[..]
`Gnoom ook hoor mario! al die puisten brrrrr
Ik vertrouw op ook wel op het oordeel van Rowan, zeker wat Ivan betreft.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Was zelf al aan het zoeken.
Waaif kwam er 10 okt '14 in, Esza 25 okt '14.
Urb heeft denk ik toch gelijk.
nope zeneemt alles meequote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:49 schreef Bethsheba het volgende:
[..]
Dat is een grap zeker. Of is dat het zwijg geld .
heul druk met klanten elke keer buiten de cams maar heul drukquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:49 schreef ndid het volgende:
Nicole: Nou wil ineens iedereen, ik was hier de hele tijd al hoor, ikweetnie
Gabs: Nou omdat je druk was met klanten en zo
Nicole: jaja free tattoos for everyone
Alles gaat mee, zelfs de gastendoekjes.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:50 schreef jeneker het volgende:
einde tattoo in utopiageen geklieder meer
![]()
al die drang hekken kunnen op mp
Hebben ze weer wat inkomsten met de verkoop van de dranghekken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:50 schreef jeneker het volgende:
einde tattoo in utopiageen geklieder meer
![]()
al die drang hekken kunnen op mp
En dat vinden ze allemaal goed ? Dat is best wel erg .Komt ze er mooi op te staan als ze alles meeneemt.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Alles gaat mee, zelfs de gastendoekjes.
Zelfs alles wat niet van haar is.Zelfs de stoelen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:52 schreef Bethsheba het volgende:
[..]
En dat vinden ze allemaal goed ? Dat is best wel erg .Komt ze er mooi op te staan als ze alles meeneemt.
true maar begreep dat ook bij gina kapsalon nu al 24/7 komende 4 jaar bezet is dus misschien toch houdenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 20:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Hebben ze weer wat inkomsten met de verkoop van de dranghekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |