SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het toontje van CeesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
pfff wat een betweter die bjorn en dan die toon waaarop hij praat zo vervelend. maar gelukkig was zijn eigen feest zo succes![]()
![]()
Dat is niet wat ik zeg, maar wat daar gezegd wordtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:14 schreef Verida het volgende:
[..]
nogmaals, waarom zou slagerij van Kampen niet iets voor ouderen zijn? Het lijkt mij geweldig leuk om een keer mee te maken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vic vindt dat de massages van Rob, de reiki van Ben, de kapsalon van Gina en de make-uptafel zijn te combineren.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Dat klopt niet. Hij was er wel mee bezig, maar was aan het wachten op antwoorden en dat wisten Bjorn en Ivan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt maar cees had al die tijd niets aan het feest gedaan. Daar begon het mee van de week.
Daarom vond Cees het flauw dat ze het aankaarten in het Centraal----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
Een ding is zeker er moet meer tv gemaakt worden van de redactie. Dit met cees is te opvallend geweest, naar zk geroepen worden en dan gaan beginnen met Bjorn. En nu houdt hij zijn mond weer.![]()
Het is natuurlijk allemaal weer kift en jaloezie van jankbek want Cees feest heeft nu al meer kaarten verkocht dan dat kansloze LIDL van hem...tja dat steekt...Allemaal cabaretteketet!![]()
Daar zit je dan behoorlijk naast, ik ken zat 60 plussers die het fantastische muziek vinden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:18 schreef sararaats het volgende:
nu weet ik wie Slagerij Van Kampen is. echt niets voor ouderen hoor.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Ja, Als die mongooltjes op zn toon tegen mij zouden praten kregen ze van mij ook zo'n arrogante kop terug.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb je die arrogante kop van Cees gezien dan?![]()
ohquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:18 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Daar zit je dan behoorlijk naast, ik kan zat 60 plussers die het fantastische muziek vinden.Werewolf![]()
Leuke wijven die keihard op vaten slaan...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:18 schreef sararaats het volgende:
nu weet ik wie Slagerij Van Kampen is. echt niets voor ouderen hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
serieus?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Leuke wijven die keihard op vaten slaan...
Werewolf![]()
Hoe kun je dit min vinden en als Waaif zegt ik maak je dood praat je dat goed.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat heeft cees vaker gezegd over ivan, maar ivan heeft wel degelijk een eigen woning. En ik vind dat min van cees.![]()
Nou. Ik zou ze wel willen zien hoor. En ik val ook niet meer onder de jongerenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:18 schreef sararaats het volgende:
nu weet ik wie Slagerij Van Kampen is. echt niets voor ouderen hoor.
----------------------------
Een kaartje voor SeeS zijn verjaardag gaat dus ¤30,- kosten...![]()
En geld verdienen met een verjaardag komt Bas ook al wat vreemd over..![]()
![]()
Juist, en wat dacht je dat Cees iedere keer niet achter de pc mocht?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:18 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Hij was er wel mee bezig, maar was aan het wachten op antwoorden en dat wisten Bjorn en Ivan.
Daarom vond Cees het flauw dat ze het aankaarten in het Centraal![]()
Ja dat heb je nu al 3-4 keer gezegdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:18 schreef Koos1958 het volgende:
Een ding is zeker er moet meer tv gemaakt worden van de redactie. Dit met cees is te opvallend geweest, naar zk geroepen worden en dan gaan beginnen met Bjorn. En nu houdt hij zijn mond weer.----------------------------
nee hoor niet goed geluisterd je hebt een kaartje van 15 euro dan mag je van 4 tot 10 op het terrein en krijg je stampot erbij. en een kaartje van 10 euro dan mag je van 7 tot 10 op het terrein zonder stamppotquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
Een kaartje voor SeeS zijn verjaardag gaat dus ¤30,- kosten...![]()
En geld verdienen met een verjaardag komt Bas ook al wat vreemd over..![]()
1000 man garandeerde hij he, maar er kwam net aan 30% ofzo, lekker intiemerig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:17 schreef miertje36 het volgende:
pfff wat een betweter die bjorn en dan die toon waaarop hij praat zo vervelend. maar gelukkig was zijn eigen feest zo succes
Dit verhaal doet me denken aan Gio's verjaarsfeest wat hem niet gegund werd ookal was dat uiteindelijk toch nog winstgevend. Vanessa's hollandse avond met verlies hoorde je ze niet over want het was toch gezellig en daar ging het om, bday van Gabs idem.![]()
Ja maar...................................Is waaif hequote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:19 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Hoe kun je dit min vinden en als Waaif zegt ik maak je dood praat je dat goed.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja, Als die mongooltjes op zn toon tegen mij zouden praten kregen ze van mij ook zo'n arrogante kop terug.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
B & B gasten die mogen meegenieten van de heibelquote:
Er zou met ze gedart gaan worden, maar ja. Helaas Pindakaas----------------------------
Ik hoor toch duidelijk een entree van ¤29,95.. waar is die dan voor?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:21 schreef miertje36 het volgende:
[..]
nee hoor niet goed geluisterd je hebt een kaartje van 15 euro dan mag je van 4 tot 10 op het terrein en krijg je stampot erbij. en een kaartje van 10 euro dan mag je van 7 tot 10 op het terrein zonder stamppot![]()
daarom heb je gelijk in ligt eraan om wie het gaat cees gunnen ze het niet dus daarom nu dit. gabs vind iedereen geweldig die gunde ze het wel dus maakt het allemaal niet uitquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:21 schreef Urb het volgende:
[..]
1000 man garandeerde hij he, maar er kwam net aan 30% ofzo, lekker intiemerig.
Dit verhaal doet me denken aan Gio's verjaarsfeest wat hem niet gegund werd ookal was dat uiteindelijk toch nog winstgevend. Vanessa's hollandse avond met verlies hoorde je ze niet over want het was toch gezellig en daar ging het om, bday van Gabs idem.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:21 schreef Zeyina het volgende:
[..]
B & B gasten die mogen meegenieten van de heibel
Er zou met ze gedart gaan worden, maar ja. Helaas Pindakaas
Allround vethomp is met Do aan het darten.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik vind Cees een mongooltje om zomaar iets te regelen zonder overlegquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:19 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ja, Als die mongooltjes op zn toon tegen mij zouden praten kregen ze van mij ook zo'n arrogante kop terug.Aleen omdat hij denkt populair te zijn en een hoop mensen naar zijn verjaardag te trekken.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee hoorquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg, maar wat daar gezegd wordtDat snap ik wel hoor, ik geef ook commentaar op wat ze daar zeggen, niet op jou
![]()
![]()
Ga je mond spoelen!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Cees een mongooltje om zomaar iets te regelen zonder overlegAleen omdat hij denkt populair te zijn en een hoop mensen naar zijn verjaardag te trekken.
[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Ik zou niets aannemen van iemand die denkt dat hij kan zingen en daar een evenement omheen organiseertKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Cees is 4 keer verteld dat ie het allemaal zelf maar moet regelen, dat heeft ie gedaan en dan komt captain highnsight bjurn met z'n graftakkensmoelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind Cees een mongooltje om zomaar iets te regelen zonder overlegAleen omdat hij denkt populair te zijn en een hoop mensen naar zijn verjaardag te trekken.
[ afbeelding ]![]()
Is vaak genoeg gezegt door anderen ookquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
Cees zegt nu laten we goed ruzie maken is goed voor kaartverkoop. Cees wordt zo vals nu."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
Nee hoorquote:
Mag het een keer, Cees wordt vaak in de hoek gedrukt!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
Cees zegt nu laten we goed ruzie maken is goed voor kaartverkoop. Cees wordt zo vals nu.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ja en dat valt hem gigantisch tegen, hij had het over 500 man die zeker zouden komen. Dit omdat er zoveel naar zijn foto's hadden gekeken. Het staat al ruim 2 maanden op de site.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Ooooooooooh shots firedquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:23 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik zou niets aannemen van iemand die denkt dat hij kan zingen en daar een evenement omheen organiseert
SOONY![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Beetje magere fitty dit
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Hoezo vals? Ivan zegt dat ook altijd voor er een markt komt,quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:23 schreef Koos1958 het volgende:
Cees zegt nu laten we goed ruzie maken is goed voor kaartverkoop. Cees wordt zo vals nu.![]()
Precies..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hoezo vals? Ivan zegt dat ook altijd voor er een markt komt,"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Ja stond er ook, maar dan met Willeke Albertiquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat valt hem gigantisch tegen, hij had het over 500 man die zeker zouden komen. Dit omdat er zoveel naar zijn foto's hadden gekeken. Het staat al ruim 2 maanden op de site.
IPV krijgen ze slagerij van Kampen
Ik hoor voornamelijk Bjorn.quote:
En dat gaat ene oor in en andere uit.
Hij lult zoveel dat ik het niet eens door laat dringen![]()
Bjorn, ga eens in telegramstijl praten!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Waarom worden mensen met mongooltjes vergeleken?![]()
Mongooltjes zijn ook gewone mensen.
Het zijn schatten, zo lief altijd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Waarom worden mensen met mongooltjes vergeleken?![]()
Mongooltjes zijn ook gewone mensen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:24 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Is vaak genoeg gezegt door anderen ook![]()
![]()
Cees rekent nu voor zijn eigen evenement het uurloon niet mee. Dat laat hij er nu even voor het gemak buiten. Terwijl hij het heel erg veel heeft benoemd bij andere dingen.![]()
Is na Nicole nu Björn de pispaal hier? En Cees een lieverd en een schat ipv een vervelende zanikpot?![]()
Nee joh is nog nooit gezegdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:25 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hoezo vals? Ivan zegt dat ook altijd voor er een markt komt,![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
freshfruit!!!!!!!!!!!!!quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
O jee ha ha ha
Nu zegt Cees dat het mede ontstaan is door te denken aan goede doelen, iets doen voor ouderenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Cees, helemaal waar. Zo is het gegaan. Ik heb het zelf gehoord en gezien toen dat werd gezegd.Allemaal cabaretteketet!![]()
Ja he maar bjorn heeft gewoon gelijk hiermee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
Is na Nicole nu Björn de pispaal hier? En Cees een lieverd en een schat ipv een vervelende zanikpot?![]()
Ik heb Cees altijd een zeikerd gevonden sorryquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
Is na Nicole nu Björn de pispaal hier? En Cees een lieverd en een schat ipv een vervelende zanikpot?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nope, SeeSijkert doet het nog steeds prima!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
Bjorn is altijd al een kansloze lamlul geweestquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
Is na Nicole nu Björn de pispaal hier? En Cees een lieverd en een schat ipv een vervelende zanikpot?"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
Is na Nicole nu Björn de pispaal hier? En Cees een lieverd en een schat ipv een vervelende zanikpot?mensen reageren gewoon op wat ze zien op de stream, nu is het bjorn.
dit soort berichten![]()
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Cees heeft dit gewoon willen doen omdat hij dacht dat hij heel populair was en daar liep hij mee op te scheppen dat hij wel veel mensen binnen zou halen. En dat is heel erg tegengevallen voor cees. En nu is het ineens een ander verhaal geworden.![]()
Waarom zitten er mensen bij die zelf geen donder doen?Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Zoals Benjamin en Rob. Die zie ik nooit wat doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:29 schreef Poezewoes het volgende:
Waarom zitten er mensen bij die zelf geen donder doen?![]()
kan me er wat bij voorstellen, vandaar dat de hele band ook niet komt. Het is erg luid, vier of vijf drumstellen in zo'n kleine ruimte waar je met je neus boven op staat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is niet wat ik zeg, maar wat daar gezegd wordt![]()
Ja Precies!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoals Benjamin en Rob. Die zie ik nooit wat doen.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Wat gaf hem dat idee? Dat hij zo populair is?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
Cees heeft dit gewoon willen doen omdat hij dacht dat hij heel populair was en daar liep hij mee op te scheppen dat hij wel veel mensen binnen zou halen. En dat is heel erg tegengevallen voor cees. En nu is het ineens een ander verhaal geworden.![]()
Bjorn is een drammer die omlaag trapt en Cees is een bron van kijkvermaakquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
Benjaminquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoals Benjamin en Rob. Die zie ik nooit wat doen.![]()
Minion van King EIvan
SOONY![]()
Die moet helemaal niks zeggen, die moet eerdaags het eelt van zijn reet af laten halen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:30 schreef Koos1958 het volgende:
rob loopt weg en zegt wat een nare man is het af en toe.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
CEES is topquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Bjorn is een drammer die omlaag trapt en Cees is een bron van kijkvermaak
team: ehmmmmm![]()
stem van de streamersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat gaf hem dat idee? Dat hij zo populair is?Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar![]()
Cees denkt dat slagerij van kampen niet geschikt is voor de doelgroep maar wil die wel laten komen
De hits op zijn foto's die toen via een oproep van utopiagekte heel hoog waren. Cees is toen gewoon in de maling genomen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat gaf hem dat idee? Dat hij zo populair is?![]()
Bezoekers, met rondleidingen, dat mensen speciaal Cees wouden, en hij applaus kreeg.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat gaf hem dat idee? Dat hij zo populair is?![]()
En de clicks van PB op zijn foto paginaquote:![]()
![]()
Cees geeft aan dat Slagerij van Kampen niet voor de doelgroep is van het ouderenfonds is
ALs men zegt dat die band dan nergens op slaat blijft Cees heel stellig
Die band moet en zal komenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Long time no see trouwens.. gingen er alarmbellen af of gewoon even gezellig buurten?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zoals Benjamin en Rob. Die zie ik nooit wat doen.![]()
![]()
Nou dat kan je niet zomaar zeggen, dat het niet voor ouderen is. Ik ben 67 en hou er wel van.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:18 schreef sararaats het volgende:
nu weet ik wie Slagerij Van Kampen is. echt niets voor ouderen hoor.![]()
Ik kan die man echt niet uitstaan. Dat gesmiespel altijd. Áltijd naar anderen lopen als hij een aanvaring heeft gehad om daarover te zeuren. Maar ja, ik zie alleen de uitzendingen zoals je weet dus misschien heb ik een heel verkeerd beeld van hem.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Bjorn is een drammer die omlaag trapt en Cees is een bron van kijkvermaak![]()
Vanwege de foto's die van hem op de site stonden, en veel mensen hebben toen veel f5 gedaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat gaf hem dat idee? Dat hij zo populair is?
Cees denkt nu met al die hits dat er echt zoveel mensen hebben gekeken.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Zijn jullie vergeten dat Patrick ook Slagerij van Kampen al had benaderd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:31 schreef MacDeMarco het volgende:
Cees denkt dat slagerij van kampen niet geschikt is voor de doelgroep maar wil die wel laten komen
Ik had zelfs een datum staan wanneer ze zouden komen. Alleen kwamen ze toen niet.
Dus ik denk dat ze dus verzet zijn naar nu----------------------------
Ik vind het heerlijk zoals Cees zijn poot stijf houdt. Mag hij ook eens zeg.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:32 schreef Dotteke het volgende:
Cees geeft aan dat Slagerij van Kampen niet voor de doelgroep is van het ouderenfonds is
Die band moet en zal komen![]()
Mensen die als een gek op zijn foto's hebben geklikt, die het op automatisch gezet hebben zodat het leek of heel veel mensen zijn foto'' s mooi vondenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat gaf hem dat idee? Dat hij zo populair is?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat was via hier hoor. PB was daar een 'stimulans' inquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De hits op zijn foto's die toen via een oproep van utopiagekte heel hoog waren. Cees is toen gewoon in de maling genomen.----------------------------
Ja is gewoon een deal geweest met achter voor zijn drumlessen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:32 schreef Dotteke het volgende:
Ff gezellig meekletsen hierquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Long time no see trouwens.. gingen er alarmbellen af of gewoon even gezellig buurten?![]()
![]()
Dat vind ik juist heerlijk om te zien, die andere bewoners verdienen niet beter. Maar hij heeft ook goede kanten hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:33 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan die man echt niet uitstaan. Dat gesmiespel altijd. Áltijd naar anderen lopen als hij een aanvaring heeft gehad om daarover te zeuren. Maar ja, ik zie alleen de uitzendingen zoals je weet dus misschien heb ik een heel verkeerd beeld van hem.![]()
Een makkie, en is denk ik nog steeds van overtuigd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
Cees heeft dit gewoon willen doen omdat hij dacht dat hij heel populair was en daar liep hij mee op te scheppen dat hij wel veel mensen binnen zou halen. En dat is heel erg tegengevallen voor cees. En nu is het ineens een ander verhaal geworden.
Het is een eigenlijk de schuld van al die mensen met drukkende vingertjes.![]()
![]()
O iedereen mag van mij weten wat ze doen, blijf Cees alleen een irritante oude man vinden sorryquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk zoals Cees zijn poot stijf houdt. Mag hij ook eens zeg.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zijn jullie vergeten dat Patrick ook Slagerij van Kampen al had benaderd.
Ik had zelfs een datum staan wanneer ze zouden komen. Alleen kwamen ze toen niet.
Dus ik denk dat ze dus verzet zijn naar nuDa's waar ook!
TEAM BAKSTEEN![]()
Ja, dat was gisteren al duidelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja is gewoon een deal geweest met achter voor zijn drumlessen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dus een moetje van de febo. Die komen dus hoe dan ook naar de loods. Wist dat niet van Patrick, trouwensquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zijn jullie vergeten dat Patrick ook Slagerij van Kampen al had benaderd.
Dus ik denk dat ze dus verzet zijn naar nu
Oh ze komen wel in een heel afgeslankte vorm. Ipv de show die je kan zien op Youtube komt er de helf of minder.![]()
UVHJ verkiezing had hij ook niet echt weinigquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Vanwege de foto's die van hem op de site stonden, en veel mensen hebben toen veel f5 gedaan.
Cees denkt nu met al die hits dat er echt zoveel mensen hebben gekeken.![]()
Hou je bek toch bjornje gunt een ander niets
Bedankt mensen. Dus Cees heeft een geheel verkeerd beeld van zijn populariteit vanwege het klikken op zijn foto's.![]()
Lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dus een moetje van de febo. Die komen dus hoe dan ook naar de loods. Wist dat niet van Patrick, trouwens
Allemaal cabaretteketet!![]()
En waar is goudeerlijke controller Markie nu, er zouden immers koppen rollen als er ook maar 1 stuiver zou missen, alles zou via hem gaan. Het roer gaat om in 2016!![]()
![]()
Joh, ze doen dit gewoon om aandacht voor die avond te vragen, ze denken als er ruzie is geweest de verkoop harder gaat lopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ze komen wel in een heel afgeslankte vorm. Ipv de show die je kan zien op Youtube komt er de helf of minder.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik had dit in mijn Utopia Agenda staanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:35 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Dus een moetje van de febo. Die komen dus hoe dan ook naar de loods. Wist dat niet van Patrick, trouwens
+1quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijk zoals Cees zijn poot stijf houdt. Mag hij ook eens zeg.![]()
Weet jij nog hoeveel stemmen Cees had?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:35 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
UVHJ verkiezing had hij ook niet echt weinigOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Hij heeft bij de Utopiaan van het Jaarverkiezing ook veel stemmen van streamers gekregen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
Bedankt mensen. Dus Cees heeft een geheel verkeerd beeld van zijn populariteit vanwege het klikken op zijn foto's.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aha,, 'tuurlijk gelijk heb je het is hier gewoon gezelligZegt degene die ons in de steek liet
![]()
Ja die denkt dat hij heel populair is door de poll op de utopiasite die doordruppeld. Hij weet niet dat er maar gemiddeld 1500 mensen stemmen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
Nu ga je niet meer?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:35 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ze komen wel in een heel afgeslankte vorm. Ipv de show die je kan zien op Youtube komt er de helf of minder.![]()
staat het er net of al een half uurquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:36 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Bord van Do, voor de geinteresseerden.?
Wel raar dat ie dit nu ineens zegt, mss aangepraat door een m.i. zeer onwetende Ivan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:32 schreef Dotteke het volgende:
Wim zal er wel in de buurt rondlopenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:36 schreef TillyB het volgende:
[ afbeelding ]
Bord van Do, voor de geinteresseerden.![]()
![]()
Dat mag duidelijk zijn als je SeeS zijn doordrammende arrogantie ziet, hij denk écht dat er duizende mensen voor hem in de rij staan straksquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:35 schreef Lavenderr het volgende:
![]()
Net opgeschept! Nu doet ze er nog saus bij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:37 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
staat het er net of al een half uur?
TEAM BAKSTEEN![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoop dat die zijn bek brandt, wat een kopmeeuw zeg
[ afbeelding ]Hij zit al te eten voor de anderen aan tafel zijn.
![]()
Deed Ivan dat echt of klets Cees uit zijn nek?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ze zit weer naast Wim, om eetlust inspiratie op te doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:37 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Wim zal er wel in de buurt rondlopen
TEAM BAKSTEEN![]()
Hij was niet de laagste dacht ikquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet jij nog hoeveel stemmen Cees had?![]()
Cees nu over Ivan tegen BasKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Cees 0 van bewoners, 0,44 sms en 1 publieksstem.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Weet jij nog hoeveel stemmen Cees had?
1,44 % in totaal.![]()
Cees zo was het helemaal niet, niet zo overdrijven nu. Je slaat door en probeert weer medestanders te krijgen.![]()
Dat had redenen.. thx eikelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:36 schreef Joezi het volgende:
[..]Zegt degene die ons in de steek liet
![]()
![]()
Man man manquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:36 schreef oma-Nijn het volgende:
Hoop dat die zijn bek brandt, wat een kopmeeuw zeg
[ afbeelding ]
Juist, maar logestiek is het ook vreemd, tafel etc om te eten en voor de bingo, daarna andere bezoekers voor het "dansfeest" dan metteen de tafels weg, en dan zijn er ouderen nog aanwezig van de bingoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:29 schreef Koos1958 het volgende:
Wim minder toch? 1,25?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Cees 0 van bewoners, 0,44 sms en 1 publieksstem.
1,44 % in totaal.Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef Punkman het volgende:
[..]
Cees 0 van bewoners, 0,44 sms en 1 publieksstem.
1,44 % in totaal.
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ze zit weer naast Wim, om eetlust inspiratie op te doen.![]()
![]()
Cees overdrijft heel erg nu, hij heeft wel gezegd ik had van jou als zakenman meer verwacht, zeker omdat je zoveel commentaar toen had met de lidl van sander. En je toen al die opmerkingen maakte.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef Voxs het volgende:
Deed Ivan dat echt of klets Cees uit zijn nek?![]()
Dat wordt een grote teleurstelling dan voor hemquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat mag duidelijk zijn als je SeeS zijn doordrammende arrogantie ziet, hij denk écht dat er duizende mensen voor hem in de rij staan straks![]()
![]()
De pannen staan al even op tafel en ik zie dat Rowena zich staat op te maken.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Cees deed alsof Ivan zeer smerig tegen hem deed.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Cees overdrijft heel erg nu, hij heeft wel gezegd ik had van jou als zakenman meer verwacht, zeker omdat je zoveel commentaar toen had met de lidl van sander. En je toen al die opmerkingen maakte....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ik begrijp Ivan zijn commentaar ineens niet , gisteren op het filmpje van het centraal was hij gematigd positief . En nu kraakt hij Cees af . Het is echt zoals de wind waait , waait mijn jasje.![]()
Dat, en er zitten er daar wel meer die minstens zo lopen te stoken maar die blijven buiten schot. Een bjorn maar ook mark en gina.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat vind ik juist heerlijk om te zien, die andere bewoners verdienen niet beter. Maar hij heeft ook goede kanten hoor.![]()
Nog beter, 4e! Dank je wel.quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
En Arthur weer aan het janken. Ivan trok hem ruw weg bij de deur----------------------------
Daarom de huisjesquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Juist, maar logestiek is het ook vreemd, tafel etc om te eten en voor de bingo, daarna andere bezoekers voor het "dansfeest" dan metteen de tafels weg, en dan zijn er ouderen nog aanwezig van de bingoDan kan de loods aangepast worden voor dit soort evenementen ..paarse kamer en kapsalon als eetzaal ... ze zetten maar gewoon een tafeltje over het bed van Wim heen...
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Deze B&B gasten zijn er voor de 2e keer?
ze hebben de wellness al een keer gehad en nu gaan ze in het krothout?Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Waar we wachten op DGK tegengas en andere filmpjesmakersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef Voxs het volgende:
Deed Ivan dat echt of klets Cees uit zijn nek?![]()
cees = bjorn, het zijn gewoon dezelfde karaktersquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat mag duidelijk zijn als je SeeS zijn doordrammende arrogantie ziet, hij denk écht dat er duizende mensen voor hem in de rij staan straks
TEAM TAFEL![]()
Als hij zo met een pup omgaat, hoe moet hij dan wel niet met een volwassen hond omgaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:40 schreef Zeyina het volgende:
En Arthur weer aan het janken. Ivan trok hem ruw weg bij de deur
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
Ik vind het niet raar dat hij even stoom wil afblazen. Zoals die twee hem benaderden, dat was gewoon denigrerend.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik dus. Dat eeuwige gesmiespel.![]()
En jij denkt dat de rest dat niet doet?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik dus. Dat eeuwige gesmiespel.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:41 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Gina 0,18 en ze wilt Utopiaan van 2016 worden.
![]()
![]()
![]()
Ja en dat is zo vals van cees, stemmingmakerij naar ivan toe. Doet hij steeds als hij in het nauw zit.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:40 schreef Voxs het volgende:
[..]
Cees deed alsof Ivan zeer smerig tegen hem deed.![]()
Het gaat Cees om de manier en de toon hoe het gezegt is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Cees overdrijft heel erg nu, hij heeft wel gezegd ik had van jou als zakenman meer verwacht, zeker omdat je zoveel commentaar toen had met de lidl van sander. En je toen al die opmerkingen maakte.![]()
We hebben niet alles gezien ... op het moment dat Bjorn harder ging praten en Ivan ook kregen we een SL ....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef Koos1958 het volgende:
Cees zo was het helemaal niet, niet zo overdrijven nu. Je slaat door en probeert weer medestanders te krijgen.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Tja, hoe maak je een hond valsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:40 schreef Zeyina het volgende:
En Arthur weer aan het janken. Ivan trok hem ruw weg bij de deur
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Macquote:![]()
![]()
![]()
quote:bijna.. 1,26 dus en ben 0,7
![]()
nee, niet als die maar een kaartje hebben gekocht. Ohjee nog personeel die moeten checken of ze voor alles betaald hebben anders worden ze bij kop en kont er uit geslingerd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:38 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Juist, maar logestiek is het ook vreemd, tafel etc om te eten en voor de bingo, daarna andere bezoekers voor het "dansfeest" dan metteen de tafels weg, en dan zijn er ouderen nog aanwezig van de bingo![]()
![]()
![]()
Ja, Ivan is het liefste jongetje van de klas!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat is zo vals van cees, stemmingmakerij naar ivan toe. Doet hij steeds als hij in het nauw zit.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Tjongejonge, je hebt je nieuwe missie wel gevonden zeg.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat is zo vals van cees, stemmingmakerij naar ivan toe. Doet hij steeds als hij in het nauw zit.
In plaats van : hoe verdedig ik Nicole is het nu: Hoe zeik ik zo veel mogelijk Bas en Cees af.
![]()
![]()
Stemmingmakerij houden we hier niet vanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat is zo vals van cees, stemmingmakerij naar ivan toe. Doet hij steeds als hij in het nauw zit."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
jups, dat is Cees. En eigenlijk snap ik die houding van die jongens wel tegen hem. Hij wil niks aannemen en gaat stuurs kijken als iets hem niet zint.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat is zo vals van cees, stemmingmakerij naar ivan toe. Doet hij steeds als hij in het nauw zit....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Dat is nou het nadeel van Cees , hij heeft veel te veel bij Nicole afgekeken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat is zo vals van cees, stemmingmakerij naar ivan toe. Doet hij steeds als hij in het nauw zit.![]()
Hij wilde naar binnen, omdat de deur openging toen een van de gasten naar buiten kwamquote:----------------------------
grappig, als arthur begint te happen, stopt ivan met aandacht geven en dan stop arthur en gaat zitten
TEAM TAFEL![]()
Nee hij kraakte Cees niet af, maar Cees kwam met halve waarheden/verhalen, draaide er een beetje omheen, en had een aantal dingen NIET gedaan, omdat hij iedere keer werd weggeroepen, oa om die wellness schoon te maken. Waarop Yvan reageerde dat er belangrijkere dingen waren/zijn met het oog op het evenement, en toen begon het iets gespannen te wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:40 schreef DeNiAs het volgende:
Ik begrijp Ivan zijn commentaar ineens niet , gisteren op het filmpje van het centraal was hij gematigd positief . En nu kraakt hij Cees af . Het is echt zoals de wind waait , waait mijn jasje.![]()
echt hequote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
Tjongejonge, je hebt je nieuwe missie wel gevonden zeg.
In plaats van : hoe verdedig ik Nicole is het nu: Hoe zeik ik zo veel mogelijk Bas en Cees af.
![]()
![]()
![]()
joh ga nog 1000x de gifjes posten
mario of filmpjes die een paar keer worden gepost zeikt iedereen over en dit moet 100x gepostworden
sneu!TEAM TAFEL![]()
Nou, ieder zijn mening toch!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
![]()
Juist! leek bijna op het verhoor van LauB en LauA met briefjesgate tegen Gabyquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat hij even stoom wil afblazen. Zoals die twee hem benaderden, dat was gewoon denigrerend.![]()
Als Waaif weg is weet ik je nieuwe favoriet alquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en dat is zo vals van cees, stemmingmakerij naar ivan toe. Doet hij steeds als hij in het nauw zit.![]()
Do zit naast Bjorn aan tafel
Chloor en een keukenrol. Het kindje weer naast zijn luier gepist/gescheten
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Ja, hij werd behoorlijk gegrilld. En ik vind dat hij kranig stand hield en terecht stoom afblies bij zijn beste vriend.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Juist! leek bijna op het verhoor van LauB en LauA met briefjesgate tegen Gaby![]()
quote:
Oh logisch, hij is altijd binnen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hij wilde naar binnen, omdat de deur openging toen een van de gasten naar buiten kwam![]()
Hij heeft toch geen luier om ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:46 schreef oma-Nijn het volgende:
Chloor en een keukenrol. Het kindje weer naast zijn luier gepist/gescheten![]()
Cees neemt het niet zo nauw, kon je al eerder merken van de week met de vraag of er al van alles geregeld was.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:44 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Nee hij kraakte Cees niet af, maar Cees kwam met halve waarheden/verhalen, draaide er een beetje omheen, en had een aantal dingen NIET gedaan, omdat hij iedere keer werd weggeroepen, oa om die wellness schoon te maken. Waarop Yvan reageerde dat er belangrijkere dingen waren/zijn met het oog op het evenement, en toen begon het iets gespannen te worden![]()
Wat bedoel je?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:45 schreef rowan634 het volgende:
joh ga nog 1000x de gifjes posten
mario of filmpjes die een paar keer worden gepost zeikt iedereen over en dit moet 100x gepostworden
sneu!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bjorn zit weer te slijmenKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Nee, maar kindjes van die leeftijd wel .. laat maarquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:44 schreef Ranah het volgende:
[..]
ivan bewoog steeds met stoffer en blik, hondje wou spelen en dat mocht niet![]()
![]()
Waar ze als we tinekon mochten geloven dus zelf schuldig aan waren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:45 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Juist! leek bijna op het verhoor van LauB en LauA met briefjesgate tegen Gaby
Ik vind 2 tegen 1 sowieso niet erg netjes.![]()
Heeft
r iemand dat filmpje nog van ivan en de lafhartige actie jegens de hond? graag linkje?team: ehmmmmm![]()
hij denkt echt dat ie nog kans maaktquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:49 schreef DKUp het volgende:
Bjorn praat tegen Do en Do luisterde niet.
Bjorn: Hallo? Hallo?![]()
![]()
die gifjes/filmpjes elke keer als ivan iets fout doet met de puppy. ze zijn gewoon op zoekquote:
TEAM TAFEL![]()
Het kwartje valtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:49 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nee, maar kindjes van die leeftijd wel .. laat maar![]()
![]()
Grapje zeker.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:43 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Stemmingmakerij houden we hier niet van![]()
![]()
Als Cees geen verlies draait met zijn feest wat is het probleem dan met die band? Je kunt gelijk al merken wie het Cees wel gunt ..zelfs Bjorn maar de meerderen willen liever winst zoals Ivan en Mark ...de rest zoals een Rob zal zeker weten geen poot uit willen steken mocht het gelijk draaien...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
vanmorgen was ik positief over ivan, hoe rustig en geduldig hij was met arthur, daar was vandaag weinig van over, 4 x is hij te ruw met het beestje omgegaan zodat het piepte![]()
Bjorn: dit is niet gezond, het is gifKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Typisch cees,nu in de slachtofferrol maar zijn eigen dingen vergeten. Bjorn deed hetzelfde en daar hoor je cees dan weer niet over.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:41 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik dus. Dat eeuwige gesmiespel.![]()
Bjorn gunt cees helemaal niets hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:50 schreef snetje het volgende:
Als Cees geen verlies draait met zijn feest wat is het probleem dan met die band? Je kunt gelijk al merken wie het Cees wel gunt ..zelfs Bjorn maar de meerderen willen liever winst zoals Ivan en Mark ...de rest zoals een Rob zal zeker weten geen poot uit willen steken mocht het gelijk draaien..."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Op zoek. Dit gebeurt gewoon en is niet bepaald prettig om te zienquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:49 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die gifjes/filmpjes elke keer als ivan iets fout doet met de puppy. ze zijn gewoon op zoek----------------------------
Dat kan maar cees heeft dit echt aan zichzelf te danken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het niet raar dat hij even stoom wil afblazen. Zoals die twee hem benaderden, dat was gewoon denigrerend.![]()
Bjorn: masseren voor het sporten is niet goed
Do: dan sporten we niet, die massage vond ik belangrijker
![]()
![]()
![]()
Joh, er zijn hier momenteel hele hordes op zoek en echt niet alleen naar Ivan. Fijn sfeertje weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:49 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die gifjes/filmpjes elke keer als ivan iets fout doet met de puppy. ze zijn gewoon op zoek![]()
Juist! Waarom winst maken voor een verjaardag?Laat die cees toch een mooie verjaardag krijgen.Niks mis mee.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:50 schreef snetje het volgende:
Als Cees geen verlies draait met zijn feest wat is het probleem dan met die band? Je kunt gelijk al merken wie het Cees wel gunt ..zelfs Bjorn maar de meerderen willen liever winst zoals Ivan en Mark ...de rest zoals een Rob zal zeker weten geen poot uit willen steken mocht het gelijk draaien...![]()
Dat kan maar hij zei ook valse dingen tegen bjorn die nergens voor nodig waren. Hij had het weer over geen voordeur hebben. Dat zijn opmerkingen die cees dan ook niet zou moeten maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Het gaat Cees om de manier en de toon hoe het gezegt is.![]()
Cees had een paar opmerkingen, die je alleen maar maakt als je volledig met je rug tegen de muur staat, was helemaal niet gepast.Hij heeft bovendien een probleem, hij kan geen advies van "jongeren" accepteren, want hij denk dat hij het met zijn leeftijd wel weet!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, hij werd behoorlijk gegrilld. En ik vind dat hij kranig stand hield en terecht stoom afblies bij zijn beste vriend.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Typisch cees,nu in de slachtofferrol maar zijn eigen dingen vergeten. Bjorn deed hetzelfde en daar hoor je cees dan weer niet over.![]()
![]()
![]()
![]()
kloptquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:42 schreef snetje het volgende:
[..]
We hebben niet alles gezien ... op het moment dat Bjorn harder ging praten en Ivan ook kregen we een SL ....![]()
Dat vind ik nou ook, en ik wil Slagerij van Kampen graag een keer zien.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Juist! Waarom winst maken voor een verjaardag?Laat die cees toch een mooie verjaardag krijgen.Niks mis mee.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan maar cees heeft dit echt aan zichzelf te danken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De frustratie is weer te zien in bjorn zn ogen"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
Van mij mag hij een Ron doenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Juist! Waarom winst maken voor een verjaardag?Laat die cees toch een mooie verjaardag krijgen.Niks mis mee.
bam.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:52 schreef MacDeMarco het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
die meid speelt de jongens tegen elkaar uitquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:52 schreef MacDeMarco het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, hij doet het zelf hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:49 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die gifjes/filmpjes elke keer als ivan iets fout doet met de puppy. ze zijn gewoon op zoekWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat kan maar hij zei ook valse dingen tegen bjorn die nergens voor nodig waren. Hij had het weer over geen voordeur hebben. Dat zijn opmerkingen die cees dan ook niet zou moeten maken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hij heeft voor zijn verjaardag iets leuks geregeld, mag hij?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:53 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Cees had een paar opmerkingen, die je alleen maar maakt als je volledig met je rug tegen de muur staat, was helemaal niet gepast.Hij heeft bovendien een probleem, hij kan geen advies van "jongeren" accepteren, want hij denk dat hij het met zijn leeftijd wel weet!![]()
Ik blijf het verbazingwekkend vinden, dat zoveel mensen 150 euro betalen om een nacht in dat gore stinkhok te liggen en een patatje/kroket als 'diner' krijgen. Want volgens mij kan je alleen de 'luxe' nog maar boeken en is die van 130 euro verdwenen. In het begin kreeg je in ieder geval nog een compleet drie gangen menu voor die centen
zeg ik dat? nee!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Joh, er zijn hier momenteel hele hordes op zoek en echt niet alleen naar Ivan. Fijn sfeertje weer.TEAM TAFEL![]()
Nee hoor absoluut niet, maar het was gewoon iet zoals cees vertelde aan rowena en bas. Gister was ivan verkeerd bezig tegen bas.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja, Ivan is het liefste jongetje van de klas!![]()
Ivan doet zijn zijn best met Arthur...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:49 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die gifjes/filmpjes elke keer als ivan iets fout doet met de puppy. ze zijn gewoon op zoek“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja doei, wat ik ook schrijf als het niet in je straatje past krijg ik dit te horen. Het gebeurt toch op de streams en zo zie ik het op dit moment.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:43 schreef Verida het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:49 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die gifjes/filmpjes elke keer als ivan iets fout doet met de puppy. ze zijn gewoon op zoekmaar ohwee als je Cees of Bas afvalt.
![]()
Dat kan moet hij het maar weer snel afleren als ze maandag weg is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:44 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Dat is nou het nadeel van Cees , hij heeft veel te veel bij Nicole afgekeken.![]()
Maar zo kan Cees het wel gevoeld hebben!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee hoor absoluut niet, maar het was gewoon iet zoals cees vertelde aan rowena en bas. Gister was ivan verkeerd bezig tegen bas.
Het gebeurt zelden in de loods dat iemand iets 100% correct naverteld, simpelweg vanwege de emotie die erbij komt.
Ik heb het vermoeden dat als we alles nou echt zouden weten (alles wat er geregisseerd wordt), er heel veel puzzelstukjes op hun plek vallen.![]()
Valt mij op dat het steeds dezelfde zijn die deze reactie geven naar mij toe. NOGMAALS ik heb geen favoriet heb geen hekel aan iemand ik kijk alleen utopia.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:46 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Als Waaif weg is weet ik je nieuwe favoriet al![]()
Doe jij dat dan ook bij mij? top en reageer niet meer op mijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja joh begin ook, lees aub over alles wat ik schrijf heen.![]()
![]()
Het wordt eens tijd dat de macht gebroken wordt van bepaalde personen, die nu een grote druk leggen, op andere Utopianen.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Snap het ook echt niet, deze mensen (of 1 iemand) zijn er voor de 2e keer hoorde ik op de stream. Zeker benadert door talpa of ze aub nog een keer langs willen komenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden, dat zoveel mensen 150 euro betalen om een nacht in dat gore stinkhok te liggen en een patatje/kroket als 'diner' krijgen. Want volgens mij kan je alleen de 'luxe' nog maar boeken en is die van 130 euro verdwenen. In het begin kreeg je in ieder geval nog een compleet drie gangen menu voor die centen
[ afbeelding ]
Juist precies zoals ik het bedoel, maar ik mag dat hier niet zeggen want dan val ik cees en bas af en ben ik ineens fan van ivan.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Cees neemt het niet zo nauw, kon je al eerder merken van de week met de vraag of er al van alles geregeld was.![]()
Doet ze dat nu expres steeds zo'n duckface trekken?quote:Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Even niet zo kinderachtig, geef elkaar gewoon even een lekkere natte kus in de DMquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:58 schreef danaqui het volgende:
[..]
Doe jij dat dan ook bij mij? top en reageer niet meer op mij![]()
Man je hebt het alleen over Nicol en Ivanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Valt mij op dat het steeds dezelfde zijn die deze reactie geven naar mij toe. NOGMAALS ik heb geen favoriet heb geen hekel aan iemand ik kijk alleen utopia.Twinning = boring![]()
Nogmaals het verzoek om te stoppen om elkaar persoonlijk aan te spreken.
Wat posten over Utopia zouden moeten zijn.![]()
Echt die gast is zo Uberfucked Upquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:53 schreef Serieus_Persoon het volgende:
De frustratie is weer te zien in bjorn zn ogen![]()
Ik ben blij dat het eindelijk eens gebeurt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:58 schreef Poezewoes het volgende:
Het wordt eens tijd dat de macht gebroken wordt van bepaalde personen, die nu een grote druk leggen, op andere Utopianen.![]()
die brief daarna was echtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:54 schreef Punkman het volgende:
[..]
Inderdaad, zat ik ook al aan te denken.
Dikke verlies partij, en dan er lekker uitgaan.![]()
![]()
het was toen echt een klote groep
Wordt de hond alleen maar uitgelaten als ze gaan rokenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
We gaan weer rauchen!![]()
![]()
Ohw nu heb je ook al geen hekel aan iemandquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Valt mij op dat het steeds dezelfde zijn die deze reactie geven naar mij toe. NOGMAALS ik heb geen favoriet heb geen hekel aan iemand ik kijk alleen utopia.
OT:Waaif zit er nog steeds![]()
Het gesprek begon met behoorlijke stemverheffing van Ivan, totdat Cees tegen hem zei je kunt maar gewoon praten, toen werd het beter en stopte Ivan met aanmatigend tegen hem praten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Cees overdrijft heel erg nu, hij heeft wel gezegd ik had van jou als zakenman meer verwacht, zeker omdat je zoveel commentaar toen had met de lidl van sander. En je toen al die opmerkingen maakte.----------------------------
Een heel gevaarlijke griet die weet waar ze mee bezig is.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:53 schreef Ranah het volgende:
[..]
die meid speelt de jongens tegen elkaar uit![]()
Daar sluit ik mij graag bij aan. Gun kees zijn feestje, ivan moet zijn grote bek houden en bjorn is een matennaaier....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:58 schreef Poezewoes het volgende:
Het wordt eens tijd dat de macht gebroken wordt van bepaalde personen, die nu een grote druk leggen, op andere Utopianen.Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.![]()
Dat is 40 keer per dag, wat dat betreft komt Tuurke niks tekort.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:00 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Wordt de hond alleen maar uitgelaten als ze gaan roken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik heb iedere keer op het kleine schermpje van stream 4 een aflevering van de Cock met ceeooceeka 'Moord onder een Smulders'.![]()
[ afbeelding ]![]()
de butler heeft het gedaan
![]()
Twinning = boring![]()
Ja, Ivan gaat steeds meer schelden, Row doet het goed met tegengas geven!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:59 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het eindelijk eens gebeurt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ik heb iedere keer op het kleine schermpje van stream 4 een aflevering van de Cock met ceeooceeka 'Moord onder een Smulders'.![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:01 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
Daar sluit ik mij graag bij aan. Gun kees zijn feestje, ivan moet zijn grote bek houden en bjorn is een matennaaier....![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
ze heeft van nature al een beetje een duckface, dus dan wordt het lastig om er niet een te trekkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Doet ze dat nu expres steeds zo'n duckface trekken?
ivan is gewoon onredelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja, Ivan gaat steeds eer schelden, Row doet het goed met tegengas geven!'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Als hij maar niet zingtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hij gaat nu naar een nummer luister waar Do om moet huilen![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:00 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Wordt de hond alleen maar uitgelaten als ze gaan roken
Ivan lijkt wel meer te roken sinds die hond er is.
Waaif leeft om te roken.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik denk dat omdat die Slagerij erbij kwam/artiest het ineens wel een evenement werd. Waarin een hoop meer georganiseerd moet worden. De communicatie was niet geweldig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:52 schreef Koekiebakkie het volgende:
[..]
Juist! Waarom winst maken voor een verjaardag?Laat die cees toch een mooie verjaardag krijgen.Niks mis mee.
Ik denk dat iedereen Cees zijn verjaardag gunt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Juist! Anarchyquote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja, Ivan gaat steeds meer schelden, Row doet het goed met tegengas geven!![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: