SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh, jij bepaalt voor hen hoe ze hun geloof moeten belijden. Apart.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:20 schreef Birthmark het volgende:
[..]
zijn net zo nep moslim als dat Ivan dus is , roken drinken etc![]()
Do vindt er niets aan om uit te gaan, dan sta je daar maar.
Wat ze leuker vindt is om gewoon naar Parijs te rijden om daar te gaan ontbijten.
Bas: en wat vond je van Parijs
Do: die Eiffeltoren heeft een schijtkleur.![]()
De caravan komt maandag. Hij weet niet precies hoe laat en zegt: het kan zomaar zijn dat die gelijk komt met.....
Do: oh met het vertrek van Nicole, kun je niet bellen of die later komt?
Bas: ik ben al blij dat 'ie komt (hij is nog in onderhandeling over de prijs)![]()
Geweldig ..Robinquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Doet me aan Robin en Gio denken aan begin met weddenschappen en "slaaftijd"![]()
![]()
edit
[ Bericht 97% gewijzigd door PTLe op 08-01-2016 17:39:41 ]Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Vlakbij de dierentuinquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:24 schreef ndid het volgende:
[..]
Da's ook een optie voor Ivan, met Arthur in een caravan naar Emmen.![]()
![]()
Juist daarom...omdat ze naast jankbek zat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:28 schreef klabbakus het volgende:
[..]
hij weet het wel, Bas kwam Do halen toen ze naast Bjorn zatAllemaal cabaretteketet!![]()
Die hebben ze uit voorzorg alvast geslotenquote:
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:30 schreef ndid het volgende:
Wim zit weer, Rob en Ben zijn druk bezig met hun hamburgers.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geen piemelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Daar moet wat drank en een piemel in![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Daar moet wat drank en een piemel in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
On hold tot na Nicole weg is dus idd wellichtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:27 schreef ndid het volgende:
De caravan komt maandag. Hij weet niet precies hoe laat en zegt: het kan zomaar zijn dat die gelijk komt met.....
Do: oh met het vertrek van Nicole, kun je niet bellen of die later komt?
Bas: ik ben al blij dat 'ie komt (hij is nog in onderhandeling over de prijs)![]()
Vraag me nog af wie wie opgeilt, haar dubbelzinnige opmerkingen naar Bas toe zijn niet mis.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:30 schreef DKUp het volgende:
Bas is Do aan het opgeilen, dit krijgt nog wel een staartje![]()
![]()
Is dit de proefhamburger die ze als nieuwe maaltijd willen gaan ontwikkelen? Met verse patat en sla voor 20 euro?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:30 schreef ndid het volgende:
Wim zit weer, Rob en Ben zijn druk bezig met hun hamburgers.
[ afbeelding ]Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ze houdt er wel van het meiske...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me nog af wie wie opgeilt, haar dubbelzinnige opmerkingen naar Bas toe zijn niet mis.Allemaal cabaretteketet!![]()
Die gaat dit weer uiten op een andere manier...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
Bjuren nog niet gillend gek dat hij niet aan dat lekkere lichaampje mag zitten?![]()
[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Beter, beter...quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do: val je op verkeerde vrouwen
Bas: nou nee niet meer dat heb ik afgeleerd
Ze kwam na een maand al bij me wonen, altijd superveel geld op zak. Op een gegeven moment lag er ook 10.000 euro in huis, echt zo'n verkeerde vrouw en toen ging het ook helemaal verkeerd en bleek er geld gestolen enzo en ik heb voor mijn leven moeten vrezen
Do: dat had ik ook: Er werd bij mij een verhaal verzonnen dat er een erfenis was van heel veel geld, en een advocaat was ermee bezig en heeft allemaal dreigsms-jes gestuurd dat het geld moest komen en anders zou er wat met haar gebeuren. Het huis (van Do) is tot kerst beveiligd geweest door politie.
Do is er door van huis weggelopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Met uren ouwehoeren zeker weer?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat dit weer uiten op een andere manier...Bas pakt tenminste wat 'ie lekker vind, zonder veel woorden vuil te maken
![]()
![]()
Door wie?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef Ranah het volgende:
arme cees, die zou wel weer eens een gewiliig slachtoffer kunnen zijn om op af te reagerenAllemaal cabaretteketet!![]()
Die zoekt nnnnnnoceaan om in te vluchten.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Bas is dus ook bedreigd, als de vriend van de dochter van dan niet maar ben je dat niet meer dan ben je een target.![]()
get it hahahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Bjorn naar boven gaat.
Gewoon omdatteam: ehmmmmm![]()
En nog gefeliciteerd Blauwequote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Bjorn naar boven gaat.
Gewoon omdat![]()
![]()
I know.quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
1400 voor van kampen, ivan vindt het zonde verlies te draaien voor een half uur
cees: we draaien geen verlies !!
ivans bek valt open
ivan vindt cees arrogant![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:39 schreef Ranah het volgende:
ivans bek valt open
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zoekt nnnnnnoceaan om in te vluchten.![]()
![]()
![]()
Is dat ene Vanessa.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef ndid het volgende:
Bas is dus ook bedreigd, als de vriend van de dochter van dan niet maar ben je dat niet meer dan ben je een target.![]()
Alleen als hij als jacht of waakhond is aangeschaft en buiten gehouden wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:28 schreef PTLe het volgende:
Moslims mogen normaal gesproken geen hond als huisdier. Volgens hun geloof zijn honden ‘onrein’, dat betekent zoiets als zondig of vuil. Moslims willen zo goed mogelijk volgens de regels van hun geloof leven. Ze hebben dus liever geen hond in huis.
Bas zag alles door een roze bril en zag daardoor niet de werkelijkheidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ivan: Waar haal jij die arrogantie vandaan Cees. Sinds wanneer zou jij 1400 euro uitgeven voor een optreden van een half uur
Ivan heeft nog nooit van Slagerij van Kampen gehoord (en mensen komen niet voor een drumstel zegt 'ie)![]()
ivan doet minachtend, hij gelooft niet dat van kampen bekend is
minachtend : zoek het maar uit, veel succes ermee
cees valt over de toon![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Cees maakt het zichzelf steeds moeilijker.....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:39 schreef Ranah het volgende:
ivans bek valt open
![]()
hij leek nogal overtuigd, er kwam ook meer volk dan ivan dachtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:41 schreef zodeju het volgende:
[..]
Cees maakt het zichzelf steeds moeilijker.....
bjorn wil meepraten![]()
Ik zou in zijn plek allang zijn overgegaan tot body-to-body-massage
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Die jongen moet echt eens beelden van zichzelf terugkijken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij was er ook weer als de kippen bij hè.![]()
Bjorn: je mag blij zijn als je kiet speelt voor het einde van de avond bereikt is.
Ivan: je hebt 50 mensen van de ouderenbond, die gaan niet zitten tanken, zitten drinken.![]()
Hij zou er alleen maar op geilen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Die jongen moet echt eens beelden van zichzelf terugkijken.![]()
Jahh en Bas is zijn "vriendinnetje" aan het masseren..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij was er ook weer als de kippen bij hè.![]()
![]()
Ik vrees dat hij zich dan nog geweldiger vindt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:43 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Die jongen moet echt eens beelden van zichzelf terugkijken.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:45 schreef Disana het volgende:
Cees voelt zich door twee man aangevallen, zegt hij. Bjorn ramt gewoon door.
Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
O jee, Cees, Bjorn en Ivan in gesprek over het evenement van CeesWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bjorn: het is zo niet waar, ik heb mijn hulp meerdere malen aangeboden.
Echt kappen Cees, zo vals is dit.![]()
En SlWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bas: Dit gebeurd door alle camera's, ze gaan zich anders gedragen.
Dodo: Ik merk niks van de camera's.
SLSOONY![]()
ze vinden het feestje van cees te duurquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:46 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waar dit om ging ?![]()
Maar goed, waarom moet Cees het ook zo groots doen, het is maar eenverjaardags feestje en hij wil alles.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Cees wil zijn verjaardag met gasten vieren en wil zijn mede Utopianen een poepie laten ruikenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:46 schreef PTLe het volgende:
[..]
Ik snap niet helemaal waar dit om ging ?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sees waarschijnlijk, hij had van de week bevestiging gekregen, ergensquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, maar wie van die twee heeft gelijk? SeeS of Bjuren ?![]()
ja, maar voltallige slagerij van kampen komt niet. Denk ook niet dat dat daar kan. Weet niet of avond nu in tweeen gesplits wordt. Maar voor een half uurtje vijftien euro en dan zoveel man bij elkaar krijgen??quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:42 schreef Ranah het volgende:
[..]
hij leek nogal overtuigd, er kwam ook meer volk dan ivan dacht
bjorn wil meepraten![]()
![]()
Maar dat moest een paar duizend euro kosten voor een ½uurtje V Kampen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cees wil zijn verjaardag met gasten vieren en wil zijn mede Utopianen een poepie laten ruiken![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:49 schreef Paule33 het volgende:
nee is over de drumband die zal komen voor 1400 euro voor 30 minutendank je wel .
Dat is ook een beetje buitensporig..quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:49 schreef Paule33 het volgende:
nee is over de drumband die zal komen voor 1400 euro voor 30 minuten...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Bjorn heeft zijn 2e appelflauwte van vandaag!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Iemand een gif van Bjorn toen Cees net zei dat het niet zo gegaan was
Bjorn deed heel raar![]()
![]()
Ik zag het idd, was net te laat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:50 schreef Koekiebakkie het volgende:
Iemand een gif van Bjorn toen Cees net zei dat het niet zo gegaan was
Bjorn deed heel raar
TEAM BAKSTEEN![]()
Hij m oet en zal ook zijn ding doordrukken. Het is ook bij allemaal hetzelfde hequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
cees heeft al iets bevestigd
200 reiskosten nu geeft bjorn toe dat hij dat inderdaad wist, hij zegt nog wel even dat meer mensen het hadden moeten weten![]()
niet eens de hele band.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dat moest een paar duizend euro kosten voor een ½uurtje V Kampen?![]()
Er zijn twee groepen bij die 'moeten' en of die betaalden was niet duidelijk tijdens centraal. Het zijn enof ouderen minder validen begreep ik uit de gesprekken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
ja, maar voltallige slagerij van kampen komt niet. Denk ook niet dat dat daar kan. Weet niet of avond nu in tweeen gesplits wordt. Maar voor een half uurtje vijftien euro en dan zoveel man bij elkaar krijgen??
Bingo stamppot en slagerij is een aparte combinatie, maar zeker passend bij Cees.
En dat hij dit als wedstrijdje ziet vind ik grappig. Ik hoop dat hij wat met de adviezen doet. Hoe krom ze ook gegeven worden.![]()
Wist dat die kosten er waren, maar niet dat het al bevestigd wasquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:52 schreef Ranah het volgende:
cees heeft al iets bevestigd
200 reiskosten nu geeft bjorn toe dat hij dat inderdaad wist, hij zegt nog wel even dat meer mensen het hadden moeten wetenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kooppiequote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:48 schreef PTLe het volgende:
Een band voor 30 minuten voor 1200 euro laten komen![]()
![]()
bekendeartiestboeken.nlTwinning = boring![]()
De onkosten waren 2000 euro inclusief de gehele bingo, huur van de tafels en stoelen, inkoop stamppot EN de band toch? (niet compleet want dat kon niet)Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
SeeS heeft dus zijn eigen feest twv ¤1400 zelf bevestigd zonder de Bazen in te lichten over de kosten.
Die Bazen zouden gezegd hebben, regel het maar SeeS
Tsja..![]()
ja dus, antwoord op de vorige vraag van mij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij m oet en zal ook zijn ding doordrukken. Het is ook bij allemaal hetzelfde heWerewolf![]()
En nog altijd maken ze niet eerst een begroting vooraf.
Vervolgens goedkeuring vragen aan de groep.
En bij wijziging in de begroting tussentijds dit melden ( aan de groep) en bijsturen.
Iedere keer hetzelfde liedje.
Halfbakken werk.
Ten koste van de gasten![]()
Hey Saar, had je vraag niet gezien sorryquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:53 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja dus, antwoord op de vorige vraag van mij.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, de band, die slagers vinden ze te duur, voor 30minquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:47 schreef Ranah het volgende:
[..]
ze vinden het feestje van cees te duur![]()
eten met ouderen, die vlug weer weg en dan nieuwe visite v van kampen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij m oet en zal ook zijn ding doordrukken. Het is ook bij allemaal hetzelfde he![]()
LOLquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
SeeS heeft dus zijn eigen feest twv ¤1400 zelf bevestigd zonder de Bazen in te lichten over de kosten.
Tsja..
Die 1400 is alleen voor de band. Daarbij komen nog de andere kosten (bingomeneer, tafel- borden en bestekhuur, reiskosten, beveiliging)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja..![]()
Alleen de beveiliging miste nog. 200 euro. Moest hij zich niet druk om maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:53 schreef oma-Nijn het volgende:
De onkosten waren 2000 euro inclusief de gehele bingo, huur van de tafels en stoelen, inkoop stamppot EN de band toch? (niet compleet want dat kon niet)![]()
het gros va de lidl artiesten kosten normaal gesproken het 10voudige maar daar hoor je dan weer nooit iets over.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:48 schreef PTLe het volgende:
Een band voor 30 minuten voor 1200 euro laten komen![]()
Een strapon...quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Cees heeft zo een grote mond gehad over lidl van sander. En nu doet hij precies hetzelfde als waar hij bjorn van beschuldigde. Niet zo slim want daar pakt ivan hem nu op.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar goed, waarom moet Cees het ook zo groots doen, het is maar eenverjaardags feestje en hij wil alles.![]()
Jess! en een Feest zal het wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef ndid het volgende:
[..]
Die 1400 is alleen voor de band. Daarbij komen nog de andere kosten (bingomeneer, tafel- borden en bestekhuur, reiskosten, beveiliging)![]()
![]()
Hoeveel kaarten heeft Cees al verkocht?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Ja dat had hij geschreven naar willeke alberti. Die mail hebben ze gevonden van hem.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cees wil zijn verjaardag met gasten vieren en wil zijn mede Utopianen een poepie laten ruiken![]()
ik vroeg gewoon of die Cees nog irritant was.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Saar, had je vraag niet gezien sorry
Ivan de tweedeWerewolf![]()
Oh ja, die moest er nog bij. Hij moest nog 50 kaarten verkopen om break even te komen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Alleen de beveiliging miste nog. 200 euro. Moest hij zich niet druk om maken.Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oww, niks aan het handjequote:
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Cees staat nu - 95 ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:56 schreef Ranah het volgende:
mark komt ook nog eens even informeren bij cees![]()
Hij heeft ook al die tijd gedaan alsof ze kwam, tot van de weekquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja dat had hij geschreven naar willeke alberti. Die mail hebben ze gevonden van hem.
Maar er zijn al wel kaarten verkocht onder die noemerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
cees is deze dagen al drie keer verandert van opzet van zijn avond. Als de bewoners vragen zegt hij dat hij nog niet wist of hij kaarten voor bingo en eten apart doet van de kaarten voor de avond. Ook zijn tijden veranderen steeds.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:53 schreef Ebinas het volgende:
En nog altijd maken ze niet eerst een begroting vooraf.
Vervolgens goedkeuring vragen aan de groep.
En bij wijziging in de begroting tussentijds dit melden ( aan de groep) en bijsturen.
Iedere keer hetzelfde liedje.
Halfbakken werk.
Ten koste van de gasten![]()
Ja,Cees blijft wat mij betreft een zeikerdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:55 schreef sararaats het volgende:
[..]
ik vroeg gewoon of die Cees nog irritant was.
Ivan de tweede
Het is een poosje beter gegaan maar ik merk dat hij weer een beetje in zijn oude rol vervaltWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank je,ben blij er weer te zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:55 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Da's lang geleden! Welkom terug!
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
voor 'n feestje van Cees de irritante bal?...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Bjorn heeft 2 berekeningen gemaaktquote:
een -95 en een +250(Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar er zitten gratisloze kaarten bij.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:57 schreef ndid het volgende:
Totale uitgaven 2945,- heeft Bjorn berekend. Met 130 kaarten kom je op -95 euro![]()
dat las ik ja. mijn laptop is nog niet terug dus ik ben nog bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja,Cees blijft wat mij betreft een zeikerd
Het is een poosje beter gegaan maar ik merk dat hij weer een beetje in zijn oude rol vervalt
ik heb mijn laptop stuk gemaakt
Werewolf![]()
Bjorn zijn toontje is dan niet echt prettig.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
cees is deze dagen al drie keer verandert van opzet van zijn avond. Als de bewoners vragen zegt hij dat hij nog niet wist of hij kaarten voor bingo en eten apart doet van de kaarten voor de avond. Ook zijn tijden veranderen steeds.
Maar die gewoon door etende en kruimellikkende Cees houding is ook om op te schieten![]()
De single van IESJE.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:58 schreef Urb het volgende:
Of is dit weer tv maken met wat ruzie zoals met die markten
Ze moeten in de min, je kunt het Ceesie
SOONY![]()
Ja, snap niet dat ze het door laten gaanquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:57 schreef sararaats het volgende:
[..]
voor 'n feestje van Cees de irritante bal?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
14000,00????quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:54 schreef Urb het volgende:
[..]
het gros va de lidl artiesten kosten normaal gesproken het 10voudige maar daar hoor je dan weer nooit iets over.![]()
De hele familie van SeeS heeft vrijkaarten en gratis drank? Dat gaat niet opschieten zoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:58 schreef -sabine- het volgende:
[..]
Maar er zitten gratisloze kaarten bij.![]()
![]()
Oh dat is niet best dan, en zou wel stom zijn maar wie of wat zijn slagerij van kampen. Is dat wat voor de ouderenbond bezoekers?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft ook al die tijd gedaan alsof ze kwam, tot van de week
Maar er zijn al wel kaarten verkocht onder die noemer![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bjorn zijn toontje is dan niet echt prettig.
Maar die gewoon door etende en kruimellikkende Cees houding is ook om op te schieten![]()
![]()
een nulletje minderquote:voor de komma.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
Jawel, die hoor je zelfs zonder gehoorapparaat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh dat is niet best dan, en zou wel stom zijn maar wie of wat zijn slagerij van kampen. Is dat wat voor de ouderenbond bezoekers?![]()
O, dat is minderquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:58 schreef sararaats het volgende:
[..]
dat las ik ja. mijn laptop is nog niet terug dus ik ben nog bij mijn ouders.
ik heb mijn laptop stuk gemaakt
OT Er is een gast die wil met Cees darten, maar Cees houdt niet van dartenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
hey Fruitjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dank je,ben blij er weer te zijn.
Werewolf![]()
En dan die kop die Cees er bij trektquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:59 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bjorn zijn toontje is dan niet echt prettig.
Maar die gewoon door etende en kruimellikkende Cees houding is ook om op te schieten
Ramona is uitgeslapen zegt ze.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja na de stemming he, valt hij weer terug.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja,Cees blijft wat mij betreft een zeikerd
Het is een poosje beter gegaan maar ik merk dat hij weer een beetje in zijn oude rol vervalt![]()
Heeeyyyy welkom terug FFquote:----------------------------
Ben ik nu de enige ...? Haar pony....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Is niet overdreven hoor, google maar es op jan smit of nick en simon boeken, zelfs frans kost een aardige duijt(s)quote:
[ Bericht 2% gewijzigd door Urb op 08-01-2016 18:09:28 ]![]()
screenshotje?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan die kop die Cees er bij trekt
Ramona is uitgeslapen zegt ze.Werewolf![]()
Dat is een band met alleen drums. moet je van houden.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh dat is niet best dan, en zou wel stom zijn maar wie of wat zijn slagerij van kampen. Is dat wat voor de ouderenbond bezoekers?
Ze gaan het nu splitsen want er komen alleen ouderen op Cees zijn verjaardag, de ouderen bons heeft ook wat mensen geregeld, maar nog niet bekend of die betalen of niet. We krijgen dus eerst bingo, met stamppot eten en s' avonds slagerij van Kampen.
Dat is echt geen muziek voor ouderen hoor.
Ben benieuwd of hij er kaartjes voor gaat verkopen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:![]()
Ja, net als Ivan, die vervalt ook weer in zijn dominate agressieve gedragquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja na de stemming he, valt hij weer terug.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
cultuurbarbaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:01 schreef Koekiebakkie het volgende:
Ivan met zijn:Wat is dat voor band ik ken het niet en niemand kent dat.Arrogante zak hooi![]()
Liep net naar boven met de opmerking: Ik ga naar bed.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee dit zit met haar pony op de trap
Waarop ik Nicole hoorde zeggen: Nou niet zo doen----------------------------
Nee, sorry hen geen shotjegemaaktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft ook al die tijd gedaan alsof ze kwam, tot van de week
Maar er zijn al wel kaarten verkocht onder die noemer![]()
![]()
Bennie had het op de site gezet had hij ook toegegeven was een fout van hem.
![]()
Die moet je ook niet maken volgens mij maar opdrinkenquote:![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:01 schreef Urb het volgende:
[..]
Is niet overdreven hoor, google maar es op jan smi of nick en simon boeken, zelfs frans kost een aardige duijt(s)jemig.....
![]()
ken ik niet hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vind SeeS leuk, kosten echter ¤1200 voor een ½uur excl reiskosten
ik wil de kop van Cees wel eens zien als hij geïrriteerd is.Werewolf![]()
is ze weer sjaggie ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Liep net naar boven met de opmerking: Ik ga naar bed.
Waarop ik Nicole hoorde zeggen: Nou niet zo doen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee dit zit met haar pony op de trap![]()
Die heeft haar pony mee naar boven gesleept![]()
![]()
Fitty Cees en Bjorn weer----------------------------
en ex beveiliging.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Vind SeeS leuk, kosten echter ¤1200 voor een ½uur excl reiskosten![]()
Dus dat, zeker voor zo'n grote naam. Maar ome sjon vult het evt gat wel denk, waar maken ze zich toch druk om.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:03 schreef DKUp het volgende:
¤1.400,- is niks voor een artiest 30 minuten.![]()
In het filmpjes-topic staat de discussie tussen Ivan, Bjurn en SeeS .,ga maar kijken hoe een geïrriteerde SeeS eruit zietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:05 schreef sararaats het volgende:
[..]
ken ik niet hoor.
ik wil de kop van Cees wel eens zien als hij geïrriteerd is.![]()
![]()
Net zat ze helemaal alleen buiten bij.. ja ik weet niet meer hoe dat heet. Dat rookhoekje met al die gore ouwe kussens. Toen ging ze alleen zitten zwijgen op de trap.quote:
Is er wat aan de hand met d'r?Vanmiddag in de paarse kamer was ze nog vrolijk.
TEAM BAKSTEEN![]()
Cees wordt naar de zenderkamer geroepen komt terug gaat tegen bjorn beginnen. Hoe spontaan zeg. Dit komt dus niet van hemzelf. haha.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
Die heeft haar pony mee naar boven gesleept
[ afbeelding ]![]()
![]()
zijn meerdere.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:03 schreef DKUp het volgende:
¤1.400,- is niks voor een artiest 30 minuten.![]()
Er is weer een woordewisseling tussen Bjorn en Cees
Voor wie niet weten wie slagerij van kampen is, zie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
In het filmpjes-topic staat de discussie tussen Ivan, Bjurn en SeeS .,ga maar kijken hoe een geïrriteerde SeeS eruit ziet![]()
En een wim die weer zou gaan bouwen. Cees blijft een aparte maar krijg het idee dat ze dit als stok gaan gebruiken om hem de volgende stemming proberen te lozen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, net als Ivan, die vervalt ook weer in zijn dominate agressieve gedrag![]()
Bjorn: Vraag maar aan je vriend Bas
Bas: nou het was wel provocerend
Cees: nou ben je nou blij dat Bas het bevestigd heeft![]()
Die hij na de SL ineens tevoorschijn toverde.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:58 schreef Dotteke het volgende:
Bjorn heeft 2 berekeningen gemaakt
een -95 en een +250(
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'![]()
![]()
fittie
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Bas zegt nu ook dat cees provocerend bezig was. Maar dit is helemaal niet spontaan van cees, hij komt rechtstreeks uit de zenderkamer. Die ramona ook bij het tv momentje aanwezig die maar wil weten wat er is.![]()
wat denk je dat 20 minuten Nick en simon hebben gekost of dat halve uurtje Jan smitquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dat moest een paar duizend euro kosten voor een ½uurtje V Kampen?
Ik geloof dat zelfs Frans Duits een redelijke rekening wilde geven
En dan is slagerij van Kampen nog een stuk leuker ook dan al die b en c artiesten.![]()
Echt he, een paar keer probeert ze er tussen te komen/quote:
"Wat is het probleem precies". Maar niemand reageertWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
voordeur
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.![]()
Briljante opmerkingquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:09 schreef Ebinas het volgende:
Cees: Ze hebben niet eens een eigen voordeur
SOONY![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:09 schreef Ebinas het volgende:
Cees: Ze hebben niet eens een eigen voordeur![]()
![]()
En King Ivan stond het te bespreken met Markiequote:----------------------------
En ivan deed helemaal niet zo als cees nu doet voorkomen. Ivan zei wel tegen cees je hebt toen met sander van alles geroepen en ivan zei ik had juist bij jou als zakenman meer verwacht. Nu draait cees het om.quote:![]()
zijn ook niet te duur, maar wel voor daar waar waarschijnlijk een paard en hondekop op af komt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:09 schreef Verida het volgende:
[..]
wat denk je dat 20 minuten Nick en simon hebben gekost of dat halve uurtje Jan smit
En dan is slagerij van Kampen nog een stuk leuker ook dan al die b en c artiesten.![]()
Ben je eruit met de bedden ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:10 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En King Ivan stond het te bespreken met Markie![]()
![]()
![]()
Bjorn vraagt nu gewoon om klappen he?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:10 schreef Ebinas het volgende:
Bjorn: Sla me maar dood, ik weet het niet![]()
Of begrijp ik dat nu verkeerd?
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Nou ik denk dat het klopt maar weet het nog niet zeker.quote:----------------------------
Ik niet, hij zegt waar het op staat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
Cees weer over ze hebben niet eens een eigen voordeur. Zo laag van cees vind ik dat, heel lelijk.Allemaal cabaretteketet!![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prima, maar de "Specialisten" daar geloven niet dat SeeS al die kosten terug gaat verdienen , vandaar die discussie.. de Egootjes (met name Bjurren) voelen zich tevens behoorlijk in de reet genomenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:09 schreef Verida het volgende:
[..]
wat denk je dat 20 minuten Nick en simon hebben gekost of dat halve uurtje Jan smit
graag!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:10 schreef Ebinas het volgende:
Bjorn: Sla me maar dood, ik weet het niet![]()
Nee, ik begrijp Cees nietquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:11 schreef notturna het volgende:
[..]
Bjorn vraagt nu gewoon om klappen he?![]()
Of begrijp ik dat nu verkeerd?![]()
![]()
cees is not amusedquote:
Ik zou echt NOOIT ruzie willen hebben met Bjorn. Die slaapverwekkende monologen tussendoor.Dan nog liever ff een explosie met Ivan.
TEAM BAKSTEEN![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
Cees weer over ze hebben niet eens een eigen voordeur. Zo laag van cees vind ik dat, heel lelijk.![]()
![]()
![]()
![]()
SeeS zijn Feest is te duurquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:12 schreef Ebinas het volgende:
Iemand die het even kort voor me kan samenvatten![]()
Toen het gesprek begon tussen Ivan en Cees, waar Bjorn bijstond had Ivan ook een behoorlijk 'toontje' hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En ivan deed helemaal niet zo als cees nu doet voorkomen. Ivan zei wel tegen cees je hebt toen met sander van alles geroepen en ivan zei ik had juist bij jou als zakenman meer verwacht. Nu draait cees het om.----------------------------
waarom niet, lijkt me leuker dan rappen ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh dat is niet best dan, en zou wel stom zijn maar wie of wat zijn slagerij van kampen. Is dat wat voor de ouderenbond bezoekers?
Ik denk dat die generatie juist een goede live act als slagerij van Kampen heel erg kan waarderen.
Maar het grootste struikelblok van Ivan was geloof ik dat hij de verwachting had dat het bezoek van Cees niet genoeg zou zuipen......
Hoe melken we de schuimpjes leeg is voor Ivan belangrijker dan: Hoe zorgen we er voor dat e mensen het zo naar hun zin hebben dat ze een keer terugkomen.![]()
Hey skeet.quote:
Niet nieuwsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:12 schreef Ebinas het volgende:
Iemand die het even kort voor me kan samenvatten
Bjorn die het uitlegt Cees die toelicht
Ramono die bemiddeld
Bas die zegt kalm aan
Het gaat nog steeds over de begroting en dat het voor Bjorn niet duidelijk was dat er in de avond andere gasten kwamen
En hij legt nog even zijn berekening uit
En dat Cees normaal tegen hem moet praten en Cees die zegt dat Bjorn normaal moet pratenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja klopt maar cees had al die tijd niets aan het feest gedaan. Daar begon het mee van de week.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:13 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Toen het gesprek begon tussen Ivan en Cees, waar Bjorn bijstond had Ivan ook een behoorlijk 'toontje' hoor![]()
Cees is boos over de manier en de toon waarop Die mongooltjes tegen hem spraken net, zou ik ook zijn, praat normaal of hou je bek dicht.![]()
Dus als je geen voordeur hebt moet je je smoel houden?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik niet, hij zegt waar het op staat.![]()
Er staan er intussen een aantal bij hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:14 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
inderdaad, geen toevoeging, mevr wijsneus----------------------------
Ceesie for the winquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:13 schreef Ranah het volgende:
ik hoop toch zo dat het een winstgevende knalfuif wordt
SOONY![]()
nogmaals, waarom zou slagerij van Kampen niet iets voor ouderen zijn? Het lijkt mij geweldig leuk om een keer mee te maken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is een band met alleen drums. moet je van houden.
Ze gaan het nu splitsen want er komen alleen ouderen op Cees zijn verjaardag, de ouderen bons heeft ook wat mensen geregeld, maar nog niet bekend of die betalen of niet. We krijgen dus eerst bingo, met stamppot eten en s' avonds slagerij van Kampen.
Dat is echt geen muziek voor ouderen hoor.
Ben benieuwd of hij er kaartjes voor gaat verkopen.![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:13 schreef Ranah het volgende:
ik hoop toch zo dat het een winstgevende knalfuif wordt![]()
![]()
Twinning = boring![]()
Ik geloof nooit dat Ramona dat echt allemaal volgde.quote:
Ze begon met 'wat is het probleem' en zei net 'dus dat is het probleem eigenlijk'.Wat een bijdrage Ramona, chapeau.
TEAM BAKSTEEN![]()
En een uur later had hij een heel scenario, hij moest alleen van Kampen nog regelenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt maar cees had al die tijd niets aan het feest gedaan. Daar begon het mee van de week.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Maar wat ratelt die Bjorn, het is werkelijk niet te volgen wat hij zegt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet nieuws
Bjorn die het uitlegt Cees die toelicht
Ramono die bemiddeld
Bas die zegt kalm aan
Het gaat nog steeds over de begroting en dat het voor Bjorn niet duidelijk was dat er in de avond andere gasten kwamen
En hij legt nog even zijn berekening uit
En dat Cees normaal tegen hem moet praten en Cees die zegt dat Bjorn normaal moet praten![]()
Heb je die arrogante kop van Cees gezien dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:14 schreef danaqui het volgende:
Cees is boos over de manier en de toon waarop Die mongooltjes tegen hem spraken net, zou ik ook zijn, praat normaal of hou je bek dicht.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat heeft cees vaker gezegd over ivan, maar ivan heeft wel degelijk een eigen woning. En ik vind dat min van cees.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus als je geen voordeur hebt moet je je smoel houden?![]()
Zanger Rinus kost minder...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:03 schreef DKUp het volgende:
¤1.400,- is niks voor een artiest 30 minuten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: