SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh, jij bepaalt voor hen hoe ze hun geloof moeten belijden. Apart.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:20 schreef Birthmark het volgende:
[..]
zijn net zo nep moslim als dat Ivan dus is , roken drinken etc![]()
Do vindt er niets aan om uit te gaan, dan sta je daar maar.
Wat ze leuker vindt is om gewoon naar Parijs te rijden om daar te gaan ontbijten.
Bas: en wat vond je van Parijs
Do: die Eiffeltoren heeft een schijtkleur.![]()
De caravan komt maandag. Hij weet niet precies hoe laat en zegt: het kan zomaar zijn dat die gelijk komt met.....
Do: oh met het vertrek van Nicole, kun je niet bellen of die later komt?
Bas: ik ben al blij dat 'ie komt (hij is nog in onderhandeling over de prijs)![]()
Geweldig ..Robinquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:24 schreef Urb het volgende:
[..]
Doet me aan Robin en Gio denken aan begin met weddenschappen en "slaaftijd"![]()
![]()
edit
[ Bericht 97% gewijzigd door PTLe op 08-01-2016 17:39:41 ]Je weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Vlakbij de dierentuinquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:24 schreef ndid het volgende:
[..]
Da's ook een optie voor Ivan, met Arthur in een caravan naar Emmen.![]()
![]()
Juist daarom...omdat ze naast jankbek zat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:28 schreef klabbakus het volgende:
[..]
hij weet het wel, Bas kwam Do halen toen ze naast Bjorn zatAllemaal cabaretteketet!![]()
Die hebben ze uit voorzorg alvast geslotenquote:
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:30 schreef ndid het volgende:
Wim zit weer, Rob en Ben zijn druk bezig met hun hamburgers.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Geen piemelquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Daar moet wat drank en een piemel in![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:31 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Daar moet wat drank en een piemel in![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
On hold tot na Nicole weg is dus idd wellichtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:27 schreef ndid het volgende:
De caravan komt maandag. Hij weet niet precies hoe laat en zegt: het kan zomaar zijn dat die gelijk komt met.....
Do: oh met het vertrek van Nicole, kun je niet bellen of die later komt?
Bas: ik ben al blij dat 'ie komt (hij is nog in onderhandeling over de prijs)![]()
Vraag me nog af wie wie opgeilt, haar dubbelzinnige opmerkingen naar Bas toe zijn niet mis.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:30 schreef DKUp het volgende:
Bas is Do aan het opgeilen, dit krijgt nog wel een staartje![]()
![]()
Is dit de proefhamburger die ze als nieuwe maaltijd willen gaan ontwikkelen? Met verse patat en sla voor 20 euro?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:30 schreef ndid het volgende:
Wim zit weer, Rob en Ben zijn druk bezig met hun hamburgers.
[ afbeelding ]Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!![]()
Ze houdt er wel van het meiske...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vraag me nog af wie wie opgeilt, haar dubbelzinnige opmerkingen naar Bas toe zijn niet mis.Allemaal cabaretteketet!![]()
Die gaat dit weer uiten op een andere manier...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:34 schreef 5thencounter het volgende:
Bjuren nog niet gillend gek dat hij niet aan dat lekkere lichaampje mag zitten?![]()
[ afbeelding ]Allemaal cabaretteketet!![]()
Beter, beter...quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do: val je op verkeerde vrouwen
Bas: nou nee niet meer dat heb ik afgeleerd
Ze kwam na een maand al bij me wonen, altijd superveel geld op zak. Op een gegeven moment lag er ook 10.000 euro in huis, echt zo'n verkeerde vrouw en toen ging het ook helemaal verkeerd en bleek er geld gestolen enzo en ik heb voor mijn leven moeten vrezen
Do: dat had ik ook: Er werd bij mij een verhaal verzonnen dat er een erfenis was van heel veel geld, en een advocaat was ermee bezig en heeft allemaal dreigsms-jes gestuurd dat het geld moest komen en anders zou er wat met haar gebeuren. Het huis (van Do) is tot kerst beveiligd geweest door politie.
Do is er door van huis weggelopen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Met uren ouwehoeren zeker weer?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat dit weer uiten op een andere manier...Bas pakt tenminste wat 'ie lekker vind, zonder veel woorden vuil te maken
![]()
![]()
Door wie?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef Ranah het volgende:
arme cees, die zou wel weer eens een gewiliig slachtoffer kunnen zijn om op af te reagerenAllemaal cabaretteketet!![]()
Die zoekt nnnnnnoceaan om in te vluchten.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Bas is dus ook bedreigd, als de vriend van de dochter van dan niet maar ben je dat niet meer dan ben je een target.![]()
get it hahahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Bjorn naar boven gaat.
Gewoon omdatteam: ehmmmmm![]()
En nog gefeliciteerd Blauwequote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat Bjorn naar boven gaat.
Gewoon omdat![]()
![]()
I know.quote:To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
1400 voor van kampen, ivan vindt het zonde verlies te draaien voor een half uur
cees: we draaien geen verlies !!
ivans bek valt open
ivan vindt cees arrogant![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:39 schreef Ranah het volgende:
ivans bek valt open
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die zoekt nnnnnnoceaan om in te vluchten.![]()
![]()
![]()
Is dat ene Vanessa.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:37 schreef ndid het volgende:
Bas is dus ook bedreigd, als de vriend van de dochter van dan niet maar ben je dat niet meer dan ben je een target.![]()
Alleen als hij als jacht of waakhond is aangeschaft en buiten gehouden wordt.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:28 schreef PTLe het volgende:
Moslims mogen normaal gesproken geen hond als huisdier. Volgens hun geloof zijn honden ‘onrein’, dat betekent zoiets als zondig of vuil. Moslims willen zo goed mogelijk volgens de regels van hun geloof leven. Ze hebben dus liever geen hond in huis.
Bas zag alles door een roze bril en zag daardoor niet de werkelijkheidWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ivan: Waar haal jij die arrogantie vandaan Cees. Sinds wanneer zou jij 1400 euro uitgeven voor een optreden van een half uur
Ivan heeft nog nooit van Slagerij van Kampen gehoord (en mensen komen niet voor een drumstel zegt 'ie)![]()
ivan doet minachtend, hij gelooft niet dat van kampen bekend is
minachtend : zoek het maar uit, veel succes ermee
cees valt over de toon![]()
![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Cees maakt het zichzelf steeds moeilijker.....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 17:39 schreef Ranah het volgende:
ivans bek valt open
Forum Opties Forumhop: Hop naar: