Zo stil?quote:Op woensdag 3 februari 2016 17:11 schreef D. het volgende:
Vanaf mijn PM kreeg ik iedere dag lijstjes binnen, en nu is het al 3 dagen stil...![]()
Nee, maar mogelijk dat Willem die het moet hebben van zijn loopvermogen voor die tijd wel langs komt.quote:
Gelachen.quote:Op vrijdag 5 februari 2016 07:02 schreef Cee het volgende:
Ze nemen dat verjongen van de lijst wel heel letterlijk dit jaar zeg.
Vind deze toch beter:quote:Op vrijdag 5 februari 2016 00:26 schreef PippenScottie het volgende:
2016 is een slecht jaar voor muzikanten. RIP Mo.
Als we alles van Blaf, Coldplay ed eruit laten zouden we precies genoeg goede platen van vroeger terug erin kunnen stoppen denk ik zoquote:Op vrijdag 5 februari 2016 12:16 schreef Zorro het volgende:
Ik heb alleen gekeken naar platen die er ooit hebben ingestaan. En dat was al veel te moeilijk....
Maar goed, je moet wat he.
Oeh, die wilde ik er net terug in stemmenquote:Op maandag 8 februari 2016 19:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mooie is wel dat er eigenlijk geen slechte 60's plaat meer in de lijst staat. Vroeger kon je nog genieten van Itsy Bitsy Teeny Weeny enzo
Klassieker, maar niet om de goede redenenquote:Op maandag 8 februari 2016 21:36 schreef cafca het volgende:
[..]
Oeh, die wilde ik er net terug in stemmen
Ik ben vooral benieuwd welke nummers meerdere keren genomineerd zijnquote:Op dinsdag 9 februari 2016 18:29 schreef jcdragon het volgende:
Ik ben benieuwd welke nummers genomineerd zijn.
Sweet Jane toch?quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er staat iig 1 nummer in de lijst die gewoon in de top 2000 staat
Nee, die staat er in in de Lou Reed versie.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Sweet Jane toch?
Leuke lijst wel verder. Staan behoorlijk wat 60's pareltjes in.
Maar Lou Reed heeft nooit apart Sweet Jane uitgebracht, alleen live is het anders. Dus zou die twee niet willen scheiden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, die staat er in in de Lou Reed versie.
Het gaat om Miss You van Rolling Stones.
Als jij dat wilt. Ik laat me graag verrassen door andermans keuzes, maar zal ook zeker op een paar van mezelf stemmen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:43 schreef Sfeermaker het volgende:
gaan we nu gezellig op de tien nummers stemmen die we zelf hebben ingezonden + nog vijf andere?
Is Rebel Rebel dan ook van jou? die staat zelfs gewoon bij de eerste 1000quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:36 schreef livelink het volgende:
Changes is mijn fout dan. Ik had hem sowieso op mijn lijst staan en hem genoteerd als eentje die wel op mijn lijst stond, maar niet in de top 2000. Blijkt nu dat dat in 2014 was en dat hij er inderdaad in 2015 wel in stond. Sorry![]()
Nee, ik heb net nog even als een idioot gechecked en changes was mijn enige fout. Hoewel ik nu aan alles ga twijfelenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:48 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Is Rebel Rebel dan ook van jou? die staat zelfs gewoon bij de eerste 1000
Nou, doe eens een gok. Ik durf te wedden dat 1 vd 10 liedjes die je aan hem toeschrijft, van mij komtquote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:34 schreef Homdeck het volgende:
Het lijstje van Mani is wel makkelijk te herleiden trouwens
Aaron Carter, Backstreet Boys, N Sync, Take That, Timberlake. Verder durf ik nog niet te gaan.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:50 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nou, doe eens een gok. Ik durf te wedden dat 1 vd 10 liedjes die je aan hem toeschrijft, van mij komt
Twee van bovenstaande zijn op mijn conto.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Aaron Carter, Backstreet Boys, N Sync, Take That, Timberlake. Verder durf ik nog niet te gaan.
All Saints zal wel van jou komen.
oepsquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Twee van bovenstaande zijn op mijn conto.
Pure Shores is een topnummer.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Aaron Carter, Backstreet Boys, N Sync, Take That, Timberlake. Verder durf ik nog niet te gaan.
Hij kwam niet van mijn kant, maar ik ga er wel op stemmen. Steengoed liedquote:
Ah, nee. Ik ging voor The Corrs, uit dezelfde tijd als Backstreet Boys.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 19:55 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ik ga er natuurlijk ook op stemmen.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:18 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Hij kwam niet van mijn kant, maar ik ga er wel op stemmen. Steengoed lied
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je 15 nummers uit de lijst selecteert en dan via PM weer naar D. stuurt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:04 schreef Nizno het volgende:
Neem niet aan dat als er 2 tegelijk stemmen het goed opgeslagen wordt?
Dan stem ik ergens later wel even als het wat rustiger is in de lijst
ow dan had ik mn PM beter moeten lezen, ging even snel tussen de bedrijven door dat ik de PM las.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je 15 nummers uit de lijst selecteert en dan via PM weer naar D. stuurt.
Same here.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:45 schreef Zorro het volgende:
Ik ga absoluut nummers uit mijn eigen lijst laten vallen. Wat ben ik er toch een paar vergeten zeg
Ik kom bij (volgens mij) kritisch kiezen uit de lijst al tot 50 (nou om eerlijk te zijn: 49) nummers die ik serieus kandidaat vind... Pfffff. Mijn meetlat maar een paar plekjes hoger schuiven dan.
En The Opera van Dizzy Mans Band is ook dubbel. Maar dat terzijde.
Dat ook. Ik zag zelfs Coldplayquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Same here.
Ik zie ook zeker 50 nummers waarvan ik vind dat ze er zeker niet in moeten trouwens.
Ik wist het!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:02 schreef Cee het volgende:
[..]
Twee van bovenstaande zijn op mijn conto.
Ik verwacht dat niemand op een nummer uit mijn lijst stemt...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:18 schreef Cee het volgende:
Zeker weten dat er nummers uit mijn lijst sneuvelen.
Ik had bijna Sin Wagon van de Dixie Chicks in mijn lijst gezet.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik verwacht dat niemand op een nummer uit mijn lijst stemt...
Als het Not ready to make nice geweest was, had ik 'm wellicht ook wel gesuppord.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had bijna Sin Wagon van de Dixie Chicks in mijn lijst gezet.
Heb ik goed gegokt?
Ja daar hadden we het wel eens over kunnen worden.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had bijna Sin Wagon van de Dixie Chicks in mijn lijst gezet.
Heb ik goed gegokt?
Die stond er eerst, maar heb vervangen door Cowboy take me awayquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Als het Not ready to make nice geweest was, had ik 'm wellicht ook wel gesuppord.
Mooi nummer, met goed verhaal erbij.
D'OH!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die stond er eerst, maar heb vervangen door Cowboy take me away
Kunnen we wel weer veranderen hoorquote:
Nee hoor, 't is 9 februariquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kunnen we wel weer veranderen hoor
Ik heb D. allang voor mij gewonnen. Hij doet bijna alles wat ik zegquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee hoor, 't is 9 februari
Ik zag Bløfquote:
Correctquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:41 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik geloof dat het de bedoeling is dat je 15 nummers uit de lijst selecteert en dan via PM weer naar D. stuurt.
Krijgt de nummer 1 15 punten nummer 2 14 punten enz.? Of allemaal 1 punt.quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:57 schreef D. het volgende:
[..]
Correct
En lijst is aangepast n.a.v. commentaar hier
Jack in the box, STIFT!quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijgt de nummer 1 15 punten nummer 2 14 punten enz.? Of allemaal 1 punt.
Allemaal 1quote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:59 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Krijgt de nummer 1 15 punten nummer 2 14 punten enz.? Of allemaal 1 punt.
De lijst (deze en de 'echte') houden geen rekening met verschillende uitvoeringenquote:Op dinsdag 9 februari 2016 21:41 schreef Fretwork het volgende:
Trouwens D. ik bedoelde specifiek deze versie:
En niet:
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:37 schreef Sfeermaker het volgende:
Uiteindelijk heb ik toch twee nummers die ik zelf heb ingezonden laten vallen. Mooi trouwens dat er meerdere inzendingen voor nummers van Porcupine Tree en Dream Theater zijn.
quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
De lijst (deze en de 'echte') houden geen rekening met verschillende uitvoeringen
Hooguit een extra officiële live-uitvoering
En dan zet ik de nummer 2 over nummer 5, met 8 punten over de 10 en de 3. Terugnemen en en alles op nummer 15 zetten.quote:
Das wat mij betreft dezelfde ja en ik ben 1 van de stemmersquote:Op dinsdag 9 februari 2016 20:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
Met nummer 154 en 155 bedoelen we denk ik hetzelfde nummer... Melanie - Lay down en Melanie and the Edwin Hawkins Singers - Lay down
Vind ik ook! Als ze maar straks als 1 nummer geteld worden dan...quote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das wat mij betreft dezelfde ja en ik ben 1 van de stemmers
Ik heb per ongeluk per DM ipv PM gestemdquote:Op dinsdag 9 februari 2016 22:03 schreef D. het volgende:
[..]
De lijst (deze en de 'echte') houden geen rekening met verschillende uitvoeringen
Hooguit een extra officiële live-uitvoering
Ik heb al gestemd, mag ik een update inzienquote:Op donderdag 11 februari 2016 19:58 schreef D. het volgende:
Ik heb nu 8 stemlijstjes verwerkt, en nu al verrassende resultaten
Nee, iedereen moet braaf wachtenquote:Op vrijdag 12 februari 2016 10:31 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik heb al gestemd, mag ik een update inzien?
Thanx!quote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef Cee het volgende:
Ik wil ieder liedje op z'n minst toch een paar seconden de kans geven omdat ik er zo veel nog niet ken. Dus ik heb ze in een Spotify-lijstje gezet:
https://open.spotify.com/(...)kLjTE1mfI0wFtW0lnJXN
Ze staan er bijna allemaal in. Ik kreeg Sun Kil Moon's nummer niet gevonden en ik heb van 1 nummer alleen een versie gezongen door Jan Keizer () gevonden. Dus die staat er nu lekker in.
Doe er mee wat je wil.
Top ik luister nuquote:Op zaterdag 13 februari 2016 23:44 schreef Cee het volgende:
Ik wil ieder liedje op z'n minst toch een paar seconden de kans geven omdat ik er zo veel nog niet ken. Dus ik heb ze in een Spotify-lijstje gezet:
https://open.spotify.com/(...)kLjTE1mfI0wFtW0lnJXN
Ze staan er bijna allemaal in. Ik kreeg Sun Kil Moon's nummer niet gevonden en ik heb van 1 nummer alleen een versie gezongen door Jan Keizer () gevonden. Dus die staat er nu lekker in.
Doe er mee wat je wil.
Oh ja, dat was er ook eentje.quote:Op zondag 14 februari 2016 10:51 schreef Homdeck het volgende:
Soldiers who want to be heroes is ook een-versie
Noem er eens 1 die ik genomineerd heb dan?quote:Op zondag 14 februari 2016 11:55 schreef cafca het volgende:
Leuk, zit nu te luisteren.
Grappig ook dat je van sommige nummers kunt raden wie ze genomineerd heeft....
Bij jou is het lastig, maar ik gok op Isaac Hayesquote:Op zondag 14 februari 2016 12:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Noem er eens 1 die ik genomineerd heb dan?
Correctquote:Op zondag 14 februari 2016 13:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Bij jou is het lastig, maar ik gok op Isaac Hayes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |