Nogal een semantische discussie. Wat is het verschil tussen zoiets en een Koga Beachracer dan? Het stuur met iets minder drop? Wat is de definitie van een mountainbike dan? Streetraces hier in de buurt hebben volgens mij een minimale bandbreedte van 50mm voorgeschreven.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 19:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bedankt voor het meedenken, maar dit gaat 'm (ook) niet worden. Punt is dat om mee te rijden in de strandraces, je een MTB moet hebben en geen crosser.
True.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:03 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Nogal een semantische discussie. Wat is het verschil tussen zoiets en een Koga Beachracer dan? Het stuur met iets minder drop? Wat is de definitie van een mountainbike dan? Streetraces hier in de buurt hebben volgens mij een minimale bandbreedte van 50mm voorgeschreven.
Ik heb ook naar een Genesis mountainbike zitten kijken. Mooi spul. Het is uiteindelijk toch een Kona geworden. Wel staal, star en singlespeed.quote:
Ergens heen gaan om na een discussie met de jury weer af te moeten druipen zou niet mijn definitie van een leuke zaterdagmiddag zijn nee.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
True.
Maar die beachracer is toegestaan in wedstrijden. Of deze dat is weet ik niet.
Tsja ik kan wel alles kopen maar als ik daarna weer alles moet verkopen dan schiet het nog weinig op.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:46 schreef Oksel het volgende:
Kano is een vrouw en heeft geen eigen mening én kan geen keuzes maken
Hier is maar 1 antwoord op: N+1quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
True.
Maar die beachracer is toegestaan in wedstrijden. Of deze dat is weet ik niet. En als ik dan wedstrijden wil ga rijden lijkt het me een beetje een verkeerde investering.
Toch?
Ik denk morgen waarschijnlijk weer compleet anders hierover
Je kan ook net als Oksel alles kopen en er niet op fietsen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:59 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tsja ik kan wel alles kopen maar als ik daarna weer alles moet verkopen dan schiet het nog weinig op.
Kloptquote:
Ja, kan. Helaas beschik ik niet over zijn beurs.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:03 schreef ratatat het volgende:
[..]
Je kan ook net als Oksel alles kopen en er niet op fietsen.
Ik heb ook een Kona (alu), lekker fietsje. En een Genesis racer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 20:06 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Ik heb ook naar een Genesis mountainbike zitten kijken. Mooi spul. Het is uiteindelijk toch een Kona geworden. Wel staal, star en singlespeed.
9000! Vorig jaar. Niet slecht toch. Geen enkele fiets staat hier voor jan lul. En op lange termijn is meer fietsen ook niet duurder. Want je verslijt ze ook langzamer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 21:03 schreef ratatat het volgende:
[..]
Je kan ook net als Oksel alles kopen en er niet op fietsen.
Of ik nou in 10 jaar tijd alle 5 mijn fietsen moet vervangen, of elke 2 jaar mijn enige, maakt weinig uit toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 23:06 schreef Oksel het volgende:
En op lange termijn is meer fietsen ook niet duurder. Want je verslijt ze ook langzamer.
Als je 1 ouwe hebt om in slecht weer te rijden spaar je de andere wel wat langer uit.quote:Op woensdag 13 januari 2016 06:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Of ik nou in 10 jaar tijd alle 5 mijn fietsen moet vervangen, of elke 2 jaar mijn enige, maakt weinig uit toch?
Meer fietsen hebben is gewoon tof. Hoeft geeneens een rationele reden achter te zitten. Wie wil er nou niet een schuur vol met racers, crossers, MTB's, etc.
In 2 jaar een fiets verslijten is wel wat erg snel.quote:Op woensdag 13 januari 2016 06:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Of ik nou in 10 jaar tijd alle 5 mijn fietsen moet vervangen, of elke 2 jaar mijn enige, maakt weinig uit toch?
Meer fietsen hebben is gewoon tof. Hoeft geeneens een rationele reden achter te zitten. Wie wil er nou niet een schuur vol met racers, crossers, MTB's, etc.
Ik vroeg me al af of die constructie zou werken. Ga ik ook maar even doen al ben ik niet echt een groot fan van Zwift.quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:47 schreef Patroon het volgende:
Onlangs kreeg ik een maand gratis Strava Premium aangeboden. Dat genomen en gelijk gedeactiveerd, zodat ik er niet langer dan een maand aan vast zit. Gisteren Zwift gedownload en wat blijkt, omdat ik Strava Premium heb kreeg ik 2 maanden gratis Zwift. Ideaal, dan is de winter ook wel weer voorbij (hoop ik)
10 paar schoenen is misschien wel overdreven. Maar je schoenen gaan wel een stuk langer mee als je ze niet 2 dagen achter elkaar draagt.quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:34 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als je 1 ouwe hebt om in slecht weer te rijden spaar je de andere wel wat langer uit.
Net als een klasgenoot die beweerde dat zijn schoenen minder snel sleten omdat hij 10 paar had
Op dit moment heb ik er ook nog geen geld voor over, maar als ik wat handiger wordt in het joinen van groepsritten etc en het bevalt zeg ik nooit nooit. Die 10e per maand in de wintermaanden zal het verschil niet maken.quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:02 schreef ratatat het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af of die constructie zou werken. Ga ik ook maar even doen al ben ik niet echt een groot fan van Zwift.
Ze rijden met shimano ivo, vandaar.quote:Op woensdag 13 januari 2016 07:53 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
In 2 jaar een fiets verslijten is wel wat erg snel.
Mijn meest gebruikte fiets heeft een ton op de klok sinds '97.
in het voorjaar poetsen en op MP zetten voor ¤150 .quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:19 schreef Leonos het volgende:
Eind deze maand nieuwe fiets halen
Iemand mijn mooie TREK kopen?
150? Minstens 300quote:Op woensdag 13 januari 2016 09:35 schreef dop het volgende:
[..]
in het voorjaar poetsen en op MP zetten voor ¤150 .
ook al is hij oud door de lage prijs verkoopt zo iets makkelijk mits alles verder gewoon werkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |