Fiets m erin wel tochquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:28 schreef kanovinnie het volgende:
Als ik een vriendin met zo'n lichaam had kwam ik iig niet meer aan fietsen toe
Daarom fiets ik ook zo weinigquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:28 schreef kanovinnie het volgende:
Als je vriendin zo'n lichaam heeft heb jij tijd genoeg om te fietsen, want zij brengt meer tijd door in de sportschool, dan jij op je fiets. Daarom fiets ik ook zoveelquote:Op vrijdag 15 januari 2016 17:28 schreef kanovinnie het volgende:
je oren zullen rood gloeien...quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:26 schreef kanovinnie het volgende:
Jongens, zonder foto's van jullie vriendin in bikini kan ik dit natuurlijk nooit beoordelen.
Ze heeft het ook nog steeds over jou!quote:Op vrijdag 15 januari 2016 19:55 schreef kanovinnie het volgende:
Ik vergeet die hemelse glimlach en de zorgzame blik van misspatty na onze verwaaide wintertocht nooooooooit meer
Dan koop je toch wat meer sokken? Scheelt weer in relatieve verzendkosten. Als je ze dan niet nodig blijkt te hebben kan je ze altijd nog uitdelen.quote:Op vrijdag 15 januari 2016 21:18 schreef Oksel het volgende:
Ik zoek - voor bij mijn crosser & oranje schoentjes - een paar NW Extreme wintersokken in fluo-oranje.. maar kan ze alleen bij Rose vinden, met 8 EUR verzendkosten
als in, die ene engerd?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 20:07 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ze heeft het ook nog steeds over jou!
ah col de la cayollequote:
Oksel zou nog pakjes maken van Okkie's swansige sonnepaaneellen bee.veequote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:45 schreef muzas het volgende:
kunnen we niet gewoon ergens collectief gayroze fok!sokken laten maken.
ik neem af.
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:45 schreef muzas het volgende:
kunnen we niet gewoon ergens collectief gayroze fok!sokken laten maken.
ik neem af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |