Die reed op zwarte fiets als ik de foto's zie. Op filmpje toch witte?quote:Op donderdag 14 januari 2016 21:16 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Sjoerd van Ginniken aan de uitslag te zijn.
Ik heb dit jaar al meer dan twee keer zoveel getraind als jou, dus ik zou maar oppassenquote:Op donderdag 14 januari 2016 21:44 schreef MarcoD het volgende:
Haha alsof jij vooraan mag/kan starten,..
![]()
![]()
![]()
kusje kroel
ik train net een weekquote:Op donderdag 14 januari 2016 22:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar al meer dan twee keer zoveel getraind als jou, dus ik zou maar oppassen
Ze worden binnenkort geplaatst volgens mij, als ik ze heb zal ik het wel even posten.quote:Op woensdag 13 januari 2016 23:28 schreef Z het volgende:
[..]
Heb jij die GPS-track? Ziet er uit als een fantastische tocht.
Ik kan ook m'n zusje erop zetten, heb je dat liever?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:19 schreef Fretwork het volgende:
He Andy, kan je nog wat meer foto's van dat freem make. Gewoon met jouw errop sodat ik de hoogte kan insgatten. Lievst in strakke kleding. Mvgr, F. Retwork666
Weet je heel zeker dat je dit wil zegen op een vrijdag...hier....?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n zusje erop zetten, heb je dat liever?
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 08:19 schreef Fretwork het volgende:
He Andy, kan je nog wat meer foto's van dat freem make. Gewoon met jouw errop sodat ik de hoogte kan insgatten. Lievst in strakke kleding. Mvgr, F. Retwork666
Eigenlijk wel, maar ligt aan de leeftijdquote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik zie heel dat frame niet joh...quote:
ik dacht dat het om het strakke pakje te doen wasquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:29 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik zie heel dat frame niet joh...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: damnit, dop!The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
quote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:31 schreef Fretwork het volgende:
Okselcombopostvrijdageditieis dat andy zijn zus ? zou je niet zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: damnit, dop!
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
Omdat ze zo hard fietst? #noracismquote:Op vrijdag 15 januari 2016 13:33 schreef dop het volgende:
[..]
is dat andy zijn zus ? zou je niet zeggen![]()
Nou hier ligt gelukkig geen sneeuw maar het doet wel ijswater regenen elke keer.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:13 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Hier ist wel lekker! Althans, op de momenten dat ik op de fiets zit. Zondag was heerlijk, vanochtend ook.
Hangt ervan af, lijkt ze op de linker of de rechter?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 12:00 schreef Andyy het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |