Wat is het laagste cijfer waar je nog tevreden mee bent?quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:05 schreef Andyy het volgende:
Zojuist (hopelijk) mijn laatste paper ooit ingeleverd
Die finale was vet om te zienquote:
5.5quote:Op donderdag 14 januari 2016 17:29 schreef 2016 het volgende:
[..]
Wat is het laagste cijfer waar je nog tevreden mee bent?
Mijn dochter die momenteel in Nigeria woont, zoekt nog een fiets. Vraagprijs is geen probleem en ik betaal via Paypal. Kun je hem zo snel mogelijk versenden?quote:
Laat je haar in natura betalen?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:24 schreef muzas het volgende:
andy me dochter heb terminale gonorroe, en haar hele leven droomde ze al van een tweede hans rood schadeframe van trek, wil je 'm ook gratis weggeefen? Wel even komen brengen want me vespa is leeg en heb al beltegoed gekocht.
Die gaan wat beter over het mulle zand dan ik. Vette beelden en fietsen.quote:
Wie is die gast van Roompot?quote:Op donderdag 14 januari 2016 19:57 schreef No-P het volgende:
[..]
Die gaan wat beter over het mulle zand dan ik. Vette beelden en fietsen.
Die lui kunnen wel een potje trappen.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
http://evenementen.uitslagen.nl/2016/egmondpieregmond/
Zou hier bij moeten staan.
Oei, gave beelden.quote:
Weet ik niet.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:40 schreef Patroon het volgende:
[..]
Die lui kunnen wel een potje trappen.
Nou dat weet ik wel. Als ik die namen zie, dan zijn dat de top continentale renners van Nederland.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:50 schreef No-P het volgende:
[..]
Weet ik niet.
De dag erna was de wind een stuk sterker. Waaiervorming bij het hardlopen.
Ook die jongens willen een beetje buitenspelen in de winter.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nou dat weet ik wel. Als ik die namen zie, dan zijn dat de top continentale renners van Nederland.
Verkeerde post gequote.quote:Op donderdag 14 januari 2016 20:51 schreef Patroon het volgende:
[..]
Nou dat weet ik wel. Als ik die namen zie, dan zijn dat de top continentale renners van Nederland.
Hoe was jij uitgekomen in het combiklassement? Ben je naam vergetenquote:
Kopon?quote:Op donderdag 14 januari 2016 18:59 schreef Leonos het volgende:
Hmm, die fiets werd mij gister door jullie aangeboden. Bedankt he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |