SPOILER: online shoppenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel eens met de broer van hem gefietst en ook wel eens stukken met Henk-Jan aardige kerel ja. Ook een leuke zaak om even langs te gaan, in de winkel vaak leukere deals te maken dan online. Afgelopen zomer berg sportdrank ingeslagen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 19:00 schreef Oksel het volgende:
Ja, dat parkoers ligt er nog beroerd bij Grip, maar ik kom ooit revanche nemen. Man wat zat ik erdoor heen. Gare schouder + te weinig eten + gaar kutparkoers. Ik durf nog steeds de rit niet op Strava te zetten
Hele week niet gefietst. Nog stugger, hele jaar nog niet gefietst. Dit weekend geen tijd, dat's goed, want schouder herstel. Wel PT, maar daar doe ik alleen benen + core.
Volgende week naar dit:
http://www.sportvoedingwe(...)/de-beste-verliezer/
Kennis van me, fietste in Almelo met de eigenaar. Ben benieuwd. Nieuw product, zal wel een of ander afslankpoedertje worden. Suplementding iets.
Wil volgend jaar trouwens wel actief dat GOW gedoe gaan medoen. Crossdingetje.
Dibbus, ik ben maandag jarig, ook morgen fissaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 18:12 schreef muzas het volgende:
Ik ben keihard jarig en de bierbanken aan het uitklappen en de gehuurde bierpullen aan het afwassen.
Morgenavond dikke fissa
Deze dagen dus helemaal geen fiets
Dus offtopic
Hoewel, denk dat ik een helm krijg....
Feli!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:31 schreef Leonos het volgende:
[..]
Dibbus, ik ben maandag jarig, ook morgen fissa
Mechanische schijfremmen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:49 schreef Tommeke het volgende:
De afgelopen week met al die sneeuw en ijzel op m'n crosser naar het werk gegaan. Niet zo handig, al die pekel en troep op m'n schijven
Heb hem helemaal uitelkaar gehaald, schijven en blokjes helemaal gereinigd. Aandrijftrein ook helemaal schoongemaakt. En tenslotte alle kabels vervangen.
Net ff de boel ingeremd, en het loopt weer als een zonnetje
ddx?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
Morgen trainen met de vijfde van de wereld
Ja, wel mechanische. Maar niet van die ouderwetse Avid BB7 die maar een bewegende caliper hebben. Op mijn fiets zitten TRP Spyre, die dus aan beide kanten een bewegende caliper hebben, zoals bij hydraulische systemen. Ik vind ze, mits alles goed schoongemaakt is, erg goed remmen. Oké, hydraulisch is beter. Maar dit is echt niet slecht. Een stuk beter dan bokkende cantilevers in ieder geval.quote:
Fabio Aru?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
Met muzas?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 09:57 schreef kanovinnie het volgende:
Die gaat wel hard voortaan. Want nog meer aero.quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:14 schreef No-P het volgende:
Egmond was weer leuk. Ging snel dit jaar; wind stond redelijk gunstig en er was een brede strook vast zand.
De valpartijen allemaal kunnen ontwijken gelukkig.
Nu herstellen en morgen de halve marathon.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:26 schreef kanovinnie het volgende:
Pics van je nieuwe helm.
Formaat paddestoel?
Hey Tommie, hebben ze bij Belga in de winter standaard schaatsen in het assortiment of alleen als er een flinke vriesperiode aan zit te komen?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Tommeke het volgende:
Goed bezig No-P. Zo'n strandrace lijkt me best wel vet!
@Andyy. Zonde dat je die mooie trek gaat verkopen.
ja vet koud hahahaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Tommeke het volgende:
Zeker wel tof inderdaad, een keertje gedaan. Van plan om van de zomer een beachracer te gaan bouwen voor volgende winter.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Tommeke het volgende:
Gewoon de hele winterperiode. Eigenlijk het hele jaar, maar in de winter liggen ze in de winkelquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:14 schreef MCH het volgende:
[..]
Hey Tommie, hebben ze bij Belga in de winter standaard schaatsen in het assortiment of alleen als er een flinke vriesperiode aan zit te komen?
Ik weet het, maar hij staat hier maar en heb geen geld voor een groepset. Wellicht dat ik van het geld mooie upgrades ga doen aan m'n huidige fietsquote:Op zaterdag 9 januari 2016 17:34 schreef Tommeke het volgende:
Logisch verhaal, zou precies hetzelfde doenquote:Op zondag 10 januari 2016 01:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hij staat hier maar en heb geen geld voor een groepset. Wellicht dat ik van het geld mooie upgrades ga doen aan m'n huidige fiets
Ergens rond Stavelot? Je zit daar precies bij veel bekende klimmetjes van Luik Bastenaken Luik. Ik vind het daar in ieder geval erg mooi fietsen.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:16 schreef Blue_note het volgende:
Ik wil een weekend (2 nachten) ergens in DL of België (max 2 uur vanaf zeg Maastricht) fietsen cadeau gaan doen.
Waar raden jullie aan?
Zijn geoefende fietsers die ook in de alpen mee kunnen. Liefst met routes die ook nog kan 'meegeven' bij het cadeau.
Zat ik zelf ook aan te denken idd. Malmedy dan, maar goed dat is ook daar in de regio.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:25 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ergens rond Stavelot? Je zit daar precies bij veel bekende klimmetjes van Luik Bastenaken Luik. Ik vind het daar in ieder geval erg mooi fietsen.
Als ze in Maastricht wonen.. Komen ze dan niet al vaak genoeg in de Ardennen? Zou dan eerder denken aan gebied rond Oudenaarde (ronde van Vlaanderen gebied) of Luxemburg... In ieder geval iets meer onbekend dan denk ik...quote:Op zondag 10 januari 2016 17:52 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Zat ik zelf ook aan te denken idd. Malmedy dan, maar goed dat is ook daar in de regio.
Ik zat vorige week in een huisje in Waimes, bij malmedy. Daarvandaan kan je inderdaad heel wat mooie routes maken.quote:Op zondag 10 januari 2016 17:16 schreef Blue_note het volgende:
Ik wil een weekend (2 nachten) ergens in DL of België (max 2 uur vanaf zeg Maastricht) fietsen cadeau gaan doen.
Waar raden jullie aan?
Zijn geoefende fietsers die ook in de alpen mee kunnen. Liefst met routes die ook nog kan 'meegeven' bij het cadeau.
Bedoel je de provincie Luxemburg in België?quote:Op zondag 10 januari 2016 23:56 schreef ultra_ivo het volgende:
De zuidelijke Ardennen zijn mijn favoriet (grensgebied Frankrijk/België). OK, de klimmen zijn minder bekend maar daarvoor rustiger en veel beboster. Je hebt in ieder geval geen last van de Spa-Francorchamps bezoekers die je zowat van de weg rossen met hun auto's.
Zo de streken rond Bouillon.
Dat, en het zuidelijke gedeelte van de provincie Namur.quote:Op maandag 11 januari 2016 06:22 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bedoel je de provincie Luxemburg in België?
Voor mij is het nodig, pedaal draait meer vanzelf met het zwaarste punt naar beneden (uitgeklikt). Ben nu eerst ff aan het oefenen op 'n oud pedaal.quote:Op maandag 11 januari 2016 21:46 schreef ratatat het volgende:
[..]
Volgens GCN moet je daar niet mee klooien tenzij absoluut nodig.
Pedaal moet je uiteraard wel smeren, maar je moest van die 10mm moer afblijven. Daar moet je eigenlijk alleen aan zitten als je pedaal veel speling heeft.quote:Op maandag 11 januari 2016 22:03 schreef 2016 het volgende:
[..]
Voor mij is het nodig, pedaal draait meer vanzelf met het zwaarste punt naar beneden (uitgeklikt). Ben nu eerst ff aan het oefenen op 'n oud pedaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:32 schreef ratatat het volgende:
[..]
Pedaal moet je uiteraard wel smeren, maar je moest van die 10mm moer afblijven. Daar moet je eigenlijk alleen aan zitten als je pedaal veel speling heeft.Wat al goed afgesteld is, hoef je natuurlijk niet opnieuw af te stellen, maar Simon wekt de indruk dat het heel moeilijk af te stellen is, en dat valt wel mee. Bedankt iig voor de tip. Bij de volgende pedaal blijf ik van de moeren af en probeer 'k ze te smeren terwijl de kogels nog op z'n plek liggen. Heb het nu opgelost met een kogel minder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar is het plezier in dat?quote:Foto is niet van mij. Ik heb een 105 pedaal (5700).quote:Op maandag 11 januari 2016 23:52 schreef dop het volgende:
cheap ass pedalen kun je beter niet uit elkaar halen , maar sommige duurdere pedalen kun je wel servicen
die zijn wel zo gelagerd dat niet de boel gelijk uit elkaar flikkert
Foto lijkt een spd pedaal (Deore lx of m540)apr 4 Rv Bask 10 Par-R 17 AGR 20 LFW 24 LBL 26 Td Rom
mei 6 Gir jun 5 Dau 11 TdS jul 2 TdF 12 TdP 30 San Seb
aug 20 Vuelta 28 GP Plou sep 9 GP Qué 11 GP Mont 19 Eneco okt 1 Lomb
Saaie route man, eerst moet je al een half uur door dat stomme lelijke Nieuwegein en Ijsselstein fietsen.quote:Op maandag 11 januari 2016 20:25 schreef ddx het volgende:
Mooit gebied ja, zelfs in de nacht.
Route van de 200km Bunnik tocht is ook bekend trouwens :
http://www.ern-ossendrecht.nl/gps-routes/413-bunnik-routes.html
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Saaie route man, eerst moet je al een half uur door dat stomme lelijke Nieuwegein en Ijsselstein fietsen.
Maar ja, die randonneurs willen alleen maar kilometers malen he, maakt niet uit hoe of wat. Je kan ze net zo goed 400 rondjes op een bedrijventerrein laten doen.
Ga er dan gewoon omheen, via Houten en de Lekdijk, door Vreeswijk, en dan via Jaarsveld Schoonhoven en Vlist naar haastrecht. Vanaf daar is t wel weer leuk.
Voordeel van die constructie: na het eerste uur fietsen kan ik kunnen we thuis koffie drinken
Ja ok jij mag wel.quote:
Die tube is ervoor om als spuitpatroon (what's in a namequote:Op maandag 11 januari 2016 20:53 schreef 2016 het volgende:
Ben bezig m'n lagers van de pedalen opnieuw in te vetten. Wil niet echt lukken om de balletjes netjes naast elkaar terug te krijgen.
[ afbeelding ]
Het erin liggen lukt wel, maar op het moment bij het aandraaien zitten er een paar onder elkaar. Iemand anders hier al een keer mee geprutst?
Dan zou ik nog even nadenken voordat je zegt dat vinnie wel mag.. Die doet niets liever. :-Pquote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:42 schreef Gripper het volgende:
[..]
Ja ok jij mag wel.
Maar ik wil geen mensen met gele hesjes in huis die hun natte sokken op mn kachel gaan drogen,gebiologeerd naar miss Grip dr tieten zitten staren, of met hun mountainbike SPD plaatjes allemaal putten in mn vloer stampen
Krijg je met die vrijgezellen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:30 schreef the_critic het volgende:
[..]
Dan zou ik nog even nadenken voordat je zegt dat vinnie wel mag.. Die doet niets liever. :-P
Ik dacht dat we vrienden warenquote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:30 schreef the_critic het volgende:
[..]
Dan zou ik nog even nadenken voordat je zegt dat vinnie wel mag.. Die doet niets liever. :-P
Voordat je over je theewater raakt:quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren![]()
Als je nu op de fiets hier naar toe komt kan je die koffie mooi vergeten
Voor goede koffie bied ik graag mijn excuses aan... Sorry vriend :-)quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht dat we vrienden waren![]()
Als je nu op de fiets hier naar toe komt kan je die koffie mooi vergeten
Ik heb slechts senseo in de aanbiedingquote:Op dinsdag 12 januari 2016 12:40 schreef the_critic het volgende:
[..]
Voor goede koffie bied ik graag mijn excuses aan... Sorry vriend :-)
Zit daar niet toevallig een bakker met lekkere broodjes ?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 09:27 schreef Gripper het volgende:
[..]
Saaie route man, eerst moet je al een half uur door dat stomme lelijke Nieuwegein en Ijsselstein fietsen.
Heb jij het nou heel subtiel over de witte kadetten van MissGripp of zijn dat mijn perverse gedachtes?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:14 schreef ddx het volgende:
[..]
Zit daar niet toevallig een bakker met lekkere broodjes ?
Hier ist wel lekker! Althans, op de momenten dat ik op de fiets zit. Zondag was heerlijk, vanochtend ook.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:25 schreef CyclingGirl het volgende:
Pff wat een rotweer de laatste dagen zeg.
nee, in Nieuwegein wonen alleen maar domme blanke tokkies die witbrood met fabriekskaas eten en hun boodschappen doen bij de Lidl.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 14:14 schreef ddx het volgende:
[..]
Zit daar niet toevallig een bakker met lekkere broodjes ?
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef muzas het volgende:
Vreeswijk
Schijnt goed rallyrijden te zijn over de terrassen daar
Ja zonde man, die show heb ik toen gemist. We waren die dag niet thuis. Had er graag joelend met een blik Schultenbrau naast gestaan.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef muzas het volgende:
Vreeswijk
quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef muzas het volgende:
Die randonneurstocht laat ik aan me voorbij gaan denk. Heb de laatste tijd echt geen kloot aan fietsen gedaan, en dan over 1,5 week 200k met mn tong op mn schoenen achter jullie aan lijkt me alles behalve constructief.
Genoeg andere mensen die de tocht ook fietsen, fiets je hem anders gewoon samen met Ivo ?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef muzas het volgende:
Die randonneurstocht laat ik aan me voorbij gaan denk. Heb de laatste tijd echt geen kloot aan fietsen gedaan, en dan over 1,5 week 200k met mn tong op mn schoenen achter jullie aan lijkt me alles behalve constructief.
Heb je je tacx uit het raam gegooid?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:30 schreef muzas het volgende:
Vreeswijk
Ik ga uiteraard ook geen 200 km door de regen rijden.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:07 schreef kaasplankje het volgende:
Laat ik voorlopig eerst ff het weerbericht afwachten vooraleer ik uitspraken doe over de Bunnik 200.
Zoiets begon het wel mee ja.quote:
Ik zal 'm wel op een schema van iets van 13 uur rijden, samen met wat maten die het ook rustig aan doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 15:58 schreef ddx het volgende:
[..]
Genoeg andere mensen die de tocht ook fietsen, fiets je hem anders gewoon samen met Ivo ?
Bunnik 200?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 16:07 schreef kaasplankje het volgende:
Laat ik voorlopig eerst ff het weerbericht afwachten vooraleer ik uitspraken doe over de Bunnik 200.
Ik heb (ook) een Genesis.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:52 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Kano, misschien dit nog een idee voor je reis/beach/gravel muilezel?
http://www.genesisbikes.co.uk/bikes/adventure/touring/vagabond
[ afbeelding ]
Bedankt voor het meedenken, maar dit gaat 'm (ook) niet worden. Punt is dat om mee te rijden in de strandraces, je een MTB moet hebben en geen crosser.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 18:52 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Kano, misschien dit nog een idee voor je reis/beach/gravel muilezel?
http://www.genesisbikes.co.uk/bikes/adventure/touring/vagabond
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |