Wel schattig, die vent waar je mee getrouwd bent heeft - denk ik - vet lang met vlinders in zijn buik rond gelopen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tot aan die avond die we gezellig samen hebben doorgebracht, toen, zoals ik schreef, de vonk oversloeg, niet nee.
Ik heb het jaren gedaan met mijn vriendin terwijl er in geen enkele mate sprake was van een 'crush' vanuit haar. Het klikt gewoon persoonlijk, qua humor, interesses en in bed. Die vond de poppenkast aan haar lijf dus prima, maar voor de rest...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:12 schreef ludovico het volgende:
[..]
Je vertelt me nu dus eigenlijk dat je hem in die tijd dat je nog niet gezoend hebt.. Nog geen crush op hem had? Geloof ik ergens niet...![]()
In die clubs hoef je echt geen hints te herkennen. Je pakt een wijf bij haar arm, het is toch allemaal tyfusherrie, schreeuwt wat dingen in haar oor, ze schreeuwt dingen in jouw oor terug, je staat toch megadicht op elkaar, en voor je het weet pak je der beet.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:08 schreef yats het volgende:
[..]
Mwah, wellicht wel, wellicht niet. Ik ben slecht in hints herkennen en was er eerlijk gezegd ook niet mee bezig.
De romantiekquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:21 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
In die clubs hoef je echt geen hints te herkennen. Je pakt een wijf bij haar arm, het is toch allemaal tyfusherrie, schreeuwt wat dingen in haar oor, ze schreeuwt dingen in jouw oor terug, je staat toch megadicht op elkaar, en voor je het weet pak je der beet.
Dat komt later he.quote:
Ik heb jou nog nooit in m'n DM gehadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:27 schreef Harmankardon het volgende:
Veel vrouwen zullen hier via de dm ook wel benaderd worden door josti's met bijbedoelingen.
Wie the fuck wordt er gelukkig van deze woorden? Serieus? Gaat er iemand mee geholpen worden beter te versieren? Neuh, het brengt een of ander idioot idee in de kop van mensen dat vrouwen nooit zitten te wachten op een berichtje op Fok. Ik kan je garanderen dat je die negatieve gedachtes beter weg kunt gooien.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:27 schreef Harmankardon het volgende:
Veel vrouwen zullen hier via de dm ook wel benaderd worden door josti's met bijbedoelingen.
Middelbare school gala toch.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
Ik kreeg hier laatst iets in de richting van
"mooie fotos al bezet?"
In m'n fobo staat deze foto:
[ afbeelding ]
Ik heb net Strawberry nog even geprobeerd te hosselen, reageerde ze niet op.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:27 schreef Harmankardon het volgende:
Maar ben je bezet?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
"mooie fotos al bezet?"
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
"mooie fotos al bezet?"
[ afbeelding ]
Die begon bij mij op het moment dat ik haar aansprakquote:
Wacht, ze weten dus dat je getrouwd bent maar spreken je nog steeds aan?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:28 schreef motorbloempje het volgende:
"mooie fotos al bezet?"
[ afbeelding ]
Wel als je een totale vreemde bent ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, kern van het verhaal: stuur niet zomaar berichtjes via het internet waaruit DUIDELIJK blijkt dat men je wil doendat is gewoon verdomd creepy.
e) mensen die een pil(letje) slikken slaan alles kapotquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:30 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb net Strawberry nog even geprobeerd te hosselen, reageerde ze niet op.
Zou de gemiddelde user hier reageren met:
a) alle vrouwen zijn kuthoeren
b) ik ben afgewezen
c) beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
d) als ze me seks geeft is dat een beloning voor goed gedrag
Voor sommige mensen hier is het júíst een probleem dat ze zijn wie ze zijn. Ze zijn 'niemand', karakterloos, er zit geur noch smaak aan. Die moeten zich gewoon eens eerst op persoonlijk vlak gaan ontwikkelen.quote:
Pillen, nog zo'n wondermiddel waar de wereld achterlijk veel leuker van wordt. Mooie avondjes, pillen nemen met een chick waarvan je weet dat het vuurwerk gaat worden onder invloed van MDMAquote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
e) mensen die een pil(letje) slikken slaan alles kapot
Het is zo een negatieve benadering. Het is gewoon niet de enthousiasmerende manier van toespreken. Het is niet effectief omdat het negatief is en om die reden eerder verlammend werkt dan motiverend.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:33 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Voor sommige mensen hier is het júíst een probleem dat ze zijn wie ze zijn. Ze zijn 'niemand', karakterloos, er zit geur noch smaak aan. Die moeten zich gewoon eens eerst op persoonlijk vlak gaan ontwikkelen.
Ja, ik zeg het misschien te hard. Maar ik zie nou al tien topics lang "ik heb geen werk, geen opleiding, ik ben niet zo mooi, niet zo interessant, wat heb ik een vrouw te bieden" en "waarom zou ik vrouwen aanspreken, als ze me niet ter plaatse op mijn smoel pakt is dat een afwijzing". Ik word daar een beetje moe van. Man the fuck up weet je, echt. Maak wat van je leven want het is zo vreselijk kort.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het is zo een negatieve benadering. Het is gewoon niet de enthousiasmerende manier van toespreken. Het is niet effectief omdat het negatief is en om die reden eerder verlammend werkt dan motiverend.
Ik ben verder niet met je eens dat ze niemand zijn. De barriere die ze zelf gemaakt hebben zit er alleen tussen.
I know, ehm, ik denk dat seks een redelijk basale levensbehoefte is. Stel dat je niks hebt in het leven en totaal geen interesses dan nog zul je iets van vrouwen willen als man (dit werkt misschien anders voor vrouwen)quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:38 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja, ik zeg het misschien te hard. Maar ik zie nou al tien topics lang "ik heb geen werk, geen opleiding, ik ben niet zo mooi, niet zo interessant, wat heb ik een vrouw te bieden" en "waarom zou ik vrouwen aanspreken, als ze me niet ter plaatse op mijn smoel pakt is dat een afwijzing". Ik word daar een beetje moe van. Man the fuck up weet je, echt. Maak wat van je leven want het is zo vreselijk kort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |