abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158929764
Voordat je aan daten kunt gaan denken, via alle wegen die je je maar kunt bedenken, moet je eerst kunnen zorgen dat je een beetje vol vertrouwen kunt communiceren met je doelgroep (m/v).

Dit kan allerlei onderliggende problemen hebben die ook eerst nog weer opgelost moeten worden voordat je dáár weer aan kunt gaan beginnen, dus probeer in dit topic realistisch te blijven, en het allerbelangrijkste: als je om advies vraagt, doe daar dan ook wat mee, en blijf niet keer op keer exact dezelfde vragen stellen, dan kom je in een cirkeltje terecht wat alleen maar frustratie oplevert voor zowel jezelf als de mensen die met je mee willen denken.

Luister naar wat mensen zeggen (of beter gezegd: lees wat mensen posten!) en reageer daar op zonder in de aanval te schieten, zowel adviesvragers als -gevers.

Iedereen met wat klunzige of niet-bestaande versierskills is hier welkom, maar maak er geen dagboektopic van, en de PUA's mogen zoals gewoonlijk in hun eigen topic verblijven met hun ge-game en ge-flow. ;)
pi_158929836
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:13 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tot aan die avond die we gezellig samen hebben doorgebracht, toen, zoals ik schreef, de vonk oversloeg, niet nee.
Wel schattig, die vent waar je mee getrouwd bent heeft - denk ik - vet lang met vlinders in zijn buik rond gelopen. :9
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_158929859
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Je vertelt me nu dus eigenlijk dat je hem in die tijd dat je nog niet gezoend hebt.. Nog geen crush op hem had? Geloof ik ergens niet... :P
Ik heb het jaren gedaan met mijn vriendin terwijl er in geen enkele mate sprake was van een 'crush' vanuit haar. Het klikt gewoon persoonlijk, qua humor, interesses en in bed. Die vond de poppenkast aan haar lijf dus prima, maar voor de rest...

Relatiedenken kwam pas jaren later. :D

Ik had haar al jaren op het oog, maar nooit wat ondernomen (zat zelf eerst in een relatie, contact verwaterde). Tot ze een keer belde na anderhalf jaar omdat ze zich kut voelde en ik altijd een opbeurende en vrolijke manier van praten had met altijd wel een goede anekdote.

Tja, vanaf dat moment was het natuurlijk vol gas erop. _O- Met bovenstaand verhaal als gevolg.

Zo zie je maar: zelfs die "casual contacten" waarin je het gewoon leuk hebt met iemand, kunnen iets opleveren. In dit geval een aankomend huwelijk en hopelijk kinderen, maar voor nu in iedergeval al een jarenlange stabiele relatie en samenwonen :).

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 15:22:37 ]
pi_158929953
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:08 schreef yats het volgende:

[..]

Mwah, wellicht wel, wellicht niet. Ik ben slecht in hints herkennen en was er eerlijk gezegd ook niet mee bezig.
In die clubs hoef je echt geen hints te herkennen. Je pakt een wijf bij haar arm, het is toch allemaal tyfusherrie, schreeuwt wat dingen in haar oor, ze schreeuwt dingen in jouw oor terug, je staat toch megadicht op elkaar, en voor je het weet pak je der beet. :')
pi_158930064
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:21 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

In die clubs hoef je echt geen hints te herkennen. Je pakt een wijf bij haar arm, het is toch allemaal tyfusherrie, schreeuwt wat dingen in haar oor, ze schreeuwt dingen in jouw oor terug, je staat toch megadicht op elkaar, en voor je het weet pak je der beet. :')
De romantiek O+
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158930121
Ik ken hem via hier.
En we hadden gewoon leuke gesprekken en ik was nieuwsgierig naar hem. En hij naar mij.
Hij heeft in t begin gedacht dat hij t niet eens hoefde te proberen, omdat hij me te knap vond :@
Maar uiteindelijk is t goed gekomen en nu zijn we 7 jaar verder O+
compact en kleverig.
pi_158930137
Veel vrouwen zullen hier via de dm ook wel benaderd worden door josti's met bijbedoelingen.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:27:20 #8
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158930140
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

De romantiek O+
Dat komt later he.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158930201
Ik kreeg hier laatst iets in de richting van

"mooie fotos al bezet?"

In m'n fobo staat deze foto:

trouwen1.jpg
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:29:38 #10
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_158930224
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:27 schreef Harmankardon het volgende:
Veel vrouwen zullen hier via de dm ook wel benaderd worden door josti's met bijbedoelingen.
Ik heb jou nog nooit in m'n DM gehad ;(
pi_158930227
Ik denk dat een focus op enthousiasme, interesse, en sociaal contact met wie dan ook in je omgeving creëren het meeste resultaat gaat leveren.

Ik vind eigenlijk dat er teveel gefilosofeerd wordt hier over wat dan wel niet goed of slecht zou zijn als aanpak... 9/10x boeit het echt geen flikker volgens mij. Als je gewoon doet wat je zelf wilt, bent wie je bent, doe dan gewoon lekker je ding. Kom pas met echt vragen als je een hele concrete vraag hebt.

Oja en die focus op het negatieve steeds, wat een vergif voor het brein zeg!
quote:
Wie the fuck wordt er gelukkig van deze woorden? Serieus? Gaat er iemand mee geholpen worden beter te versieren? Neuh, het brengt een of ander idioot idee in de kop van mensen dat vrouwen nooit zitten te wachten op een berichtje op Fok. Ik kan je garanderen dat je die negatieve gedachtes beter weg kunt gooien.

Tralalalala :(
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:30:15 #12
365231 Fera
Fire & Blood
pi_158930240
quote:
10s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:28 schreef motorbloempje het volgende:

"mooie fotos al bezet?"

[ afbeelding ]
Middelbare school gala toch. ;(
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_158930244
quote:
Ik heb net Strawberry nog even geprobeerd te hosselen, reageerde ze niet op.

Zou de gemiddelde user hier reageren met:

a) alle vrouwen zijn kuthoeren
b) ik ben afgewezen
c) beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
d) als ze me seks geeft is dat een beloning voor goed gedrag
pi_158930251
quote:

"mooie fotos al bezet?"

[ afbeelding ]
Maar ben je bezet? :9
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_158930254
quote:

"mooie fotos al bezet?"

[ afbeelding ]
_O-
pi_158930269
quote:
6s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:27 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat komt later he.
Die begon bij mij op het moment dat ik haar aansprak :@

Zie je, Deezertje, iemand aanspreken vergroot je kansen op succes!
quote:

"mooie fotos al bezet?"

[ afbeelding ]
Wacht, ze weten dus dat je getrouwd bent maar spreken je nog steeds aan? :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_158930276
Maargoed, kern van het verhaal: stuur niet zomaar berichtjes via het internet waaruit DUIDELIJK blijkt dat men je wil doen :') dat is gewoon verdomd creepy.
Ja doei.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:32:26 #18
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_158930305
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
Maargoed, kern van het verhaal: stuur niet zomaar berichtjes via het internet waaruit DUIDELIJK blijkt dat men je wil doen :') dat is gewoon verdomd creepy.
Wel als je een totale vreemde bent ja.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_158930336
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:30 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ik heb net Strawberry nog even geprobeerd te hosselen, reageerde ze niet op.

Zou de gemiddelde user hier reageren met:

a) alle vrouwen zijn kuthoeren
b) ik ben afgewezen
c) beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven
d) als ze me seks geeft is dat een beloning voor goed gedrag
e) mensen die een pil(letje) slikken slaan alles kapot
pi_158930345
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:29 schreef ludovico het volgende:
bent wie je bent
Voor sommige mensen hier is het júíst een probleem dat ze zijn wie ze zijn. Ze zijn 'niemand', karakterloos, er zit geur noch smaak aan. Die moeten zich gewoon eens eerst op persoonlijk vlak gaan ontwikkelen.
pi_158930376
quote:
9s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:33 schreef Toto69 het volgende:

[..]

e) mensen die een pil(letje) slikken slaan alles kapot
Pillen, nog zo'n wondermiddel waar de wereld achterlijk veel leuker van wordt. Mooie avondjes, pillen nemen met een chick waarvan je weet dat het vuurwerk gaat worden onder invloed van MDMA :') (ook zonder wel trouwens). Maar dat is een andere discussie.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2016 15:35:21 ]
pi_158930411
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Voor sommige mensen hier is het júíst een probleem dat ze zijn wie ze zijn. Ze zijn 'niemand', karakterloos, er zit geur noch smaak aan. Die moeten zich gewoon eens eerst op persoonlijk vlak gaan ontwikkelen.
Het is zo een negatieve benadering. Het is gewoon niet de enthousiasmerende manier van toespreken. Het is niet effectief omdat het negatief is en om die reden eerder verlammend werkt dan motiverend.

Ik ben verder niet met je eens dat ze niemand zijn. De barriere die ze zelf gemaakt hebben zit er alleen tussen.
pi_158930478
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Het is zo een negatieve benadering. Het is gewoon niet de enthousiasmerende manier van toespreken. Het is niet effectief omdat het negatief is en om die reden eerder verlammend werkt dan motiverend.

Ik ben verder niet met je eens dat ze niemand zijn. De barriere die ze zelf gemaakt hebben zit er alleen tussen.
Ja, ik zeg het misschien te hard. Maar ik zie nou al tien topics lang "ik heb geen werk, geen opleiding, ik ben niet zo mooi, niet zo interessant, wat heb ik een vrouw te bieden" en "waarom zou ik vrouwen aanspreken, als ze me niet ter plaatse op mijn smoel pakt is dat een afwijzing". Ik word daar een beetje moe van. Man the fuck up weet je, echt. Maak wat van je leven want het is zo vreselijk kort.
pi_158930691
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja, ik zeg het misschien te hard. Maar ik zie nou al tien topics lang "ik heb geen werk, geen opleiding, ik ben niet zo mooi, niet zo interessant, wat heb ik een vrouw te bieden" en "waarom zou ik vrouwen aanspreken, als ze me niet ter plaatse op mijn smoel pakt is dat een afwijzing". Ik word daar een beetje moe van. Man the fuck up weet je, echt. Maak wat van je leven want het is zo vreselijk kort.
I know, ehm, ik denk dat seks een redelijk basale levensbehoefte is. Stel dat je niks hebt in het leven en totaal geen interesses dan nog zul je iets van vrouwen willen als man (dit werkt misschien anders voor vrouwen)

Het gaat je alleen niet lukken omdat je interesse in de vrouw te oppervlakkig is. Omdat je zelf geen enthousiasme uitstraalt.. Omdat je eigen leven niet interessant genoeg is.
Dit is gewoon een soort van depressieve toestand. Waarom zou Deezertje steeds die negatieve zaken zo benadrukken? Hij zoekt de negatieve gebeurtenissen op als het ware, en als ze er niet zijn dan creëert hij ze zelf.

Het onconstructieve negatieve nadenken... Noemen we dat niet gewoon piekeren eigenlijk?...
pi_158930720
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ik heb jou nog nooit in m'n DM gehad ;(
Ik ben dan wel een josti maar heb geen bijbedoelingen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')