quote:
Oh ja. Ha ha haquote:
Ena Sharplessquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:32 schreef tong80 het volgende:
Deze nog.
[ afbeelding ]
Geen Simone Signoret.
En de 2e Charlton Heston (o.a. Ben Hur)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:04 schreef livelink het volgende:
De eerste van de drie mannen is Omar Sharif
Jaquote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:04 schreef livelink het volgende:
De eerste van de drie mannen is Omar Sharif
Ha ha haquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:27 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
En de 2e Charlton Heston (o.a. Ben Hur)
De 3e weet ik niet maar er valt wel met enige zekerheid te beweren dat hij er niet mooier op geworden is.
Henry Fonda?quote:Op zondag 10 januari 2016 10:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ha ha haZelfde straatje. Misschien nog wel beroemder.
Vader van een andere bekende zoon.quote:
Dan is het waarschijnlijk Kirk Douglas.quote:
Zekerquote:Op zondag 10 januari 2016 15:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan is het waarschijnlijk Kirk Douglas.
En de andere overledenen ?quote:
'One two three four.......'quote:
quote:Op donderdag 14 januari 2016 13:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Angie Bowie (+David)
Bianca Jagger
Jerry Hall (+Bryan Ferry)
Of Gruppo Sportivo.quote:Op woensdag 20 januari 2016 17:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Harry Muskee
Robbie van Leeuwen
Herman Stok
en gokje op de Bob Color
Leer mij kwissenquote:Op woensdag 20 januari 2016 19:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik vraag me toch af hoe jij bij bestwel makkelijk verkrijgbare foto's van Gruppo je op de proppen komt met een lastige van Bob Color
De anderen ken je ook vast wel.quote:Op donderdag 21 januari 2016 17:44 schreef Bart2002 het volgende:
Brokamp op 1 en Kraay sr. op 4.
[ afbeelding ]
Als ik het wist had ik ze genoemd Herman.quote:
Foto twee is een legende in het Nederlandse voetbal.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:06 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Als ik het wist had ik ze genoemd Herman.![]()
Op foto 3 heeft de linkse wel een ontzettend bekend gezicht met die zoeloelippen. Is dat een scheidsrechter?
Juist.quote:Op donderdag 21 januari 2016 21:22 schreef PietjePrecies het volgende:
Dick Nanninga en Cor van der Hart.
Ene Wiersma lees ik....quote:Op donderdag 21 januari 2016 22:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Juist.
Ken je de man naast van der hart ook ?
Roel Wiersma iddquote:
You passed.quote:
Gezellig een gesponsord sigaretje roken in de uitzending. Dat kan je je toch niet meer voorstellen these days.quote:
Grootheid in z'n tijd. Ik schrik wel eens als voetbalkenner over grote Nederlandse voetballers die me niks zeiden. Heb me er meer in verdiept. Wim Tap, Theo Timmermans, Benny Mulder, Piet Kruiver, Piet van Reenen. Je moet eens op de namen googlen. Eigenlijk niet eens zo lang geleden. Het zijn geen Puck van Heelen of zo.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:08 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Gezellig een gesponsord sigaretje roken in de uitzending. Dat kan je je toch niet meer voorstellen these days.
En die Roel Wiersma heeft een bekend gezicht. Ik las dat hij bij PSV heeft gevoetbald maar daar ken ik hem dan weer niet van. Typisch.
Piet Kruiver stond in Wormerveer op de markt. Die ken ik wel. En Wim Ruska had een kroeg aldaar. Waar Johnny Rep dan weer vaak kwam. Verder ben ik absoluut geen voetbalkenner hoor.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Grootheid in z'n tijd. Ik schrik wel eens als voetbalkenner over grote Nederlandse voetballers die me niks zeiden. Heb me er meer in verdiept. Wim Tap, Theo Timmermans, Benny Mulder, Piet Kruiver, Piet van Reenen. Je moet eens op de namen googlen. Eigenlijk niet eens zo lang geleden. Het zijn geen Puck van Heelen of zo.
Ik wel. Dat maakt m'n post ook leuk. Dat ik die grootheden uit het verleden wel van naam ken. Maar bij sommigen me niet bewust was van hun prestaties. Tegenwoordig ben je als reserve-voetballer van Feyenoord voorpaginanieuws als je naar een tweede-klasser in Engeland gaat.quote:Op zaterdag 23 januari 2016 23:44 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Piet Kruiver stond in Wormerveer op de markt. Die ken ik wel. En Wim Ruska had een kroeg aldaar. Waar Johnny Rep dan weer vaak kwam. Verder ben ik absoluut geen voetbalkenner hoor.
quote:Op zondag 24 januari 2016 13:58 schreef Bart2002 het volgende:
Ik weet 1, 2 en 4. Maar ik houd ze nog even voor me.
Kut is dat. Dat hoofd zegt me niets maar dat zou het door zijn wereldwijde bekendheid wel moeten doen... Lastig.quote:Op zondag 24 januari 2016 16:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het leuke is dat 3 wereldwijd bekender is. Ha ha ha
Lucebert kloptquote:Op zondag 24 januari 2016 17:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Kut is dat. Dat hoofd zegt me niets maar dat zou het door zijn wereldwijde bekendheid wel moeten doen... Lastig.
Ik herken volgens mij Lucebert (Lubertus Jacobus Swaanswijk ), Jan Cremer en zijn Babette w.s., foto 3 niet, en 4 is K. Appel in zijn jonge jaren.
Een schilder. Of een kunstverzamelaar.quote:
Schildertje....quote:Op zondag 24 januari 2016 17:38 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Een schilder. Of een kunstverzamelaar.
FF naar de Appie.quote:
Hoe kom je daar nou weer bij? Ik had het goede antwoord al gegeven.quote:
Ik probeerde verwarring te zaaien... Ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij is die ander (foto 2) Bud Spencer
Ik zie t nu aan zijn ogen. Maar dan ook alleen daaraan
quote:Op vrijdag 29 januari 2016 22:35 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Initialen, knokfilmthema gokkend..en toen zag ik t
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |