ayyyquote:Op maandag 11 januari 2016 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
oh never mind![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
oh never mind![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wtf
Ja idd, die looplijn van CM liep zelfs tot tegen de spits aan geloof ikquote:Op maandag 11 januari 2016 20:10 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Die Diablo tactiek weet ik nog wel. Een formatie in de vorm van een 8
1 CM met een looplijn naar de CAM positie en de ander met een looplijn naar CVM
quote:Op maandag 11 januari 2016 20:51 schreef Lindgren. het volgende:
Oh en hij is binnen hoor jongons
[ afbeelding ]
Gvd direct 57 miljoen waard![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
quote:Op maandag 11 januari 2016 21:43 schreef dion_v_k het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Tactiek nog wat hoger en hij is 5* op een van die GK onderdelen toch?quote:
quote:Op maandag 11 januari 2016 22:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tactiek nog wat hoger en hij is 5* op een van die GK onderdelen toch?
Geloof dat tactiek en techniek bepalen of hij van 4.5 naar 5 kan op een van die onderdelen (techniek de een, tactiek de ander)quote:Op maandag 11 januari 2016 23:00 schreef dion_v_k het volgende:
[..]![]()
Heeft nu op beide onderdelen 4,5*
Nice!quote:
Nope.. ik strand telkens in de halve finalequote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:07 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nice!
Champions League ook (al) gewonnen?
bohhhhquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:18 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste ontwikkeld zich niet zo heel goed nog, maarrrrrrrr
DIE JUGEND IST VOLL MIT WUNDERKINDER
En dit gaat er sowieso eentje worden
[ afbeelding ]
En de niet-regen wonderkids teller staat nu maar op 3 nog, maar Passlack, Brandt, Ginter, Tah, Weigl en Embolo waren het recentelijk nog (5 Duitsers, 1 Zwitser en Passlack, Ginter en Weigl komen, net als Burnic hieronder bij Dortmund uit de jeugd), :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(net terug van een blessure)
Haha, daar zit nog wat opgekropt zeer uit de HSV tijdquote:Op dinsdag 12 januari 2016 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
bohhhhWat een kweekvijver heb je.
Ik ben een beetje van de omgekeerde wereld. Zit ik in Italië, begin ik Duitsers te kopen.
[ afbeelding ]
UEFA nations league? wasda?quote:Op dinsdag 12 januari 2016 01:16 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met Results between teams bedoelen ze toch onderling resultaat?
Ik won thuis met 1-0 en verloor uit met 2-3 van Italië, dus ik zou door moeten zijn
Dan heb je ook geen uitdagende game gekozen.quote:Op dinsdag 12 januari 2016 11:47 schreef TheVulture het volgende:
Tegen de tijd dat ik jonkies heb om in te laten stromen ben ik vaak mijn game al beu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |