Luyendijk nuquote:
was mooiquote:
quote:Op zondag 17 januari 2016 16:19 schreef Ole het volgende:
op de eerste foto's nog heel onschuldig![]()
[ afbeelding ]
Ik stond vandaag bij een flat om post te bezorgen en keek bij de naamplaatjes en zag bij nr. 80 de familie van Tongerlo staanquote:
quote:Op maandag 18 januari 2016 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik stond vandaag bij een flat om post te bezorgen en keek bij de naamplaatjes en zag bij nr. 80 de familie van Tongerlo staan![]()
willen we meer of minder avonddiensten?quote:Op maandag 18 januari 2016 21:51 schreef Againzender het volgende:
Deze week even geen avonddienst. Vorige week drie dagen op rij, mag dan wel even een week niet.
er moet gewoon gewerkt worden, daar word ik voor betaald. Maar drie avonden in een week was wel even een uitzondering. Maar wel goede stappen gemaakt daarmee.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
willen we meer of minder avonddiensten?
dat is fijn, dan is er tenminste vooruitgangquote:Op maandag 18 januari 2016 22:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
er moet gewoon gewerkt worden, daar word ik voor betaald. Maar drie avonden in een week was wel even een uitzondering. Maar wel goede stappen gemaakt daarmee.
het was niet voor storingen, maar voor verbeteringen. Kwam net even in 1 week samen. Maar omdat het verbeteringen zijn offer je even wat avonden op.quote:Op maandag 18 januari 2016 22:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat is fijn, dan is er tenminste vooruitgang
dat voorkomt dan ook weer storingenquote:Op maandag 18 januari 2016 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
het was niet voor storingen, maar voor verbeteringen. Kwam net even in 1 week samen. Maar omdat het verbeteringen zijn offer je even wat avonden op.
dat is idd het idee, slapen nu..quote:Op maandag 18 januari 2016 23:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat voorkomt dan ook weer storingen
mooiquote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:05 schreef borisz het volgende:
Nou Nadal direct uitgeschakeld op de Australian Open.
Ha ha haquote:Op maandag 18 januari 2016 16:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik stond vandaag bij een flat om post te bezorgen en keek bij de naamplaatjes en zag bij nr. 80 de familie van Tongerlo staan![]()
Lees het nu pas. 2 dagen in bede gelegen.quote:Op dinsdag 19 januari 2016 09:05 schreef borisz het volgende:
Nou Nadal direct uitgeschakeld op de Australian Open.
En je bent een commissaris kwijtquote:Op dinsdag 19 januari 2016 21:53 schreef Againzender het volgende:
Rare dag. Onze beste ontwikkelaar maakte bekend dat hij per 1 maart vertrekt. Ter referentie: hij zit hier al 9 jaar. Zeer forse aderlating dit, ook omdat hij een ontzettend fijne gast is. Er was een sfeer van verslagenheid vanmiddag...
Leuk is dan weer wel dat hij gaat werken naast de school van oze mascottes
En net een telefoontje van mn vader. Hij gaat gequote worden op FTM.
quote:Op woensdag 20 januari 2016 11:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lees het nu pas. 2 dagen in bede gelegen.
Redelijk. Was te beroerd om naar de arts te gaan. Wordt maandag.quote:
stond vrijdag al in deStaatscourantquote:
die maakt plaats voor jou?quote:
MRL weer iets leuker gemaakt.quote:
autocoureur?quote:
Geen leerlingen meer om de zweep overheen te halen?quote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:21 schreef Ole het volgende:
Vanmiddag oprotborrel. Na even flink zuipen op kosten van de ex baas
nopens. Klaar meequote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:22 schreef borisz het volgende:
[..]
Geen leerlingen meer om de zweep overheen te halen?
zal wel moeten. Ook bezig met cursus belastingconsulentquote:
Succes iigquote:Op vrijdag 22 januari 2016 12:34 schreef Ole het volgende:
[..]
zal wel moeten. Ook bezig met cursus belastingconsulent
quote:
mooi hèquote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik moest vandaag in Rotterdam-Delfshaven zijn. Dus via Blaak moeten reizen, dus in de Markthal geweest
Ja. Hoorde er eigenlijk pas woensdag over, omdat mijn begeleidster me er over tipte. Maar ik heb wel mijn ogen uitgekeken en ook behalve het eten wat worst (tip van Me-Mo) en kokosmakronen (ook o.a. door Me-Mo aangeraden) meegenomenquote:
Het ligt echt pal naast Station Blaak. Dus heel makkelijk te bereiken met het OV.quote:Op vrijdag 22 januari 2016 20:42 schreef borisz het volgende:
Een reden om nog eens naar 010 te gaan.... Moet de Markthal nog eens bezoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |