Ik weet dat je geen kinderen hebt. Je bent voor mij gewoon een ouwelulquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weet ik. Ga me geen opa noemen Bossie. Dat doen er al genoeg in VBL![]()
die is ook fantastischquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je alleen bekend bent met de oude Effenaar. De Effenaar is een jaar of 10 tot 15 geleden afgebroken en opnieuw opgebouwd.
Zeker. Kom er ca 4 tot 5 keer per jaarquote:
Ha ha ha ha haquote:Op woensdag 27 januari 2016 20:58 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik weet dat je geen kinderen hebt. Je bent voor mij gewoon een ouwelul![]()
Doet me niks.quote:Op woensdag 27 januari 2016 21:13 schreef rubbereend het volgende:
Kluivert jr. slalomt fenomenaal door Feyenoord-verdediging
dat zal tong wel mooi vinden
Ha ha ha.quote:Op woensdag 27 januari 2016 22:00 schreef rubbereend het volgende:
Vandaag met mijn nichtjes naar de binnenspeeltuin geweest, dat was weer vermakelijk. Moest mee in al die klimtoestellen enzomorgen spierpijn vermoed ik.
VVD, altijd andere belangen.quote:Op woensdag 27 januari 2016 23:50 schreef borisz het volgende:
Bart de Liefde. Eerst uitgebreid Uber promoten als Kamerlid en dan lobbyist van de Taxitoko worden.
Klote. Wilde net vragen of je zin had in een wip.quote:Op donderdag 28 januari 2016 09:19 schreef Ole het volgende:
Vandaag vloer slaapkamer. Bijna klaar![]()
Dan richting 010 naar afscheid oom. Hoort bij het leven![]()
Niet slecht als je 80 bent, gaat zwemmen en je hart begeeft het. Wel schrikken maar ik teken ervoor
gekkiequote:Op donderdag 28 januari 2016 09:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klote. Wilde net vragen of je zin had in een wip.
leuk en gefeliciteerdquote:Op donderdag 28 januari 2016 10:43 schreef rubbereend het volgende:
straks naar Genk om even twee dagen de 2 jaar verkering te vieren
dankquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2016 11:08 schreef Againzender het volgende:
Wat een lekker weer, ik moet maar eens wat in de tuin gaan doen. En dat in januari!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |