Je moet gewoon kijken hoe de baas het doetquote:
Dit zijn allemaal stenen èèèèh!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je moet gewoon kijken hoe de baas het doet
Ramona doet er ook aan mee zie ikquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je moet gewoon kijken hoe de baas het doet
Wel een beetje doortrekken, hè?quote:
Je moet kijken hoe de baas het doet hèèèquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wel een beetje doortrekken, hè?
Allemaal loze putten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Je moet kijken hoe de baas het doet hèèè
Stelletje vuilniszakkenquote:
Helaas nog nooit naar een echt hardcore feest geweestquote:
We kunnen van het voorjaar wel naar Hardshock gaan. Altijd mooi feestje en niet duur. Dichtbij huis.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Helaas nog nooit naar een echt hardcore feest geweest
"Lekker stampen toch? Pam pam pam pam!"quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
"Lekker stampen toch? Pam pam pam pam!"
16 april zie ik dat weekend wel vrijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen van het voorjaar wel naar Hardshock gaan. Altijd mooi feestje en niet duur. Dichtbij huis.
Prima tijden ja. Wel redelijk vroeg voor outdoor in het jaar, dus 's avonds wel jas aan. Maar altijd mooi. Snoeiharde muziek en vuurwerk. Kicken. Grote namen altijd. Prima prijs ook 4 tientjes voor een aantal top dj's en vuige shows.quote:
Idd !! Klinkt goed !quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima tijden ja. Wel redelijk vroeg voor outdoor in het jaar, dus 's avonds wel jas aan. Maar altijd mooi. Snoeiharde muziek en vuurwerk. Kicken. Grote namen altijd. Prima prijs ook 4 tientjes voor een aantal top dj's en vuige shows.
Waterig bier. Altijd zonde. Maar prima bezopen worden verder. Gezellige mensen. Veel vooroordelen over pillenslikkende anabole paupers die vechtpartijen veroorzaken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd !! Klinkt goed !
Kun je daar beetje bier zuipen op zulke feesten?
Dan zeg ik doen! Zullen wel bussen rijden denk ik naar strand?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waterig bier. Altijd zonde. Maar prima bezopen worden verder. Gezellige mensen. Veel vooroordelen over pillenslikkende anabole paupers die vechtpartijen veroorzaken.
Ik ben op 20+ (grote) hardcorefeesten geweest, maar 1 keer een opstootje gezien. Altijd prima sfeer, donders gezellig.
Station zit om de hoek. Almere Festival. Is alleen open met Libelle week en voorheen met Defqon. Maar anders rijden er wel bussen vanaf Almere Poort. Is altijd wel goed geregeld.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan zeg ik doen! Zullen wel bussen rijden denk ik naar strand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |