Je moet gewoon kijken hoe de baas het doetquote:
Dit zijn allemaal stenen èèèèh!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je moet gewoon kijken hoe de baas het doet
Ramona doet er ook aan mee zie ikquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je moet gewoon kijken hoe de baas het doet
Wel een beetje doortrekken, hè?quote:
Je moet kijken hoe de baas het doet hèèèquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:38 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Wel een beetje doortrekken, hè?
Allemaal loze putten.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:39 schreef renwan het volgende:
[..]
Je moet kijken hoe de baas het doet hèèè
Stelletje vuilniszakkenquote:
Helaas nog nooit naar een echt hardcore feest geweestquote:
We kunnen van het voorjaar wel naar Hardshock gaan. Altijd mooi feestje en niet duur. Dichtbij huis.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Helaas nog nooit naar een echt hardcore feest geweest
"Lekker stampen toch? Pam pam pam pam!"quote:
Heerlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
"Lekker stampen toch? Pam pam pam pam!"
16 april zie ik dat weekend wel vrijquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen van het voorjaar wel naar Hardshock gaan. Altijd mooi feestje en niet duur. Dichtbij huis.
Prima tijden ja. Wel redelijk vroeg voor outdoor in het jaar, dus 's avonds wel jas aan. Maar altijd mooi. Snoeiharde muziek en vuurwerk. Kicken. Grote namen altijd. Prima prijs ook 4 tientjes voor een aantal top dj's en vuige shows.quote:
Idd !! Klinkt goed !quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima tijden ja. Wel redelijk vroeg voor outdoor in het jaar, dus 's avonds wel jas aan. Maar altijd mooi. Snoeiharde muziek en vuurwerk. Kicken. Grote namen altijd. Prima prijs ook 4 tientjes voor een aantal top dj's en vuige shows.
Waterig bier. Altijd zonde. Maar prima bezopen worden verder. Gezellige mensen. Veel vooroordelen over pillenslikkende anabole paupers die vechtpartijen veroorzaken.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
Idd !! Klinkt goed !
Kun je daar beetje bier zuipen op zulke feesten?
Dan zeg ik doen! Zullen wel bussen rijden denk ik naar strand?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Waterig bier. Altijd zonde. Maar prima bezopen worden verder. Gezellige mensen. Veel vooroordelen over pillenslikkende anabole paupers die vechtpartijen veroorzaken.
Ik ben op 20+ (grote) hardcorefeesten geweest, maar 1 keer een opstootje gezien. Altijd prima sfeer, donders gezellig.
Station zit om de hoek. Almere Festival. Is alleen open met Libelle week en voorheen met Defqon. Maar anders rijden er wel bussen vanaf Almere Poort. Is altijd wel goed geregeld.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan zeg ik doen! Zullen wel bussen rijden denk ik naar strand?
Dat station is toch allang opgeheven? nu Poort idd.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:57 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Station zit om de hoek. Almere Festival. Is alleen open met Libelle week en voorheen met Defqon. Maar anders rijden er wel bussen vanaf Almere Poort. Is altijd wel goed geregeld.
Ja, bestaat die niet meer? Ik kom nooit meer in die contreien.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat station is toch allang opgeheven? nu Poort idd.
Nope poort, is denk ik de vervangerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, bestaat die niet meer? Ik kom nooit meer in die contreien.
Terecht ook wel. Was een pauper station op houten planken man. Puinhoop. Heb daar een keer compleet naar de kutkloterij gestaan. Snapte er niets meer van maar dacht dat die trein dat hele perron weg zou vagen. Puinhoopquote:
Klopt niet meer dan hout idd maar je liep wel zo het terrein opquote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:02 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Terecht ook wel. Was een pauper station op houten planken man. Puinhoop. Heb daar een keer compleet naar de kutkloterij gestaan. Snapte er niets meer van maar dacht dat die trein dat hele perron weg zou vagen. Puinhoop
Mooie tijden waren dat.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Klopt niet meer dan hout idd maar je liep wel zo het terrein op
Ik denk dat ik gewoon ga kopen, dikke poep, mooi dichtbij uurtje eerder naar huis denk ik? Anders wordt het zo druk?quote:
Sprinter naar Almere CS of Lelystad en dan de IC pakken. Hatseflats.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:08 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon ga kopen, dikke poep, mooi dichtbij uurtje eerder naar huis denk ik? Anders wordt het zo druk?
Ja jij kan nog gewoon in Groningen komen zelfsquote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Sprinter naar Almere CS of Lelystad en dan de IC pakken. Hatseflats.
En anders blijf ik bij mien moat pitten in Zwolle. Is maar 10 minuutjes vna het station met de bus.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja jij kan nog gewoon in Groningen komen zelfs
Of bij mij tikken we er nog een paar wegquote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En anders blijf ik bij mien moat pitten in Zwolle. Is maar 10 minuutjes vna het station met de bus.
Lijkt me ook lachen. Ik moet dan voor 17 april nog even verlof vragen. Kan pas volgende maand. Die zondag heb ik dienst vanaf 8 uur. Dat lijkt me niet verstandig na een dag stampen en zuipenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Of bij mij tikken we er nog een paar weg
Nope niet echt iddquote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lijkt me ook lachen. Ik moet dan voor 17 april nog even verlof vragen. Kan pas volgende maand. Die zondag heb ik dienst vanaf 8 uur. Dat lijkt me niet verstandig na een dag stampen en zuipen
Ik heb serieus een keer over Geerd gedroomdquote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Droom zacht mijn vrind. Opdat Geerd u in uw dromen mag verblijden met zijn aanwezigheid.
Krijg je dat gegarandeerd dan dat verlof ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lijkt me ook lachen. Ik moet dan voor 17 april nog even verlof vragen. Kan pas volgende maand. Die zondag heb ik dienst vanaf 8 uur. Dat lijkt me niet verstandig na een dag stampen en zuipen
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:16 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik heb serieus een keer over Geerd gedroomd
Als ik de 1e ben die voor die dag verlof vraagt heb ik het direct definitief. Ook al heb ik minuren.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:16 schreef Geerd het volgende:
[..]
Krijg je dat gegarandeerd dan dat verlof ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |