Heb afgelopen nacht maar een paar uurtjes geslapen want nog doorgezakt met huisgenoten nadat ik van fok af ben gegaanquote:
Omdat Geerd heeft gesprokenquote:
En Geerd spreekt de waarheid, de volledige waarheid en niets anders dan de waarheidquote:
Ja moest van zijn ex!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:11 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft die je al met wortels op zolder gezet met gestolen goederen ?
Nee, met 2 kratten van Groningen naar Maastrichtquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Trap haar deur eruut en snij dat bange kindje open
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Trap haar deur eruut en snij dat bange kindje open
Gewoonquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee, met 2 kratten van Groningen naar Maastricht
Dat is sjouwen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:18 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee, met 2 kratten van Groningen naar Maastricht
Ze kwamen met 3 man door de deur stormen als die een crimineel was, ja hij heeft met een bijl de pompbediende belaagdquote:
Geen grote zakenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ze kwamen met 3 man door de deur stormen als die een crimineel was, ja hij heeft met een bijl de pompbediende belaagd
![]()
![]()
quote:
Dat dacht ik ook tot ik een tijdje geleden een foto van de huidige situatie vond.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:25 schreef Geerd het volgende:
[..]
Die had ik wel keihard gedaan lekker chikie
Doe mij eens 5 uuro's gevenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Willem![]()
JE HEBT NOOIT GEEN GELD, KANKERBOEF
JE HEB EEN STUK IN JE BROEK!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
JE HAD 500 BIJ JE, JE HEBT 200 IN JE MIK GEDOUWD. WAAR ZIJN DIE ANDERE 300 DAN??
Willem Kanonquote:
Deze manquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |