Café Geerd is het nieuwe middelpunt waar heel FOK! omheen draaitquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:56 schreef Simterklaas het volgende:
Van CUL tot TV, Café Geerd heeft het allemaal
Seriouslyquote:
Dat zou baas zijn. Zolang ze het oude niveau maar handhavenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:57 schreef renwan het volgende:
Las laatst ook geruchten over een nieuw seizoen vanDexter
Het niveau van (ik dacht) seizoen 4 met de Trinity Killerquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou baas zijn. Zolang ze het oude niveau maar handhaven
Net even popcorntime gedownloadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Seriously![]()
Dacht dat ze pas bij seizoen 5 zaten
Ja, was seizoen 4.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:58 schreef renwan het volgende:
[..]
Het niveau van (ik dacht) seizoen 4 met de Trinity Killer![]()
![]()
![]()
Zitten sowieso bij seizoen 7 jaquote:
Ik doe het liever via good old torrents. Betere kwaliteit, geen buffer time en lekker stabielquote:
quote:
Na die nieuwe downloadwet vertrouw ik torrents niet meer zoquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe het liever via good old torrents. Betere kwaliteit, geen buffer time en lekker stabiel
Ik laat popcorn hem eerst helemaal downen en dan kijken geen last van bufferenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik doe het liever via good old torrents. Betere kwaliteit, geen buffer time en lekker stabiel
Yougoslavia !!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:03 schreef renwan het volgende:
Tijd voor Steen!(die vieze vingertjes gozer wil ik nog steeds op zijn smoel slaan
)
Dat kan dan ook weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik laat popcorn hem eerst helemaal downen en dan kijken geen last van bufferen
putocker is wel een van de beterequote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:02 schreef Simterklaas het volgende:
Op putlocker.is staan ook veel films en series.
Met zijn teardrop tattoo'squote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:03 schreef renwan het volgende:
Tijd voor Steen!(die vieze vingertjes gozer wil ik nog steeds op zijn smoel slaan
)
Deze man weet wederomquote:
Mietjequote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:07 schreef DerRabbit het volgende:
Heren van het goede leeft, ik ga maar eens naar mijn bedje toe. Vind het wel weer goed geweest voor vandaag.
Fap ze !!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 02:07 schreef DerRabbit het volgende:
Heren van het goede leeft, ik ga maar eens naar mijn bedje toe. Vind het wel weer goed geweest voor vandaag.
Oh hoe weet je dat dan ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 01:43 schreef renwan het volgende:
Geerd kan PowerLoungen waarderen, dat weet ik toevallig
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |