Natuurlijk valt er dan wat te vieren. Bij het aanmaken van het 100ste topic in deze reeks schenkt het Café de eerste 100 liter bier van het huis!quote:
Waar te drinkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Natuurlijk valt er dan wat te vieren. Bij het aanmaken van het 100ste topic in deze reeks schenkt het Café de eerste 100 liter bier van het huis!
Ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:56 schreef renwan het volgende:
Zou 100 dan vandaag/vannacht gehaald gaan worden?
Heb wel nachtdienst dus is niet onwaarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:58 schreef PausNicolaas het volgende:
Die 301 berichten kan renwan toch wel even knallen, die staat immers altijd op plek 1!!!!!
Allahahahahaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:01 schreef renwan het volgende:
Volgens mij heeft de moskee hier verderop speakers opgehangen, ik hoor iets dat verdacht veel lijkt op een gebedslied
Allah akbar!!! Boem !!!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:01 schreef renwan het volgende:
Volgens mij heeft de moskee hier verderop speakers opgehangen, ik hoor iets dat verdacht veel lijkt op een gebedslied
Zo hoort het ook. Veel zuipen in het leven maar ondertussen de zaken wel voor elkaar hebbenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:58 schreef Geerd het volgende:
Morgen maar eens even beetje schoonmaken achter de bank vensterbank, alle kabels even los halen afnemen en dan zuipen
Ik heb eindelijk weer eens wat vrije tijd, dus ik zal meehelpenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:56 schreef renwan het volgende:
Zou 100 dan vandaag/vannacht gehaald gaan worden?
Ja af en toe ff aan de bak.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zo hoort het ook. Veel zuipen in het leven maar ondertussen de zaken wel voor elkaar hebben
Het nadeel van je eigen huis, schoonmakenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:58 schreef Geerd het volgende:
Morgen maar eens even beetje schoonmaken achter de bank vensterbank, alle kabels even los halen afnemen en dan zuipen
Het bezoek kun je ook combineren met bier tochquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:17 schreef Monopoly het volgende:
Ik trek er straks ook nog een paar open. Krijg nog even bezoek straks, kort lullen. Daarna boodschapje en pils.
Mwoah, het is zo'n serieuze zak die komt babbelen over geld.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:19 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Het bezoek kun je ook combineren met bier toch
Hu ?? Hoe dan ?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:19 schreef renwan het volgende:
Godver, ik koop net 6 bruine bolletjes bij de AH. Heb ik ze laten liggen![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:19 schreef renwan het volgende:
Godver, ik koop net 6 bruine bolletjes bij de AH. Heb ik ze laten liggen![]()
Nee begrijpelijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, het is zo'n serieuze zak die komt babbelen over geld.
Zware tijden gehad qua geld en nu op de goede rit. Zo'n vrijwilliger is dat. Die assisteert en geeft tips enzo. Dan is het niet zo'n puik idee om keihard te pilsen
Geeft ook wel weer voldoening, schoonbed wasmachine draait huis ruikt fris smaken ze extra goed hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:18 schreef renwan het volgende:
[..]
Het nadeel van je eigen huis, schoonmaken
Ja er was weer een of andere lul voor me langzaam met inpakken, daardoor kwamen de boodschappen van degene na me bij de mijne te liggen. Zo over het hoofd gezien denk ik.quote:
Vrijwilliger nog wel, heb je je zelf daarvoor opgegeven?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mwoah, het is zo'n serieuze zak die komt babbelen over geld.
Zware tijden gehad qua geld en nu op de goede rit. Zo'n vrijwilliger is dat. Die assisteert en geeft tips enzo. Dan is het niet zo'n puik idee om keihard te pilsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |