Zeker. Ik zit op de helft. 4 van de 8 op maar begin in te kakken. Twijfels. Morgenavond gewoon niets, maar in de middag zou eventueel nog kunnen. Denk dat ik zo in bed ga liggen met 1 halve liter en dan docu op de telefoon kijken ofzo.quote:
Zo weer 1345 ofzo intercity Groningen pauze stoptrein terug.quote:
Welk dienstnummer heb je?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo weer 1345 ofzo intercity Groningen pauze stoptrein terug.
Stoptrein heen stoptrein terug 19.33 klaar en dan zuipen !!!!!!!
Niet tandenpoetsen?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker. Ik zit op de helft. 4 van de 8 op maar begin in te kakken. Twijfels. Morgenavond gewoon niets, maar in de middag zou eventueel nog kunnen. Denk dat ik zo in bed ga liggen met 1 halve liter en dan docu op de telefoon kijken ofzo.
Ik vertrouw op jou dat het goed komt met die trein.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zo weer 1345 ofzo intercity Groningen pauze stoptrein terug.
Stoptrein heen stoptrein terug 19.33 klaar en dan zuipen !!!!!!!
Ja idd kun je beter vanmiddag nog een paar wegtikkenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zeker. Ik zit op de helft. 4 van de 8 op maar begin in te kakken. Twijfels. Morgenavond gewoon niets, maar in de middag zou eventueel nog kunnen. Denk dat ik zo in bed ga liggen met 1 halve liter en dan docu op de telefoon kijken ofzo.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 03:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
Er zouden meer Geerd's moet werken bij NS.
Heel aardig doorgetikt. Met deze snelheid gaat nummertje honderd nog voor zaterdag morgen nog geopend worden!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |