Hopelijk zet die trend niet doorquote:Op maandag 11 januari 2016 17:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De enige niet-Peug die tot nu toe een etappe heeft gewonnen is al uitgebrand
Sotnikov de blusrus rolt anders niet zo lekker.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Schijtrussen. Wou dat er eens wat anders stuk ging dan die GPS van ze. Maar dan echt stuk.
Nou sorry hoor, maar huidhydratatiecreme is nou niet direct wat het merendeel van de kijkers zal verlokken tot het spenderen van enorme sommen geld. Neem ik even aan hequote:Op maandag 11 januari 2016 19:00 schreef Alexxxxx het volgende:
niet zo zeiken jongens, zonder die kutreclame was het niet op tv geweest. Sterker nog, dan had er amper een Nederlander meegedaan.
ja snap ik ook niet. Als je de Tour wint krijg je 4 ton of zo.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:04 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF, dat prijzengeld is echt bedroevend weinig.Geef dan niks ipv die 2000 euro.
Voor MoBlo.quote:Op maandag 11 januari 2016 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
wat de fuk is trouwens met die reclameblokken op RTL7? Ik krijg nu echt alleen maar huidhydratatie, antirimpelcreme, make-up removerAllemaal wijvenshit
rot op
Neutralisage, geknipte special etc. Ik was ook gefopt eergisterenquote:Op maandag 11 januari 2016 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wat's met de tracker? WP5 exact dezelfde tijden als bij WP4
Zijn toch allemaal miljonairs, het gaat om de eer.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:04 schreef Quyxz_ het volgende:
WTF, dat prijzengeld is echt bedroevend weinig.Geef dan niks ipv die 2000 euro.
Tom Coronel vult persoonlijk ieder bakje met zijn lauwe papje.quote:Op maandag 11 januari 2016 19:14 schreef motorbloempje het volgende:
Kaas vóor kerels, niet kaas ván kerels
neutralisatie tussendoorquote:Op maandag 11 januari 2016 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
Wat's met de tracker? WP5 exact dezelfde tijden als bij WP4
wat?quote:Op maandag 11 januari 2016 19:24 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Zijn toch allemaal miljonairs, het gaat om de eer.
Meh de top in ieder geval bij de auto's zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |