Maar hij was nog te fatsoenlijk om te zeggen "Kamphues flikker op met je onzin, ik ben aan het sleutelen en mummies interesseren me geen zak!"quote:
Die uitspraak had ook zo van Daniel Willemsen kunnen komenquote:Op zondag 10 januari 2016 23:01 schreef Anne het volgende:
Ik heb ook nog nooit een dorp gezien van 700 km.
Hehe, ik vroeg er laatst nog naar!quote:Op zondag 10 januari 2016 23:29 schreef stinkie het volgende:
Montagefoutje, ze herhalen het Reiger item
Peugeot zo te zien Eibach veren met ZF Sachs dempers.quote:Op zondag 10 januari 2016 23:43 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een genuil dat Reiger item zeg. "Mini heeft een Nederlandse troef in handen whe whe"![]()
Is het dan niet zo dat IEDEREEN op Reiger dempers rijdt? Als zelfs Kamaz op Reiger rijdt zal Peugeot ook wel op Reiger rijden.
Tsja, dan zullen ze gaan verliezen hequote:Op maandag 11 januari 2016 16:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Peugeot zo te zien Eibach veren met ZF Sachs dempers.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja want oh reiger oh oh wat een goed merk is dat ook, heb meteen een setje bestelt voor mijn volkswagen Up!. Heb ook meteen een levensvoorraad aan eru prestige bestelt en een opel vivaro gekocht om mijn bakjes eru prestige te vervoerenquote:Op maandag 11 januari 2016 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, dan zullen ze gaan verliezen he
quote:Op maandag 11 januari 2016 17:42 schreef DieselTank het volgende:
[..]
Ja want oh reiger oh oh wat een goed merk is dat ook, heb meteen een setje bestelt voor mijn volkswagen Up!. Heb ook meteen een levensvoorraad aan eru prestige bestelt en een opel vivaro gekocht om mijn bakjes eru prestige te vervoerenEn iemand ingehuurd van eb personeelsdiensten om in mijn opel te rijden
Schijtrussen. Wou dat er eens wat anders stuk ging dan die GPS van ze. Maar dan echt stuk.quote:Op maandag 11 januari 2016 17:44 schreef DieselTank het volgende:
mardeev is trouwens positie 3 op WP4
De enige niet-Peug die tot nu toe een etappe heeft gewonnen is al uitgebrandquote:Op maandag 11 januari 2016 17:57 schreef DieselTank het volgende:
grote kans dat mini de eerste etappe binnenharkt, mag ook wel een beetje variatie is wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |