ga weg met je gatenkaaslulquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:42 schreef Catkiller het volgende:
Crip kom je mij pijpen? Mag gewoon op de bank of zo, de wc is zo krap.
Ga zo in een hoekje vetjes tellenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je kan jezelf wel knuffelen, dat is ook een soort van groepsknuffel
blonde haatbaardenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:40 schreef KREEFTx het volgende:
Mensen die zich bekeren zijn wel raar
ga gwn maandje monk doen in de bergenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:42 schreef -supergirl- het volgende:
ik wil me wel ooit bekeren tot iets en dan in een of ander cool klooster gaan wonen ofzo. lijkt me wel wat.
-supernon-quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:42 schreef -supergirl- het volgende:
ik wil me wel ooit bekeren tot iets en dan in een of ander cool klooster gaan wonen ofzo. lijkt me wel wat.
Waarom origineel zijn als het makkelijker kan. dikke.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:42 schreef Crip het volgende:
[..]
I don't give a fuck, ik merk dat mensen pakken op geloof als ze nergens anders op kunnen pakken. Blijft amusing voor mij. Dus win win. Origineel is het niet.
Zitten geen gaatjes in die kaas hoor, haha.quote:
jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef Chai het volgende:
Ik ben een slechte agnost, heeft iemand nog kritiek die hij/zij kwijt wil?
wow dit is oprecht wel interessantquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ga gwn maandje monk doen in de bergen
http://monkforamonth.com/
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef Chai het volgende:
Ik ben een slechte agnost, heeft iemand nog kritiek die hij/zij kwijt wil?
Tofik Kastflikkerquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Waarom origineel zijn als het makkelijker kan. dikke.
Je grappen zijn net zo makkelijk als de meiden die je geneukt hebt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
dm mij resultaat als je mac gehaald hebtquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Die lipstick kleur heb ik ook nodig in mijn leven.
niks voor jouquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
wow dit is oprecht wel interessant
Hoe voelde het balls deep tegen een andere ballsack?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
doe maar link van instaquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:25 schreef tetouaribo het volgende:
[..]![]()
![]()
Ken n chick die op haar lijkt
Ahahahhahahaquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je grappen zijn net zo makkelijk als de meiden die je geneukt hebt.
Smoothquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:43 schreef TARDIS. het volgende:
Supergirl kom je mij pijpen? Mag gewoon op de bank of zo, een klooster is zo koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |