Kan ik nooit aan meedoenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:37 schreef Remqo het volgende:
Het wordt wel weer eens tijd voor een grouphug!
oke pijpgeitquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:37 schreef Crip het volgende:
[..]
Jouw blunder hier valt niet meer te redden beeb
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Moedig je nu McNulty aan tot keukenseks met Crip?
Probeer alleen te bevatten wat er allemaal gaande is.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:38 schreef Chai het volgende:
[..]
Moedig je nu McNulty aan tot keukenseks met Crip?
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heb jij het idee dat je een goede moslima bent?
Je kan jezelf wel knuffelen, dat is ook een soort van groepsknuffelquote:
Hier ben ik crip gaat niemand iets aan wat ik ben of niet ben.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Heb jij het idee dat je een goede moslima bent?
ja das nie slim he dimaquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja was x met scheermeisje overheen gegaan
daarom denk nu zo lang lol
Een zeeman draagt zoiets niet hoor Dima. Als jij het als niet-zeeman draagt klopt helemaal niet .quote:
haar wordt niet langer daardoor johquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja was x met scheermeisje overheen gegaan
daarom denk nu zo lang lol
En wie ben je op je beauty- page?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier ben ik crip gaat niemand iets aan wat ik ben of niet ben.
Ik oordeel niet. Ieder moet het geloof belijden op z'n eigen manier. Alleen mensen pakken je nu wel op je geloof omdat je dat zelf uit handen geeft.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Hier ben ik crip gaat niemand iets aan wat ik ben of niet ben.
Hijabi from the block.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En wie ben je op je beauty- page?
eerder je hypocrisie aankaartenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:40 schreef Crip het volgende:
Tetou en McNulty die mij een godsdienstlesje willen geven.
I don't give a fuck, ik merk dat mensen pakken op geloof als ze nergens anders op kunnen pakken. Blijft amusing voor mij. Dus win win. Origineel is het niet.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik oordeel niet. Ieder moet het geloof belijden op z'n eigen manier. Alleen mensen pakken je nu wel op je geloof omdat je dat zelf uit handen geeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |