Alleen niemand heeft behoefte aan intimiteit met jou?quote:
Die lipstick kleur heb ik ook nodig in mijn leven.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:24 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan me best wel volwassenen voordoen, srs.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt door je volwassen gedrag zeker
Lippenstift kleur gematched met die van haar anus zeker.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:24 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hou je bek rimpelkopquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Echt mcnul... gooi jezelf weg.. je bent niets
Oh hohoho mijnheer is blauw en nu zo doen.... ik weet nog dat je een weke mossel was en ik je in bescherming nam... nu niet meer he... het is over het is klaarquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:24 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar drolletje toch van mequote:Op donderdag 7 januari 2016 21:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Oh hohoho mijnheer is blauw en nu zo doen.... ik weet nog dat je een weke mossel was en ik je in bescherming nam... nu niet meer he... het is over het is klaar
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:25 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lippenstift kleur gematched met die van haar anus zeker.
met je kaolo sharpei harsesquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen niemand heeft behoefte aan intimiteit met jou?
Praat Nederlands joh junglefeverquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
weer gelachen, bij dat nielsnul terug is en met mcnul blijf je ook lachen, twee full retards tegelijk wat een rijkdom
Is dat die collega van je?quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
weer gelachen, bij dat nielsnul terug is en met mcnul blijf je ook lachen, twee full retardis tegelijk wat een rijkdom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |