Hoe bedoel je zelfprojectiequote:Op donderdag 7 januari 2016 21:19 schreef McNulty het volgende:
[..]
wch is altijd een speciaal behoeftig gevalletje geweest
Je haalt gewicht en leeftijd door elkaarquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:19 schreef Crip het volgende:
ik word of heel jong geschat of heel oud, best freaky.
Ziet er gewoon goed uit voor 15 jaar hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:19 schreef Crip het volgende:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Je haalt gewicht en leeftijd door elkaar
ben je into jailbait jaquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ziet er gewoon goed uit voor 15 jaar hoor.
Sterker nog, de wijkagente schatte me bijvoorbeeld 6 jaar jonger en dat is jonger dan zijzelf is..quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoopten die serveersters zo een hogere fooi te krijgen zeker?
Mij schatten ze altijd viesoud inquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:19 schreef Crip het volgende:
omdat je ook vies vadsig mannetje bentquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Mij schatten ze altijd viesoud in
Komt door je volwassen gedrag zekerquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:22 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Mij schatten ze altijd viesoud in
kom jij niet beginnen want jij draagt je hoofddoek voor spek en bonenquote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
kom jij niet beginnen want jij draagt je hoofddoek voor spek en bonen
kijk zelf naar wat voor ho taal je hier uitkraamt voordat je het over mijn posts hebt
Oeh mr. Butthurt come onquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
kijk zelf naar wat voor ho taal je hier uitkraamt voordat je het over mijn posts hebt
hahahaahahahahah watquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:23 schreef McNulty het volgende:
[..]
Gvd mn mental imagequote:Op donderdag 7 januari 2016 21:19 schreef TARDIS. het volgende:
Niels denkt dat hij jonger wordt geschat door z'n uiterlijk maar men durft niet te geloven in hun stoutste dromen dat iemand van 67 met een korte broek voorbij rolschaatst in de winter.
En dat typ jij? Bakbanaan!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Forever retard bedoel je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |