Rowena heb ik Cruella gedoopt, en ik merk dat OOgje de enige is dus nu "vrijwillig" vertrekt.. ik heb nog geen andere einde tijd vertrekkers vernomenquote:Op donderdag 7 januari 2016 20:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Cruella? Bedoel je Isabella?
Ik denk dat het waar is. Van de andere kant zeggen ze ook steeds dat ze weg willen als hun 15 maanden er op zitten en lijkt een groot deel van de groep gewoon tijd uit te zitten.
Hmm, dan ga ik eerst checken of de rekening betaald isquote:
Dat krijg je met die moraalridders hier. Maar ik begrijp je ergernis.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:01 schreef Alocanda het volgende:
wat een haantjesgedrag hier in de cos. 2 mannen die hun gelijk willen halen. Het is lekker lurken zo....pfff
Heel de dag al, ik heb een idee dat ze niet heeft gedouchtquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:03 schreef Raskolnikow het volgende:
Gina loopt ook nog steeds in haar pyama?
Ze stoppen toch voorlopig helemaal met huisjes?quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:05 schreef Hagenesie het volgende:
Blijft de vide om te slapen of gaat het weg?
dat had ik nog niet mee gekregen, dankquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ze stoppen toch voorlopig helemaal met huisjes?
Ja, mag niet van Herr Ivan und frau Waaifquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:06 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Ze stoppen toch voorlopig helemaal met huisjes?
Ze lezen echt wel mee.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Bjorn gaat met carnaval verkleden als Mario.
Dat is te gemakkelijk.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat ben je als je uitgezonden bent geweest naar het buitenland. Dan ben je een veteraan.
quote:In Nederland is sinds 1990 formeel een veteraan een voormalige militair of een voormalig gemilitariseerde burger met de Nederlandse nationaliteit die het Koninkrijk heeft gediend onder oorlogsomstandigheden of tijdens vredesoperaties.
Zij mag zich echt veteraan noemenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:10 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is te gemakkelijk.
[..]
Staat mooi in zijn CVquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:10 schreef Hagenesie het volgende:
Bjorn gaat als piloot. Die zou er in het begin al in komen
Snap niet waar Nicol zich nog mee bemoeid, die gaat toch naar huis!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, mag niet van Herr Ivan und frau Waaif
Het is momenteel haar levensmissie om Bas onderuit te halenquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:11 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Snap niet waar Nicol zich nog mee bemoeid, die gaat toch naar huis!
Volgens de definitie wel als ze daadwerkelijk in Afghanistan is geweest. Wel vind ik het krom dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen mensen die ergens ver achter de linies relatief veilig in een hospitaal verbandjes aanleggen en mensen die met een geweer in de hand de vijand verslaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:11 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Zij mag zich echt veteraan noemen
Krijgt Ivan in elke brief te horen van haar wat hij moet doen!quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is momenteel haar levensmissie om Bas onderuit te halen
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Volgens de definitie wel als ze daadwerkelijk in Afghanistan is geweest. Wel vind ik het krom dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen mensen die ergens ver achter de linies relatief veilig in een hospitaal verbandjes aanleggen en mensen die met een geweer in de hand de vijand verslaan.
En baai een kapper, waar ze enkel het hondje van de bazin mocht uitlaten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:57 schreef mangalie het volgende:
[..]
En nog een hondenopvang in Portugal gehad en 4 jaar bij een slager gewerkt waar ze de beste schnitzelsnijder was
die staat elke week bij het hekquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Krijgt Ivan in elke brief te horen van haar wat hij moet doen!
Nee, want zij zijn geen militairen. Maar als je puur naar de feiten kijkt, dan wel ja.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Dan zouden mensen van het Rode Kruis ook veteraan zijn.
Het werk wat die mensen doen is gevaarlijker dan wat waaif heeft gedaan.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:14 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Nee, want zij zijn geen militairen. Maar als je puur naar de feiten kijkt, dan wel ja.
Dat wilde ik bijna zeggen, maar dan krijg je weer reacties van "Je weet niet wat ze allemaal heeft doorstaan". En dat weten we ook niet. Maar gezien de toon waarop Waaif spreekt en al haar overdrijvingen denk ik dat het weinig voorstelt en mag ze zich wel wat beschaaidener opstellen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het werk wat die mensen doen is gevaarlijker dan wat waaif heeft gedaan.
Ze kunnen moeilijk iedereen gaan screenen wat iemand heeft mee gemaakt daar. Je hoeft niet met een geweer in de hand te hebben gestaan om daar nare dingen te hebben mee gemaakt of gezien.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:13 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Volgens de definitie wel als ze daadwerkelijk in Afghanistan is geweest. Wel vind ik het krom dat er geen onderscheid wordt gemaakt tussen mensen die ergens ver achter de linies relatief veilig in een hospitaal verbandjes aanleggen en mensen die met een geweer in de hand de vijand verslaan.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat wilde ik bijna zeggen, maar dan krijg je weer reacties van "Je weet niet wat ze allemaal heeft doorstaan". En dat weten we ook niet. Maar gezien de toon waarop Waaif spreekt en al haar overdrijvingen denk ik dat het weinig voorstelt en mag ze zich wel wat beschaaidener opstellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef Poezewoes het volgende:
lListen carefully i shall say this only onceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Eigenlijk wel maar ze zijn geen militair.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:14 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Dan zouden mensen van het Rode Kruis ook veteraan zijn.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef Poezewoes het volgende:
Listen carefully i shall say this only onceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deze wel maar die zijn al lang dood...quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:18 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Eigenlijk wel maar ze zijn geen militair.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is redelijk na te gaan. Niet op individuele basis, maar wel op basis van de taken waar de militair heeft gediend. Die algemene definitie is krom. Zo ben ik een paar jaar geleden (als vakantieganger) in Kosovo geweest, op eigen houtje. Niets aan de hand daar. Maar als je daar nu als militair heen gaat ben je volgens de definitie "veteraan", omdat er officieel nog sprake is van een vredesmissie. Dat is nogal krom in vergelijking met mensen die echt in de vuurlinies hebben gelegen. Maar goed dit gaat heel erg offtopic. Ik schrijf dit omdat ik het storend en ook beledigend vindt dat het Waaif in het verleden zo heeft gekoketteerd met het veteraan zijn.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:17 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ze kunnen moeilijk iedereen gaan screenen wat iemand heeft mee gemaakt daar. Je hoeft niet met een geweer in de hand te hebben gestaan om daar nare dingen te hebben mee gemaakt of gezien.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Deze wel maar die zijn al lang dood...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:19 schreef Raskolnikow het volgende:
[..]
Deze wel maar die zijn al lang dood...Dood? Mark leeft nog hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste reactie, de taken hoeven niet altijd wat te zeggen. Je kan bijv. onderweg ook het een en ander mee maken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 21:20 schreef JanKorteachternaam het volgende:
[..]
Dat is redelijk na te gaan. Niet op individuele basis, maar wel op basis van de taken waar de militair heeft gediend. Die algemene definitie is krom. Zo ben ik een paar jaar geleden (als vakantieganger) in Kosovo geweest, op eigen houtje. Niets aan de hand daar. Maar als je daar nu als militair heen gaat ben je volgens de definitie "veteraan", omdat er officieel nog sprake is van een vredesmissie. Dat is nogal krom in vergelijking met mensen die echt in de vuurlinies hebben gelegen. Maar goed dit gaat heel erg offtopic. Ik schrijf dit omdat ik het storend en ook beledigend vindt dat het Waaif in het verleden zo heeft gekoketteerd met het veteraan zijn.
En volgens mij loopt Mark in het onderste deel, die met die hangende neukteugelsquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Draagt Bjorn tegenwoordig het bovenste deel van het kruippakje van Wim?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |