Oh, er is nog zát te maken, maar de kwaliteit van de foto is te matig. Daar kan ik niet zoveel mee. Ligt niet aan je hoofd hoor, maar aan de fotokwaliteit op zich.quote:
Pak van mijn hart dat je er geen schaar in hebt gezet.quote:
dat laat ik over aan lucky2quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pak van mijn hart dat je er geen schaar in hebt gezet.
Mijn complimenten voor je paint style.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:07 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor je paint style.dank je, herinnert u zich deze nog nog nog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 22:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga eens ff in een ander topic rondneuzen; dan merk je het zo!
Wauwquote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
dank je, herinnert u zich deze nog nog nog?
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Blues op 10-01-2016 15:14:46 ]
quote:Op zondag 10 januari 2016 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Geinig Melig Topic
Ik op de huishoudbeurs vorig jaar in de silent disco(zoonlief eraf geshopt)
Wow, een onvervalste Travolta vloer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L2B's Mixcloud
quote:Op zondag 10 januari 2016 15:08 schreef Bluezz het volgende:
Geinig Melig Topic
Ik op de huishoudbeurs vorig jaar in de silent disco(zoonlief eraf geshopt)
Toffe foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar kunnen ze vast wel iets mee![]()
Die is gewéldig!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
dank je, herinnert u zich deze nog nog nog?
[ link | afbeelding ]
Dat zou zonde zijn. Alleen even de kam erdoor en het is klaar.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:51 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Pak van mijn hart dat je er geen schaar in hebt gezet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
De coupe is super, maar waarom heb je niks met dat boeket gedaan.quote:
dat mag jij doenquote:Op zondag 10 januari 2016 18:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
De coupe is suber, maar waarom heb je niks met dat boeket gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door sacha op 10-01-2016 19:36:30 ]...
quote:Op zondag 10 januari 2016 19:31 schreef sacha het volgende:
bloes!bloes anders!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L2B's Mixcloud
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |