quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:25 schreef Daui het volgende:
[..]
Ze sliepen samen in 1 bed maar dat past allang niet meer. Sommige mensen slapen graag met hun armen wijd of gaan wapperen in hun slaap. Maar ze liggen wel naast elkaar met hun ledikant
Ik heb de boom bewust nog staanquote:Op donderdag 7 januari 2016 21:53 schreef Estrys het volgende:
Ik vroeg me al af of je die boom niet eens op moest ruimen![]()
ik ben toen ik een jaar of zes, zeven was, op een team uitje van mijn vaders werk in een water polo net geklommen. Dat net is vervolgens omgevallen met mij erin en langzaam naar de bodem gezonken. Ze hebben mij er net op tijd uit kunnen halen. Sindsdien beleef ik geen plezier meer aan zwemmen. En ik wil niet dat G dat onbewust over neemt van mij, dus doet mijn man het. En omdat hij al zoveel mist van G.quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:58 schreef faptist het volgende:
Cassandra,
Waarom zwem jij zelf niet?
Zo fijn!
holy f. !quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik ben toen ik een jaar of zes, zeven was, op een team uitje van mijn vaders werk in een water polo net geklommen. Dat net is vervolgens omgevallen met mij erin en langzaam naar de bodem gezonken. Ze hebben mij er net op tijd uit kunnen halen. Sindsdien beleef ik geen plezier meer aan zwemmen. En ik wil niet dat G dat onbewust over neemt van mij, dus doet mijn man het. En omdat hij al zoveel mist van G.
Ik zwem alleen als het heel warm is, en dan nog het liefst km krokodillen in het ondiepe gedeelte![]()
Ik heb overigens een wasbare zwemluier voor G
misschien wel, maar ik ga op vakantie wel in t pierenbadje met hem. Denk dat het verder wel mee valt, vanaf acht weken oud zwemmen weet hij niet beter. Hij heeft er erg veel lol in en mijn man ook (heb je die foto op mijn fb gezien? Mijn man geeft bijna licht, dat wil ik m ook niet afnemen)quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:34 schreef faptist het volgende:
[..]
holy f. !
Advocaat van de duivel.
denk je niet dat hij het juist gaat mee krijgen,.. juist omdat je niet mee gaat zwemmen?
Misschien de ideale gelegenheid om samen weer vertrouwen en plezier te krijgen in het zwemmen?
G houdt t ongeveer 20 minuten volquote:Op donderdag 7 januari 2016 23:08 schreef Daui het volgende:
Heeft de baby dan een zwemluier aan? Het lijkt me wel heel leuk babyzwemmen maar dan moet ik mijn man ook overtuigen![]()
Houdt de baby het lang vol of is hij/zij het naar tien minuten alweer zat (teveel prikkels enzo)
quote:Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef faptist het volgende:
Ingee,
Mijn antwoord op alles wat met zielige baby's te maken heb is samen douchen.
[..]
ZO leuk!
Mineola / mari.. aaarghh.. ben vergeten wie..
De lieve mama die een andere baan wil, omdat ze de reistijd zat is.
DOEN! Ik had 1,5 uur heen en 1.5 uur terug. En dat was dan op de zeldzame dagen zonder vertraging..
Nu 20 minuten en ik heb opeens tijd om even te ontspannen voordat ik ga koken.
Of energie om nog even met iemand af te spreken.
Dus doen! Heel veel succes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Douchen met baby is leuk ja!
Estrys, gefeliciteerd!
Cactus, beterschap, dat klinkt afschuwelijk!
Komt jouw mams ook hier? Ik ben kapot. Soprtgelijke aantallen wc bezoek voor mij sinds 6u en het houdt niet op, niet vanzelf...quote:Op vrijdag 8 januari 2016 06:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Minimeeting met een staartje! R van Inge en ik hebben hetzelfde virus! Gister in 3 uur tijd 21x (ik overdrijf helaas niet) op de wc gezeten en 5x gekotst. Ziek voor een kind zorgen, I can it not.
Ik was gelukkig bij mijn moeder thuis toen ik ziek werd dus die kon met Sjaak spelen. Tijdens een kots-/wc-pauze zijn we naar mijn huis gereden (5 minuten) en mams kwam met de fiets. Ik heb dus 10 minuten voor Sjaak moeten zorgen en ging bijna onderuit, zo draaierig. Gelukkig kwam mams toen. Manmanman.
Ik hoop dat het Sjaak overslaat!
Dat doet ze hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2016 09:10 schreef ingee het volgende:
[..]
Komt jouw mams ook hier? Ik ben kapot. Soprtgelijke aantallen wc bezoek voor mij sinds 6u en het houdt niet op, niet vanzelf...
R slaapt als een Rsje.
Zoals Fap zou zeggen: "samen douchen" Maar ik kan me voorstellen dat je daar geen kracht voor hebt nu.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:54 schreef ingee het volgende:
#faalmoeder 2016, ik begin:
Over je eigen kind heen projectielbraken.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:54 schreef ingee het volgende:
Mijn nog niet staande/zittende baby is de enige op het KDV. (Zijn nog geen jaar open!) ze moesten even improviseren met T. Waren ze gisteren aan het vertellen. Rest is tussen de 11 maanden en (bijna) 4.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:05 schreef FlyingFish het volgende:
Sterkte MwC en Ingee! Jullie maken de meet nu wel wat onaantrekkelijkerShop (nog) nergens last van?
Limone, wij hebben voor kerst (geld voor) een dierentuinabbo gehad wat hier erg in de smaak viel. En anders 'luxe' dingen die op gaan? Te duur douchespul, restaurantbon, sushi die thuisbezorgd wordt?
En over foto's gesproken, iemand ervaring met die 'gratis' fotografen bij de supermarkt? Volgende week komt Poses hier bij de Jumbo. Maken die redelijke foto's of is dat echt zonde van je tijd? En zijn dergelijke foto's wel leuk van een baby die nog niet zelfstandig kan zitten of staan of krijg je dan alleen van die foto's waarop hij in een mandje ligt? (Hij is nu 4,5 maand oud). Een fotopakket aanschaffen daar kost 60 euro maar dat is natuurlijk niet verplicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Ggirl op 08-01-2016 11:32:02 (Link stuk!) ]
Faalmoederboks!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 10:54 schreef ingee het volgende:
Ben jij mij?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:33 schreef Cholula het volgende:
[..]
Faalmoederboks!
Ik scheet toen overigens synchroon in mijn broek.
Beterschap!![]()
Twix krijgt een zwemluier aan en daar overheen een zwembroek. Er bestaan ook wasbare zwemluiers maar Twix heeft een luie, niet-milieubewuste mama.quote:Op donderdag 7 januari 2016 23:08 schreef Daui het volgende:
Heeft de baby dan een zwemluier aan? Het lijkt me wel heel leuk babyzwemmen maar dan moet ik mijn man ook overtuigen![]()
Houdt de baby het lang vol of is hij/zij het naar tien minuten alweer zat (teveel prikkels enzo)
quote:
quote:
quote:
Dank! Via een googledwaaltocht ben ik van massage (<3) bij een kleuranalyse gekomen. Dat lijkt me leuk! Wel jammer als zwart niet mijn kleur blijkt te zijn.quote:
Nou! Mijn hele verlanglijst is leeg nu. Voor de beeldvorming:quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:10 schreef mignonne het volgende:
En Limoneik ben einde van de maand jarig en heb hetzelfde 'probleem'. Ik vraag niets van mn lief en van familie vraag ik denk ik een bijdrage voor een nieuwe tas. Ik kan wel een nieuwe gebruiken, de tas die ik nu gebruik is de luiertas van E. nog
de ritsen zijn stuk en ik verlies steeds dingen in de voering
![]()
Elektrisch, een kleintje. Die staat nu naast zijn bff tostiapparaat in een kastje. Hiervoor heb ik alleen een hele zooi bakjes-van-de-chinees-want-die-zijn-zo-handig weg hoeven doen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:04 schreef Cholula het volgende:
Dierentuinabbo![]()
Heb je een elektrisch wafelijzer of eentje voor op het fornuis? Ik wil er ook eentje maar ik wil niet nog meer zut op het aanrecht /in de keukenkastjes.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:12 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb trouwens spijt dat ik niet een pruik voor m'n verjaardag heb gevraagd.
Ik ga het morgen juist laten uitdunnen bij de kapper. Pm me je adres even, stuur ik het op.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:12 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb trouwens spijt dat ik niet een pruik voor m'n verjaardag heb gevraagd.
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 15:35 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik ga het morgen juist laten uitdunnen bij de kapper. Pm me je adres even, stuur ik het op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je een recept van die wafels?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 14:33 schreef Limone het volgende:
Van Sinterklaas heb ik een wafelijzer gekregen (echt een tip, jongens: mijn dochter is dol op havermoutbanaanwafels. Die geven ook geen gore vlekken en/dus prima voor onderweg). Met kerst hebben we zelfs het bedrag dat we normaal aan cadeaus uitgeven, overgemaakt aan een goed doel.
![]()
Maar met een analyse en een dierentuinabo ben ik heel content! En de mensen die echt heeeeeel graag van mij willen weten wat ik wil, ook! Wat zou ik zonder Fok! moeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |