abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158915992
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:25 schreef Daui het volgende:

[..]

Ze sliepen samen in 1 bed maar dat past allang niet meer. Sommige mensen slapen graag met hun armen wijd of gaan wapperen in hun slaap ;) . Maar ze liggen wel naast elkaar met hun ledikant
O+
  donderdag 7 januari 2016 @ 22:58:18 #52
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158916159
Cassandra,
Waarom zwem jij zelf niet?
Zo fijn!
pi_158916248
Hier ook babyzwemmen. Twix vindt het een feestje! Man kleedt hem uit en aan, ik zwem met hem (want man durft hem niet onder water te laten zwemmen).
pi_158916422
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 21:53 schreef Estrys het volgende:
Ik vroeg me al af of je die boom niet eens op moest ruimen ;)
Ik heb de boom bewust nog staan :P gaat zaterdag de deur uit. Vond het gezellig en J vindt het zo leuk om naar de lampjes te kijken. O+ (Normaal zou ie al lang weggeweest zijn)

LuDann: gewoon blijven posten wat je kwijt wil, hoor!

Faptist, lijkt me heerlijk, een baan dichterbij. Als die nou te vinden was... (sowieso hopen dat mijn contract verlengd wordt, ook dat is nog afwachten)

J had moeite met slapen vanavond, dus heeft nog een poos op de bank gelegen en gebrabbeld toen vriend moest telewerken, maar toen hij sliep hebben we fijn samen ontspannen gekletst over werkdingen. Was lang geleden :@
pi_158916514
Heeft de baby dan een zwemluier aan? Het lijkt me wel heel leuk babyzwemmen maar dan moet ik mijn man ook overtuigen :)
Houdt de baby het lang vol of is hij/zij het naar tien minuten alweer zat (teveel prikkels enzo)
pi_158917446
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:58 schreef faptist het volgende:
Cassandra,
Waarom zwem jij zelf niet?
Zo fijn!
ik ben toen ik een jaar of zes, zeven was, op een team uitje van mijn vaders werk in een water polo net geklommen. Dat net is vervolgens omgevallen met mij erin en langzaam naar de bodem gezonken. Ze hebben mij er net op tijd uit kunnen halen. Sindsdien beleef ik geen plezier meer aan zwemmen. En ik wil niet dat G dat onbewust over neemt van mij, dus doet mijn man het. En omdat hij al zoveel mist van G.
Ik zwem alleen als het heel warm is, en dan nog het liefst km krokodillen in het ondiepe gedeelte :')

Ik heb overigens een wasbare zwemluier voor G
  donderdag 7 januari 2016 @ 23:34:29 #57
335643 faptist
Maakt fouten
pi_158917513
quote:
1s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:32 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ik ben toen ik een jaar of zes, zeven was, op een team uitje van mijn vaders werk in een water polo net geklommen. Dat net is vervolgens omgevallen met mij erin en langzaam naar de bodem gezonken. Ze hebben mij er net op tijd uit kunnen halen. Sindsdien beleef ik geen plezier meer aan zwemmen. En ik wil niet dat G dat onbewust over neemt van mij, dus doet mijn man het. En omdat hij al zoveel mist van G.
Ik zwem alleen als het heel warm is, en dan nog het liefst km krokodillen in het ondiepe gedeelte :')

Ik heb overigens een wasbare zwemluier voor G
holy f. !

Advocaat van de duivel.
denk je niet dat hij het juist gaat mee krijgen,.. juist omdat je niet mee gaat zwemmen?
Misschien de ideale gelegenheid om samen weer vertrouwen en plezier te krijgen in het zwemmen?
:*
pi_158917627
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:34 schreef faptist het volgende:

[..]

holy f. !

Advocaat van de duivel.
denk je niet dat hij het juist gaat mee krijgen,.. juist omdat je niet mee gaat zwemmen?
Misschien de ideale gelegenheid om samen weer vertrouwen en plezier te krijgen in het zwemmen?
:*
misschien wel, maar ik ga op vakantie wel in t pierenbadje met hem. Denk dat het verder wel mee valt, vanaf acht weken oud zwemmen weet hij niet beter. Hij heeft er erg veel lol in en mijn man ook (heb je die foto op mijn fb gezien? Mijn man geeft bijna licht, dat wil ik m ook niet afnemen)
pi_158918609
Cassandra, vond G het zwemmen vanaf het begin al leuk? Hier waren de eerste keren op centerparcs (rond 3 maanden) geen groot succes te noemen. En daar ga je nog wel even voor tien minuten zwemmen heen (want vakantie en gratis), maar het normale zwembad durven we nog niet aan.
pi_158919851
Ah. Symptomen van overproductie passen.. Ik verhuis er even mee naar het bv topic. Thanks cassandra en 1stgirl.

1stgirl wat fijn dat het beter gaat! Ik wist niet dat kleintjes maagzuurremmers konden krijgen, fijn dat het werkt. Zoals Lu al vroeg, ben je nu op een dieet?

Beterschap voor R ingee, hoop dat het braken gestopt is..

Estrys haha ik moest zo lachen om je dochter met d'r pollepel en hamsternijd :D enne gefeliciteerd! (Vandaag toch?)

Sillie, douchen geen optie? Da's echt heerlijk.

Cassandra, hm ja ik snap het. Lastige situatie. Hoop dat er snel verbetering in komt nu! Blijven spuien hoor als het je dwarszit.

Geldt wat mij betreft voor iedereen, spuien mag en zoals iemand anders al zei men kan er altijd voor kiezen er niet op te reageren. Ik vind het fijn dat het hier kan iig.

Over speentjes: E heeft een zkh speen die anders van vorm is en die geen tepelverwarring veroorzaakt (lijkt net een tepel/pink). Mss is dat iets voor degenen die nog een goede speen zoeken? Alleen te bestellen op prematuursite punt nl helaas, hij heet s.oothie of j.olliepo.p. Ze zijn wel fugly. Maar werkt goed voor de zuigbehoefte.
pi_158920884
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:08 schreef Daui het volgende:
Heeft de baby dan een zwemluier aan? Het lijkt me wel heel leuk babyzwemmen maar dan moet ik mijn man ook overtuigen :)
Houdt de baby het lang vol of is hij/zij het naar tien minuten alweer zat (teveel prikkels enzo)
G houdt t ongeveer 20 minuten vol

En de eerste keer vond hij het spannend en zat hij echt lekker dicht tegen mijn man aan. De tweede keer was hij al aan het lachen. Hij vindt het erg leuk
pi_158920984
Ik hoor mijn baby door de babyfoon (verkouden) ademhalen O+. Zo jammer dat ik hem zo uit bed moet halen om te voeden omdat ik moet gaan werken...
pi_158921007
Minimeeting met een staartje! R van Inge en ik hebben hetzelfde virus! Gister in 3 uur tijd 21x (ik overdrijf helaas niet) op de wc gezeten en 5x gekotst. Ziek voor een kind zorgen, I can it not.
Ik was gelukkig bij mijn moeder thuis toen ik ziek werd dus die kon met Sjaak spelen. Tijdens een kots-/wc-pauze zijn we naar mijn huis gereden (5 minuten) en mams kwam met de fiets. Ik heb dus 10 minuten voor Sjaak moeten zorgen en ging bijna onderuit, zo draaierig. Gelukkig kwam mams toen. Manmanman.

Ik hoop dat het Sjaak overslaat!
pi_158921226
Beterschap mwc!

Ik heb W gister voor het slapen gaan nog een zetpil gegeven. Hij viel om 23 in slaap om zich pas om 5 uur weer te melden. Hij snottert nog, maar lijkt zich nu weer een stuk vrolijker te voelen.
pi_158921340
Wat gaan jullie ineens weer hard!

Babyzwemmen lijkt mij zo leuk, maar de lessen zijn hier nogal vroeg. Voor mij niet zo erg, maar M slaapt vaak uit :P

Oef beterschap R en MwC! Is dat hetzelfde virus als Selvaria en Estrys hadden :X

Kris volgens mij heb ik je ook gevonden op FB! Ben ook zo brutaal geweest om nog een paar anderen van jullie toe te voegen :@ :P

Sillie: wat jammer dat W het badje niks vindt. Geen tips helaas. Vindt hij douchen wel leuk?

LuDann: gewoon posten! Ik vind het wel leuk om dat soort dingen te lezen!

Nou, ik ga me ook maar eens uit bed slepen. Straks nog een laatste inhaalles fit met je baby. De laatste keer vond M het helemaal niet leuk en was ze overstuur geraakt toen ze in de draagdoek moest ;( Ik heb er dus niet zo'n zin, maar goed. Laatste keer en we kunnen altijd nog naar huis als het niks wordt.
pi_158921528
Dat is echt een rukvirus Cactus! :*

Ik ben nu ook vriendjes met Kazy! Fok!moeders, spaar ze allemaal!
pi_158921635
Ai Mw Cactus. Met zo'n virus kun je inderdaad niet voor Sjaak zorgen. Gelukkig kun je terugvallen op je omgeving. Beterschap!

Drie jaar geleden was ik net 1,5 uur mama van een schattige kleine meisjesbaby van 3000 gram precies. Nu is ze een grote meid en speelt ze heel lief met haar net gekregen winkeltje O+ Wat gaat de tijd snel.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 8 januari 2016 @ 08:37:04 #68
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158921652
Oef, dat klinkt zwaar ruk, MwC!

Succes kazy, hoop dat de laatste les goed gaat.

gefeliciteerd met je middelste, Estrys!
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_158921789
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 22:13 schreef faptist het volgende:
Ingee,
Mijn antwoord op alles wat met zielige baby's te maken heb is samen douchen.

[..]

ZO leuk!

Mineola / mari.. aaarghh.. ben vergeten wie..
De lieve mama die een andere baan wil, omdat ze de reistijd zat is.
DOEN! Ik had 1,5 uur heen en 1.5 uur terug. En dat was dan op de zeldzame dagen zonder vertraging..
Nu 20 minuten en ik heb opeens tijd om even te ontspannen voordat ik ga koken.
Of energie om nog even met iemand af te spreken.
Dus doen! Heel veel succes :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Douchen met baby is leuk ja!

Estrys, gefeliciteerd!

Cactus, beterschap, dat klinkt afschuwelijk!
pi_158922018
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 06:38 schreef MevrouwCactus het volgende:
Minimeeting met een staartje! R van Inge en ik hebben hetzelfde virus! Gister in 3 uur tijd 21x (ik overdrijf helaas niet) op de wc gezeten en 5x gekotst. Ziek voor een kind zorgen, I can it not.
Ik was gelukkig bij mijn moeder thuis toen ik ziek werd dus die kon met Sjaak spelen. Tijdens een kots-/wc-pauze zijn we naar mijn huis gereden (5 minuten) en mams kwam met de fiets. Ik heb dus 10 minuten voor Sjaak moeten zorgen en ging bijna onderuit, zo draaierig. Gelukkig kwam mams toen. Manmanman.

Ik hoop dat het Sjaak overslaat!
Komt jouw mams ook hier? Ik ben kapot. Soprtgelijke aantallen wc bezoek voor mij sinds 6u en het houdt niet op, niet vanzelf...
R slaapt als een Rsje.
pi_158922151
Oh jongens, beterschap! Veel sportdrank drinken (helpt bij mij vaak).. :*

S. Wilde na de voeding niet meer in de co-sleeper. Hij wilde alleen heeel dicht tegen mij aan liggen. O+

niet babygerelateerde fwp: ik ben over 10 dagen jarig en ik weet niet wat ik moet vragen. Ik heb alles al.. Iemand een idee?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 09:28:19 #72
327807 Mariposas
יה&#14
pi_158922254
Een weekendje/nachtje in een lekker hotel of een B&B, Limone? Of een massage of een sauna arrangement?
  vrijdag 8 januari 2016 @ 09:37:53 #73
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_158922385
Limone: Massage O+ , concert/ theaterkaartjes voor een voorstelling die je graag wilt zien?
pi_158922602
Iets te eten of te drinken Limone, van die dingen die je zelf niet zo snel koopt? Driedubbel geperste exotische extreem lekkere olijfolie, dat soort werk.

(Te) dure keukenitems, messenset, een Zoku of een Aeroccino bijvoorbeeld?

'Tegoedbon' voor een etentje en avondje oppas, zodat je met je man date night kan houden?

Massage idd.

Of als je in een wereldverbeterende bui bent, zoiets?
pi_158922826
Oh, Inge & cactus, beterschap! Ik voel me heerlijk uitgeslapen! Lag er om half tien in gisterenavond en schrok net wakker. T. Slaapt nog lekker (na eventjes camera checken of hij nog ademde want hij lag er nog voor mij in!)

Gisteren zijn eerste KDV foto's mee naar huis gekregen. Ze zijn zo leuk, maar 12,50 per stuk voor een digitaal bestandje dat vind de gierige mamma in mij véél te duur! Vanavond met vriendlief maar eens kijken welke nu écht het leukste is en de rest maar een afdrukje van bestellen, die zijn wel schappelijk!
pi_158923574
#faalmoeder 2016, ik begin:

Over je eigen kind heen projectielbraken. ;(
pi_158923597
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:10 schreef ingee het volgende:

[..]

Komt jouw mams ook hier? Ik ben kapot. Soprtgelijke aantallen wc bezoek voor mij sinds 6u en het houdt niet op, niet vanzelf...
R slaapt als een Rsje.
Dat doet ze hoor :) Ben je alleen thuis met R?? Dat is niet te doen!
pi_158923628
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 10:54 schreef ingee het volgende:

Zoals Fap zou zeggen: "samen douchen" Maar ik kan me voorstellen dat je daar geen kracht voor hebt nu.
pi_158923703
quote:

:o
beterschap :*
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_158923753
Sterkte MwC en Ingee! Jullie maken de meet nu wel wat onaantrekkelijker :D Shop (nog) nergens last van?

Limone, wij hebben voor kerst (geld voor) een dierentuinabbo gehad wat hier erg in de smaak viel. En anders 'luxe' dingen die op gaan? Te duur douchespul, restaurantbon, sushi die thuisbezorgd wordt?

En over foto's gesproken, iemand ervaring met die 'gratis' fotografen bij de supermarkt? Volgende week komt Poses hier bij de Jumbo. Maken die redelijke foto's of is dat echt zonde van je tijd? En zijn dergelijke foto's wel leuk van een baby die nog niet zelfstandig kan zitten of staan of krijg je dan alleen van die foto's waarop hij in een mandje ligt? (Hij is nu 4,5 maand oud). Een fotopakket aanschaffen daar kost 60 euro maar dat is natuurlijk niet verplicht.
pi_158923815
och cactus :* sterkte en beterschap.

En Limone :D ik ben einde van de maand jarig en heb hetzelfde 'probleem'. Ik vraag niets van mn lief en van familie vraag ik denk ik een bijdrage voor een nieuwe tas. Ik kan wel een nieuwe gebruiken, de tas die ik nu gebruik is de luiertas van E. nog :') de ritsen zijn stuk en ik verlies steeds dingen in de voering }:|

FF, ik heb zelf nooit van die foto's afgenomen maar mijn buurvrouw was er altijd helemaal wild van. Inderdaad de prototype foto's in een mandje/kistje/bakje op een kleedje enzo. Ik weet het niet zo. De kwaliteit was volgens mij wel okay verder.
:)
pi_158924101
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:05 schreef FlyingFish het volgende:
Sterkte MwC en Ingee! Jullie maken de meet nu wel wat onaantrekkelijker :D Shop (nog) nergens last van?

Limone, wij hebben voor kerst (geld voor) een dierentuinabbo gehad wat hier erg in de smaak viel. En anders 'luxe' dingen die op gaan? Te duur douchespul, restaurantbon, sushi die thuisbezorgd wordt?

En over foto's gesproken, iemand ervaring met die 'gratis' fotografen bij de supermarkt? Volgende week komt Poses hier bij de Jumbo. Maken die redelijke foto's of is dat echt zonde van je tijd? En zijn dergelijke foto's wel leuk van een baby die nog niet zelfstandig kan zitten of staan of krijg je dan alleen van die foto's waarop hij in een mandje ligt? (Hij is nu 4,5 maand oud). Een fotopakket aanschaffen daar kost 60 euro maar dat is natuurlijk niet verplicht.
Mijn nog niet staande/zittende baby is de enige op het KDV. (Zijn nog geen jaar open!) ze moesten even improviseren met T. Waren ze gisteren aan het vertellen. Rest is tussen de 11 maanden en (bijna) 4.
Ik vind de foto's desalniettemin zo leuk dat ik niet kan kiezen! 😍

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Ggirl op 08-01-2016 11:32:02 (Link stuk!) ]
pi_158924282
quote:

Faalmoederboks!
Ik scheet toen overigens synchroon in mijn broek. :X
Beterschap! :*
pi_158924356
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:33 schreef Cholula het volgende:

[..]

Faalmoederboks!
Ik scheet toen overigens synchroon in mijn broek. :X
Beterschap! :*
Ben jij mij? O+
pi_158924440
oh bah, wat vervelend zeg, zo ziek zijn! Beterschap, dames! :*
  vrijdag 8 januari 2016 @ 12:05:55 #86
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_158925047
Hier negens last van, maar wij hebben het vorige week allemaal al gehad. Dus ik zei al dat het mijn schuld was. Dat er misschien nog iets in ons huis hing. Maar ingee haar collega was ook ziek vorige week, dus die geven we nu de schuld ;)
Ik hoop dat MevrC en ingee zich snel beter voelen!
pi_158925266
Ik dacht even een kastje naar boven te tillen. Heb ik laatst ook gedaan toen ging het goed. Maar nu schoot het in m'n rug. Nu kan ik mijn baby niet meer uit de box tillen :X
pi_158925433
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 23:08 schreef Daui het volgende:
Twix krijgt een zwemluier aan en daar overheen een zwembroek. Er bestaan ook wasbare zwemluiers maar Twix heeft een luie, niet-milieubewuste mama.
De zwemles duurt 30 minuten, Twix vindt het 30 minuten lang een feest. Er zijn andere baby's die na 20 minuten afhaken, ook prima.
Twix heeft het zwembadgebouw nooit wakker verlaten, het is dus wel vermoeiend :z.
pi_158926322
Ingee: :*

Estrys gefeli met je middelste en sterkte met je rug!

Met supermarktfotografen geen ervaring. Wel
met kdv-foto's. Ik pieste haast in mijn broek van het lachen toen we vorige week die van M kregen. In een mandje onderuitgezakt, zonder sokken, met een chagrijnig koppie erbij en dan houdt ze ook nog een vingertje omhoog alsof ze iets wil vragen, priceless _O- Er zaten denk ik 2 leuke foto's tussen. Waarschijnlijk kopen we toch de digitale bestanden wel (chantagemiddel voor als ze 18 is ofzo :7 )

Ggirl: dat zijn wel leuke foto's!

Sporten ging goed vanmorgen. In de eigen Tula werd ze niet hysterisch dus ik heb zowaar iets aan beweging moeten doen. Nu is ze kapoet op schoot in slaap gevallen en vrees ik voor spierpijn morgen.
pi_158928484
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:28 schreef Mariposas het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:37 schreef mousemicky het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 09:52 schreef Mineola het volgende:
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:05 schreef FlyingFish het volgende:
Dank! Via een googledwaaltocht ben ik van massage (<3) bij een kleuranalyse gekomen. Dat lijkt me leuk! Wel jammer als zwart niet mijn kleur blijkt te zijn. :') En een dierentuinabo! Dierentuin Amersfoort. O+

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 11:10 schreef mignonne het volgende:

En Limone :D ik ben einde van de maand jarig en heb hetzelfde 'probleem'. Ik vraag niets van mn lief en van familie vraag ik denk ik een bijdrage voor een nieuwe tas. Ik kan wel een nieuwe gebruiken, de tas die ik nu gebruik is de luiertas van E. nog :') de ritsen zijn stuk en ik verlies steeds dingen in de voering }:|

Nou! Mijn hele verlanglijst is leeg nu. Voor de beeldvorming:

Ik heb nog een bezoek aan de opera tegoed. In Polen. Dus weekendje weg is ook gedekt. Mijn man vraagt standaard olijfolie voor sinterkerstverjaardag. Een prachtige collectie hebben we inmiddels. Van Sinterklaas heb ik een wafelijzer gekregen (echt een tip, jongens: mijn dochter is dol op havermoutbanaanwafels. Die geven ook geen gore vlekken en/dus prima voor onderweg ^O^). Met kerst hebben we zelfs het bedrag dat we normaal aan cadeaus uitgeven, overgemaakt aan een goed doel. >:O

Maar met een analyse en een dierentuinabo ben ik heel content! En de mensen die echt heeeeeel graag van mij willen weten wat ik wil, ook! Wat zou ik zonder Fok! moeten. *;
pi_158929403
Dierentuinabbo O+
Heb je een elektrisch wafelijzer of eentje voor op het fornuis? Ik wil er ook eentje maar ik wil niet nog meer zut op het aanrecht /in de keukenkastjes.
pi_158929514
Oh mensen, jullie maken mijn middag weer goed met alle plastische opmerkingen over zieken en baby's bij fotografen _O-
Drie dagen gewerkt en ik voel me weer net zo moe als voor de vakantie.

En ik heb zojuist kaartjes gereserveerd voor de bioscoop, wij gaan morgen voor het eerst sinds J weer met z'n tweeen wat doen! Ik heb er zin in.
pi_158929570
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:04 schreef Cholula het volgende:
Dierentuinabbo O+
Heb je een elektrisch wafelijzer of eentje voor op het fornuis? Ik wil er ook eentje maar ik wil niet nog meer zut op het aanrecht /in de keukenkastjes.
Elektrisch, een kleintje. Die staat nu naast zijn bff tostiapparaat in een kastje. Hiervoor heb ik alleen een hele zooi bakjes-van-de-chinees-want-die-zijn-zo-handig weg hoeven doen. :@
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:12:30 #94
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_158929666
Ik heb trouwens spijt dat ik niet een pruik voor m'n verjaardag heb gevraagd. ;(
pi_158929802
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:12 schreef Mariposas het volgende:
Ik heb trouwens spijt dat ik niet een pruik voor m'n verjaardag heb gevraagd. ;(
:D :') :*
pi_158930246
Ik heb een moederstuur gekregen voor mijn verjaardag. O+ En een bon van de schoonheidsspecialiste. O+
pi_158930398
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:12 schreef Mariposas het volgende:
Ik ga het morgen juist laten uitdunnen bij de kapper. Pm me je adres even, stuur ik het op.
  vrijdag 8 januari 2016 @ 15:40:28 #98
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_158930541
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 15:35 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik ga het morgen juist laten uitdunnen bij de kapper. Pm me je adres even, stuur ik het op.
:D ^O^
pi_158932212
Ik vraag altijd gewoon 3 miljoen boeken(bonnen), altijd goed ^O^

Ik heb weer een heerlijke mamadag. O+ Vanochtend met Ketel naar de markt geweest, op de terugweg eveb langs bij de geitjes, 's middags samen frambozen gesmikkeld, beetje gespeeld op zijn kleed, en tussen de bedrijven door nog twee wassen en wat afwas weggewerkt. Als ik straks meer uren werk heb ik nog maar de helft van de vrijdagen vrij, zal dit dan wel missen hoor.

SPOILER
pi_158932798
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 januari 2016 14:33 schreef Limone het volgende:

Van Sinterklaas heb ik een wafelijzer gekregen (echt een tip, jongens: mijn dochter is dol op havermoutbanaanwafels. Die geven ook geen gore vlekken en/dus prima voor onderweg ^O^). Met kerst hebben we zelfs het bedrag dat we normaal aan cadeaus uitgeven, overgemaakt aan een goed doel. >:O

Maar met een analyse en een dierentuinabo ben ik heel content! En de mensen die echt heeeeeel graag van mij willen weten wat ik wil, ook! Wat zou ik zonder Fok! moeten. *;
Heb je een recept van die wafels? :9 Ik heb een paar jaar geleden een wafelijzer gevraagd én gekregen van mijn man. Ik denk dat ik hem 3 keer heb gebruikt, dus iedere keer als mijn man dat ding in de kast ziet staan, hoor ik: "Handig he, zo'n wafelijzer!" :@ :') Ik heb hem nu beloofd het apparaat af te stoffen en wafels te gaan bakken.

Hupje: balen he, dat je zo niks meer van je vakantie voelt. Zo herkenbaar. Wel heerlijk dat jullie samen weggaan!

Edit - Luna wat een leuke foto!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')