twitter:MJVentrice twitterde op woensdag 20-07-2016 om 15:44:35Latest Calibrated GFS Ensemble tropical cyclone development forecast up to 50% chance for an MDR system next 15 days https://t.co/68xXPYlONS reageer retweet
Ik ga voor die 20%quote:Op donderdag 28 juli 2016 22:35 schreef Frutsel het volgende:
Nu twee invests van de Afrikaanse kust af. 20% en 30%
Dit kan de eerste grote klapper in jaren wordenquote:Op zondag 31 juli 2016 11:05 schreef aloa het volgende:
Gevaarlijke plek voor een orkaan. Haiti / Dominicaanse republiek, Jamaica en meer landen kunnen last krijgen van vooral zeer veel neerslag. De meeste wind voor Mexico.
[ afbeelding ]
HWRF laat het systeem nu na Jamaica toenemen in kracht en laat de koers nu meer zuidelijker gaan. Meer richting Honduras.quote:Op zondag 31 juli 2016 13:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dit kan de eerste grote klapper in jaren worden
Hmm, vrienden van me zitten nu nog in Mexico en keren vrijdag weer terug in NL. Hoop niet dat ze er te veel last van krijgen.quote:Op zondag 31 juli 2016 11:05 schreef aloa het volgende:
Gevaarlijke plek voor een orkaan. Haiti / Dominicaanse republiek, Jamaica en meer landen kunnen last krijgen van vooral zeer veel neerslag. De meeste wind voor Mexico.
[ afbeelding ]
ligt eraan waar ze zitten...quote:Op zondag 31 juli 2016 19:51 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Hmm, vrienden van me zitten nu nog in Mexico en keren vrijdag weer terug in NL. Hoop niet dat ze er te veel last van krijgen.
Volgens mij Cancun of Playa del Carmenquote:
Dan maar hopen dat het meevalt.quote:Op zondag 31 juli 2016 22:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan zitten ze precies verkeerd, als het allemaal gaat uitkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |