Eens, maar je moet ergens beginnen. Oekraïne is gewoon een muppet-staat van de VS, predident en premier zijn vanuit de VS ingevlogen en kregen de nationaliteit binnen 1 dag. En het dan denken dat mensen dat niet door hebben. Ik ga tegen stemmen, denk ik.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:06 schreef seto het volgende:
mooie dromen eleiko
maar er zit een veel te grote lobby met geld achter veel van die onderwerpen
Ik heb helaas niet het budget van Donald Trump.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:10 schreef Klokov het volgende:
Ik kan wel een partij starten Cor, financier jij?
D66 heeft echt afgedaan met hun pro-Europa gewauwel. Het liefst zou Pechtold alle soevereiniteit de Noordzee in donderen, een pot vaseline op z'n kop smeren en zo bij Juncker naar binnen kruipen achter Timmermans aanquote:Op maandag 11 januari 2016 11:16 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik heb helaas niet het budget van Donald Trump.
Wel goed van D66 trouwens dat ze geen wapens voor SA meer willen.
Borst-triceps hier.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:21 schreef Questular het volgende:
Wat een politiek gezeik hier. Biceps/Rug dag hier, lijkt me een stuk belangrijker.
Idd chest day, dat andere mensen op een maandag nog wat anders durven te denken is gewoon blasfemie.quote:Op maandag 11 januari 2016 11:26 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Borst-triceps hier.
Het een sluit het ander niet uit, IMHO.
Gym ENG is al geslotenquote:Op maandag 11 januari 2016 12:21 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Echt eh, Klokov en ik gaan binnenkort gewoon over op Engels.
Moet me er nog een beetje in verdiepen, maar misschien wizard. Hoop dat die beter is dan in S4.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:57 schreef seto het volgende:
hey sap welke class ga je rocken in season 5??
meer dan 100ms ping?quote:Op maandag 11 januari 2016 12:25 schreef Ethanolic het volgende:
FF paar dagen in t Oostblok gezeten. Was wel lagge
Gewoon dragon's dogma togquote:Op maandag 11 januari 2016 12:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Moet me er nog een beetje in verdiepen, maar misschien wizard. Hoop dat die beter is dan in S4.
Toen eindigde ik met monk en barbarian omdat die de enige classes waren die echt meetelden in grift farming.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |