SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
[ Bericht 4% gewijzigd door Deuce92 op 07-01-2016 16:06:32 ]
Overdosis melk + salmonella van de rauwe eieren.quote:
Hey Denis Mukwegequote:Op donderdag 7 januari 2016 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Militaire bewaking in het ziekenhuis na bedreigingen nav die schietpartij. Gezellig.
quote:
Zou zomaar kunnen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 16:25 schreef fathank het volgende:
[..]
Overdosis melk + salmonella van de rauwe eieren.
Mijn beste sollicitatietip? Doe je research. Dat wil zeggen, zoek uit waar de kinderen van diegene waar je het gesprek mee hebt op school zitten, maak een paar polaroids van ze als ze lekker aan het buitenspelen zijn en gebruik dat als leverage in je onderhandelingen.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:00 schreef Klokov het volgende:
Wat is jullie beste sollicitatietip? Heb 2 gesprekken volgende week.
Is het toevallig een fabriek?quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:00 schreef Klokov het volgende:
Ja, Henks pillendiscounter. Mooi fabriek/retailconcept.quote:
Wat toevallig, daar werkt iemand die ik ken.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:19 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ja, Henks pillendiscounter. Mooi fabriek/retailconcept.
wees jezelfquote:Op donderdag 7 januari 2016 17:00 schreef Klokov het volgende:
Alsof jij RaymondK hebt meegemaakt.quote:Op donderdag 7 januari 2016 17:35 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Oh noes! RaymondK is dood? Ik heb meteen een hommage gemaakt:
[ afbeelding ]
Bitch plaese.quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:19 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Alsof jij RaymondK hebt meegemaakt.
?quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:59 schreef V1z0R het volgende:
Ray komt ook niet eens uit 1973... echt voor schut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |