Ik ben gek op draken van doeken !quote:Op dinsdag 26 januari 2016 21:44 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Cho was jij niet goed in het zacht maken van draken of was dat alleen met Nona's
Anders heb ik nog wel een draak die veel liefde kan gebruiken die ik mee heb zaterdag
Ik neem mijn Marsupi mee, gevuld met N.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:17 schreef Cholula het volgende:
Ik neem overigens één doek mee, de doek waar ik Frits mee draag. Lang leve het ov en licht reizen.
ik heb eventueel de Oscha Orion Iselmar die ik heel graag zacht wil, G is te klein om daarbij te helpen. Dus mocht je interesse hebben om m even te lenen..quote:
Gewoon meer gebruiken joh, G. is niet meer inimini inmiddelsquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb eventueel de Oscha Orion Iselmar die ik heel graag zacht wil, G is te klein om daarbij te helpen. Dus mocht je interesse hebben om m even te lenen..
wellesquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Gewoon meer gebruiken joh, G. is niet meer inimini inmiddels
Dat helpt dan idd nietquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wellesmaar t knoopt nog steeds niet lekker
![]()
Al heb ik m al een tijd niet meer geprobeerd, hij is uit logeren bij een peuter die niet meer gedragen wordt
ik heb er echt een grafhekel aan haha. Ik ben nu druk bezig met de tula lorelei, die knoop ik in de punten, want te kortquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:34 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat helpt dan idd niet. Zachtmaken is juist zo leuk om te doen
Ugh, irritant, in de punten knopenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb er echt een grafhekel aan haha. Ik ben nu druk bezig met de tula lorelei, die knoop ik in de punten, want te kortik hoop dat zachter maken de doek ook wat lengte geeft. Ik heb twee doeken op reis gestuurd, en mijn andere kartonnetje knoop k alleen als
erbij is zodat hij kan afknopen
Met liefde!quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik heb eventueel de Oscha Orion Iselmar die ik heel graag zacht wil, G is te klein om daarbij te helpen. Dus mocht je interesse hebben om m even te lenen..
quote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:47 schreef Cholula het volgende:
[..]
Met liefde!
Mijn man is trouwens gek op zijn Nona. Die doek zit als een huis!
jouw Oschaquote:Op dinsdag 26 januari 2016 22:58 schreef MissBliss het volgende:
Cassandra met al je doeken
Als ik kom neem ik ook wel een doek mee, ik heb er 2 dus niet veel keusik heb een Oscha en een girasol. Ik weet niet of ik ga dragen trouwens, had J. gisteren weer eens in de doek maar ik deed hem er geen plezier mee
![]()
![]()
herkenbaar van kindjes van (bijna) een half jaar voor iemand?
Mja, dat ging ook niet zo lekker, ik had er vrij snel weer last van.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jouw Oscha![]()
Los van J zijn staking, hoe gaat t nu met je schouder als je draagt?
Wij hadden even een staking dacht ik maar achteraf gezien kan t ook een dwarse scheet zijn geweest, heb m daarna weer een aantal keer langer in de doek gehad
Yup, want dan heb je ook legpasses bij sommige knopen. Voelt wat stabieler iig, je kan het proberen.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 23:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]ik ga m morgen weer ophalen
Fijn hé die nona! Die is bij mij dus op reis. Maar ondanks de stugheid zat ie heerlijk en inderdaad als een huis. Ik heb een zeven, dat was blijkbaar exclusief punten, dus megalang,maar knoopt ideaal af!
GotC TUB kan ik proberen, dat lukt zelfs met een vierIk vind het alleen zo eng voelen. Kangaroo vind ik uiteindelijk ook een rotknoop. Heupdragen met rs lukt ons niet, werkt dat met een doek knopen anders?
Je hebt gelijk, dat duurt nog heeeel langquote:Op woensdag 27 januari 2016 09:50 schreef Mineola het volgende:
Cassandra, jij ervaren drager
[..]
Niet![]()
![]()
volgens mij klungel ik maar wat aanquote:Op woensdag 27 januari 2016 09:50 schreef Mineola het volgende:
Cassandra, jij ervaren drager
[..]
Niet![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |